مکه
 
 
 
نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : چهارشنبه 90/10/21
نظر

قانونمداری ، عدالت محوری و حضور حداکثری از شاخص های اصلی انتخابات این دوره مجلس شورای اسلامی است

به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان یزد ، سیف الله مطلبی نماینده ستاد انتخابات کشور در معیت فرماندار، جانشین و دبیر ستاد انتخابات استان از ستاد انتخابات شهرستان یزد بازدید کرد.

سیف ا.. مطلبی در این بازدید با بیان اینکه قانونمداری ، عدالت محوری و حضور حداکثری از شاخص های اصلی انتخابات این دوره مجلس شورای اسلامی است گفت: همه باید با اجرای صحیح قانون و عدالت قرار دادن در کارها شائبه ای که توسط دشمنان داخلی و خارجی در فتنه 88 ایجاد شده بود را از هم اکنون خنثی نمایند وبا تمام تلاش در جهت حضور حداکثری مردم در پای صندوقهای رأی فراهم آورند.

نماینده ستاد انتخابات کشور انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران  از جایگاه ویژه ای برخوردار است خاطر نشان کرد ملت آگاه و همیشه در صحنه ایران اسلامی با درک موقعیت همیشه با بصیرت خاص خود تمامی نقشه های شوم دشمنان را برملا کرده اند.

در این بازدید عزیزالله سیفی فرماندار ضمن ارائه گزارش از نحوه ی فعالیت ستاد انتخابات از ابتدا اظهار کرد در شهرستان یزد همه امکانات سخت افزاری و نرم افزاری لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و قانونی فراهم شده است .

فرماندار خاطر نشان کرد: بحمدااله توانسته ایم با تلاش شبانه روزی تمامی اعضای ستاد تا این مرحله در استان پیشکام باشیم و همه فرآیندهای انتخابات تا کنون را زودتر از زمان پیش بینی شده انجام شده است.

سیفی در پایان اعلام کرد مردم دارلعباده و ولایتمدار یزد با حضور باشکوه خود در روز انتخابات باردیگر حماسه ی دیگری را خلق خواهند کرد.