مکه
 
 
 
نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : سه شنبه 90/8/17
نظر

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد از برگزاری کنگره بزرگداشت سید محمد کاظم طباطبایی یزدی و شیخ عبدالکریم حائری در یزد خبر داد.

به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد،حجت الاسلام حسینی کوهستانی گفت:‌ حضرات آیات سید محمد کاظم طباطبایی یزدی و شیخ عبدالکریم حائری دو تن از مفاخر بزرگ جهان اسلام و تشیع هستند که قرار است کنگره بزرگداشت این دو عالم در استان یزد برگزار شود.

وی با اشاره به آغاز کارهای مقدماتی این کنگره از دو سال گذشته، خاطرنشان کرد:‌ در این راستا با برگزاری نشست‌های مختلف مسئولان کمیته علمی و... انتخاب و ستاد برگزاری کنگره تشکیل شد و بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار است این کنگره در یزد برگزار شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی یزد با تأکید بر این که برگزاری این کنگره باید در خور شأن این دو عالم بزرگوار باشد، خاطرنشان کرد: از همه پژوهشگران و فرهیختگان حوزوی و دانشگاهی دعوت می شود تا با ارائه مقالات پرمایه خویش در یکی از موضوعات فراخوان، بر غنای علمی کنگره بیفزایند.

وی با بیان اینکه مسئولیت کمیته علمی کنگره بر عهده آیت‌الله رضا استادی است، افزود: مهلت ارسال آثار به کنگره بزرگداشت سیدمحمد کاظم طباطبایی یزدی تا پایان اسفندماه اعلام شده است.

وی ادامه داد: علاقمندان همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفنهای 7835373-0251 و 7257332-0351 در قم و یزد تماس حاصل کرده یا به پایگاه اطلاع رسانی کنگره به آدرس www.seyedsheykh.com مراجعه و آخرین اخبار و رویداد های کنگره را پیگیری نمایند.