مکه
 
 
 
نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : جمعه 90/8/20
نظر

خبرگزاری فارس: امام جمعه اردکان گفت: تهدید مداوم ایران نشان‌دهنده زبونی و اوج رذالت استکبار جهانی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه اردکان با تبریک عید بزرگ غدیرخم به همه مسلمانان جهان اظهار داشت: غدیر نه تنها به عنوان روزى تاریخى، بلکه به عنوان یک‏ عید اسلامى‏ مطرح است.
وی خاطرنشان کرد: این عید نیز مراسم و سنت‌هاى خاصى‏ را مى‏طلبد و نه تنها باید آن را عید دانست، بلکه باید آن را عید گرفت و به شادمانى پرداخت.
حسینی با بیان اینکه رمز عید بودن غدیر کمال دین و اتمام نعمت در سایه‏ تداوم خط رسالت در شکل و قالب امامت‏ است، بیان کرد: به فرمان پیامبر خدا (ص) مسلمانان مامور شدند ولایت‏ را به ‏صاحب ولایت تبریک گویند و با آن حضرت بیعت کنند.
وی ادامه داد: رسول خدا نیز بر این نعمت الهى شادمانى کرد و فرمود: «الحمدلله الذى فضلناعلى جمیع العالمین».
 حسینی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دانشگاه افسری امام علی (ع) عنوان کرد: اینکه می‌بینید آمریکا و رژیم صهیونیستی قریب به 32 سال است که همواره در حال تهدید ملت ایران بوده‌اند، نشأت گرفته از زبونی و رذالت آنان است.
امام جمعه اردکان با بیان اینکه آمریکا و اسراییل غاصب از قدرت و تجهیزات فوق مدرن نظامی ایران غافلند، تصریح کرد: هر تهدید یا حماقتی مبنی بر حمله به ایران با پاسخ تند، صریح و قاطع ایران اسلامی مواجه خواهد شد.
وی همچنین ضمن تبریک به مناسبت میلاد با سعادت امام هادی (ع) به بیان گوشه‌ای از سجایای اخلاقی آن امام همام پرداخت.
حسینی به آغاز هفته کتاب نیز اشاره کرد و یادآور شد: باید فرهنگ کتاب و کتابخوانی در خانواده و جامعه امروز احیا و اشاعه شود.
خطیب جمعه اردکان اضافه کرد: آگاهی جهل را نابود می‌کند و اگر جهل از بین برود، اسلام بارور می‌شود.