مکه
 
 
 
نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : سه شنبه 90/10/6
نظر

به گزارش سایت دفتر امام جمعه اردکان : حجت الاسلام و المسلمین حسینی : نهم دیماه را آیینه ای دانستند که تصویر وفاق و همدلی مردم ایران را در دنیا منعکس کرد.
نماینده ولی فقیه در شهرستان، طی سخنانی در خصوص اهمیت بزرگداشت سالروز بصیرت ملی فرمودند: در زمانی که همه دشمنان ما در دنیا چشم انتظار پیروزی فتنه گران بودند و به خاطر رفتار غلط عده ای، بعد از انتخابات 88 برای شکست نظام برنامه ریزی کرده بودند؛ مردم در یک حضور عظیم میلیونی بار دیگر ارادت خود را به نظام و ولایت نمایش داده و با خلق حماسه بزرگ نهم دیماه، دشمنان را منکوب و سرگردان کردند.
امام جمعه شهرستان اردکان با بیان بخشی از سخنان مقام معظم رهبری در خصوص این روز، نهم دیماه را یک مناسبت تاریخی در تقویم ملی ایران دانستند و گفتند: مردم ما همه ساله به پاس عنایت الهی که در قالب بصیرت و تشخیص حق از باطل به آنان عطا شد، سالروز این حماسه را بزرگ می دارند.
خاطر نشان می شود به مناسبت نهم دیماه تجمع بزرگ مردمی روز جمعه بعد از نماز جمعه در محل مصلای امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.
از دیگر برنامه های این روز نیز سخنرانی آقای رمضان شعبانی مسئول تحلیل و بررسی بسیج اساتید کشور در محل سالن اجتماعات دانشکده فنی با حضور دانشجویان و فرهنگیان می باشد که در روز پنج شنبه 8/10/90 ساعت 10 صبح برگزار خواهد شد.
هم چنین از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردکان نمایشگاه بصیرت در محل نگارخانه شفق برپا خواهد شد.