مکه
 
 
 
نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : چهارشنبه 90/11/19
نظر

فتنه معانی وابعاد مختلفی دارد که بنای توضیح آن را ندارم فتنه معانی وابعاد مختلفی دارد که بنای توضیح آن را ندارم ، منظور ما در این نوشتار فتنه های سیاسی و اجتماعی است ، فتنه هایی که در ادبیات سیاسی اسلام ، به آزمایش های پیچیده و بسیار مبهمی ناظر است که هر کسی تاب و توان موفقیت در آن ها را ندارد ، جاهایی که حق و باطل با هم در آمیزند و به هم مشتبه شوند ، به گونه ایی که به سادگی نتوان حق را از باطل تشخیص داد. در چنین مواردی است که بعضی به گمان پیروی از حق ، به دنبال باطل می روند و عملاً در زمره مخالفان حقیقت قرار می گیرند؛ اما خود گمان می کنند که کاری نیکو انجام می دهند.

در شرایط فتنه مسائل آن قدر به هم آمیخته می شود که حتی افراد با هوش و زیرک هم به سادگی نمی توانند تشخیص دهند که حق کدام است. باطل چیست؟ راه کجا و چاه کجا، آب کدام است و سراب کدام است؟ شرایط فتنه ، شرایطی است که دو گروه که هر دو در ظاهر اهل قبله و نماز و روزه اند در مقابل یکدیگر صف آرایی می کنند و در اینجاست که تشخیص وظیفه چندان آسان نیست ، باید از خداوند قادر متعال مدد جست و با مراجعه به افراد متدین ، متعهد و ذی صلاح راه را از چاه تشخیص داد.

و اما فتنه 88 را خوب یادمان هست، دشمنان خارجی با همدستی فتنه گران داخلی می رفتند تا نظام ولایی را با مشکل روبرو سازند، اما خدای پیروز کننده انقلاب ، خدای صحرای طبس ، خدای هشت سال دفاع مقدس و خدای پیوند دهنده قلبهای پاک مردم ایران در 9 دی ماه 88 و خدای نگهدارنده ی گوهر پاک ولایت و رهبری آن دیده بان تیز بین انقلاب اسلامی ، آنان را با شکستی خفت بار مواجه ساخت.

نکته ای که هرگز نباید فراموش شود و می بایست مانند عام الفیل که مبنایی در تاریخ اسلام قرار گرفته است این جریان نیز باید در تاریخ بماند و همه بدانچه که فتنه گران هرگز ساکت نخواهند نشست و در هر فرمان که فرصت پیدا کنند مانند مار های خطرناکی که بر اثر سرما یخ زده و با تابش آفتاب باعث جان گرفتن آن ها می شود به جنبش در خواهند آمد و نیش های زهر آگین خود را در قلب انقلاب فرو خواهد برد. و دقیقاً نهمین دور ، انتخابات مجلس شورای اسلامی یکی از این فرصت ها برای آنان است که باید کاملاً مواظب فته گران باشیم.

و اما فتنه اکبر : و به عبارت دیگر فتنه بزرگتر چیست؟ فتنه اکبر عبارت است از همدستی جریان فتنه با حلقه انحرافی و با پشتیبانی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهان خوار به منظور هدف قرار دادن حاکمیت نظام اسلامی و در رأس آن رهبر فرزانه انقلاب ، آن ها در این شرایط حساس ، به دنبال بی ثبات سازی در چهار حوزه مهم (سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، امنیتی) هستند.

به نظر می رسد این اتحاد شوم و به کار گیری تر فند های متعدد می خواهند در مباحث (رقابت ، مشارکت، سلامت و امنیت) انتخابات نقش آفرین و چالش ابجاد نمایند، آن ها می خواهد بهانه هایی همچون رد صلاحیت ها ، تقلب در انتخابات ، عدم سلامت انتخابات، مشارکت مردم را به حداقل برسانند، آنان از هم اکنون تخم یأس و ناامیدی را در بین آحاد مردم پخش کرده تا محصول خود را درو نمایند، آنان در نظر دارند شورای محترم نگهبان ، سپاه و بسیج ، قوه قضائیه و در یک کلام ارکان مهم حاکمیت را مورد تهاجم قرار دهند. آنان می خواهند مشارکت مردم را پائین آورده و به گفته خودشان تا 35% برسانند که در این صورت دشمنان طمع خواهند کرد تا اهداف دیگر حتی اهداف نظامی را مورد توجه قرار دهند.

نکته دیگر اینکه حلقه انحرافی می خواهد با تابلوی دولت عدالتخواه به میدان بیاید، آن ها می خواهند تحت شعار حامیان گفتمان انقلاب اسلامی به اهداف خود برسند. برخی جنبش اعتدال را تشکیل داده اند تا همگی در فتنه اکبر شریک باشند. این فتنه چیزی نیست جز زیر سؤال بردن حاکمیت و رهبری و مطالبات نابجا از مقام معظم رهبری . پس ملت فهیم ایران به هوش و گوش باشیم.

در نهایت باید گفت همان گونه که ملت قدرشناس ایران اسلامی بارها و بارها نشان داده اند ، اینبار نیز همه دشمنان را با بصیرت کامل مورد هدف قرار داده و با شرکت پرشور و شعور در انتخابات ، و با انتخاب افرادی اصلح به مجلس در تراز انقلاب اسلامی به وجود خواهد آورد.

انشاءا...