مکه
 
 
 
نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : یکشنبه 90/7/24
نظر

صبح جمعه نامه ای از سوی جمعی از متدینین اردکان به پست الکترونیکی اردکان نیوز ارسال شده است که این نامه با اندکی تغییر و تخلیص به سمع و نظر خوانندگان گرامی می رسد:

 

به نام خدا

حضور مسئولین محترم  شهرستان اردکان

سلام علیکم

احتراما به عرض می رساند ، همانگونه که مستحضرید فضای عمومی شهر متعلق به تمامی اقشار با تمامی افکار و ایده ها می باشد ، و برگزاری هر گونه برنامه ای در اماکن عمومی به ویژه معابر شهری پر رفت و آمد که در معرض دید همگان می باشد به عنوان برنامه ای عمومی تلقی شده و باید بر اساس ضوابط و قوانین جاری نظام و انقلاب بوده و موجب آزردگی و تشویش اذهان عمومی نگردد.

هنوز مردم انقلابی و مسلمان ایران اسلامی خاطرات تلخ و رقت بار حوادث و فتنه های بعد از انتخابات 88 را فراموش نکرده اند ، هنوز مردم انقلابی و مسلمان ایران اسلامی مسببین و حامیان فتنه 88 را به دست فراموشی نسپرده اند و هنوز هم لکه ننگین و شرم آور همدستی عوامل داخلی با دشمنان قسم خورده این انقلاب بر دامن بسیاری از خواص جامعه خودنمایی می کند.

همانگونه که در اخبار و رسانه ها هر روزه شاهد هستیم ، آقایمان امام خامنه ای در اغلب سخنرانی ها و بیاناتشان هنوز هم به ابعاد فتنه 88 اشاره ها دارد. اهداف و مقاصد حامیان و مسببین فتنه به کنار، ندای رافت  نظام به بازگشت آنها به آغوش مردم انقلابی هنوز هم بلند است ولی برخی از همین خواص فتنه گر که سالها نان و نمک این انقلاب و نظام را خورده اند و اگر جایگاهی هم دارند به واسطه همین نظام است ، باز هم ساکتند و گاهی به قصد عرض اندام ، خط و نشان هایی هم برای نظام می کشند .

بی شک قاطبه ی مردم انقلابی و مسلمان اردکان به دور از تعصبات کور و جدای از مباحث جناحی و سیاسی ، حفظ و پایبندی به نظام و انقلاب و ولایت را در مرز بندی خود و بزرگانشان با فتنه گران می دانسته و میدانند و هر آن کس را که در این آزمون بزرگ ، خط خود را از فتنه گران جدا نکرده ولو اینکه روزگاری برترین خلایق بوده است ، داخل نظام نمی دانند و اجازه بزرگداشت نامش را هم نخواهند داد.

نجابت ، آرامش و وقار مردم صبور و انقلابی اردکان هرگونه تحرکات علنی و غیر علنی برخی عوامل حامی فتنه در شهر را با چشمانی تیز بین رصد کرده و با سعه ی صدر ، تحمل می نماید ، ولی این هشدار را خواهد داد که اگر گروهی اندک و بی بصیرت و کج اندیش خواسته باشند از این سعه ی صدر و وسعت صبر مردم انقلابی اردکان سوء استفاده نموده و در مناسبتهای پوشالی و متوهمانه به احیای ورشکستگان سیاسی و اجتماعی و طیف حامی فتنه در اردکان اقدام نمایند، قطعا در صورت عدم رسیدگی و برخورد مسئولین با آنها ، تدابیر دیگری اندیشیده خواهد شد .

سئوال اینجاست :

1- چرا وقتی که سخنرانی در همایشی در هفته دفاع مقدس در اردکان به تبیین ابعاد فتنه و استحاله افراد خاص سخن به میان می آورد ، سریعا به پیگیری موضوع و بررسی آن پرداخته و پیشنهاد حذف این چنین مواردی داده می شود و به بهانه جلو گیری از ایجاد حساسیت در شهر به برگزار کنندگان تذکر دریافت می کنند ولی برگزار کنندگان جشن های مسخره آمیز تولد مهره های سوخته سیاسی و اجتماعی به راحتی کارشان را ادامه می دهند ؟

2- آیا برگزاری جشن تولد برای مطرودین نظام و حامیان و مسببین فتنه ، احساسات پاک عده ای مردم ولایتمدار را برنخواهد انگیخت ؟ و آیا مسئولین از  برخورد با فردی خاص و گروههای فشار حساب می برید و کوتاه می آیید؟

3_ آیا در برخورد و ارائه تذکر به این گونه فعالیتهای خلاف قوانین و خلاف عرف و حساسیت بر انگیز اقدامی نموده اید ؟ اگر اقدامی شده است به اطلاع مردم برسانید و برخورد با حامیان فتنه در اردکان را علنی نمایید.

4- آیا شما به هر گروه و باندی اجازه برگزاری این چنین برنامه هایی را خواهید داد ؟ اگر جواب مثبت است و اگر قرار  بر برپایی جشن در خیابانهای اصلی شهر به مناسبت تولد فردی که فعلا مطرود نظام است باشد ، پس می توان کمیته ای در اردکان برپا نمود و به مناسبتهای زیر هم در سه راهی حامیان فتنه شیرینی توزیع کرد :

1 مهر ماه زاد روز منتظری

13 اذر زاد روز مریم رجوی

8 مهر زاد روز مسعود رجوی

7 مهر زاد  روز میرحسین موسوی

1 فروردین زاد روز محمد حسن بنی صدر

24 شهریور زاد روز یوسف صانعی

24 اسفند زاد روز رضا پهلوی

4 آبان زاد روز اشرف پهلوی

9 اردیبهشت زاد روز صدام حسین

و …

و قطعاً مسئولین شهرستان اردکان نباید با برگزاری جشن تولد افراد فوق  به صورت عمومی در سطح شهر مخالفتی داشته باشد ، و اگر دارد از هم اکنون اعلام نماید تا همگان مطلع باشند و تفاوت ها را در یابند.

و اما … شاید مخالفت علنی  و اعلام انزجار عمومی مردم اردکان در بهمن سال گذشته  از فتنه گران و مسببن و حامیان فتنه را فراموش کرده اید ، و شاید ندای مرگ بر فتنه گران  در آن زمان در اردکان به گوش شما نرسیده است ، و شاید بازهم خواستار برپایی این چنین برنامه هایی هستید ، پس برای اینکه صبر انقلابی مردم اردکان لبریز نگردد و اینکه خواب راحت شما ها برهم نخورد و اسایش شهر تحت مسئولیتتان خدشه دار نشود ، هر چه سریعتر با عوامل برگزاری زاد روز یکی از سران فتنه در اردکان اقدامی عاجل انجام داده و نتیجه را به سمع و نظر مردم انقلابی اردکان برسانید . و یادتان باشد که شهر متعلق به همه مردم با همه سلایق و افکار و ایده هاست و نباید اجازه بدهید که عده ای قلیل با حمایت صاحبان زر و زور به القای افکار و ایده ها و برنامه های خود در شهر بپردازند آنهم القای برنامه هایی که مورد تایید نظام  و انقلاب نمی باشد. و مردم شهر در راهپیماییها و تجمعات خود بارها و بارها خط و مرزها را مشخص نموده اند.

جمعی از مردم اردکان

22 مهر ماه 1390