مکه
 
 
 
نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : یکشنبه 90/11/30
نظر

در اخبار آمده است : دکتر حسین کلانتری کاندیدای منتخب جبهه پایداری ( خبر رسمی منتشر نشده است) و جبهه متحد اصولگرایی( رسما اعلام شده است) در اردکان می باشد.

دبیر جبهه متحد اصولگرایان استان یزد، اسامی کاندیداهای منتخب جبهه متحد در این استان برای انتخابات مجلس نهم را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه یزد، "سیدمحمد فقیهی"، امروز یکشنبه، در جمع اصحاب رسانه، گفت: جبهه متحد اصولگرا در حوزه انتخابیه یزد و صدوق، "محمدصالح جوکار"، در حوزه انتخابیه تفت و میبد، حجت‌الاسلام "یحیی‌زاده" و در حوزه انتخابیه اردکان، "حسین کلانتری" را به عنوان کاندیداهای منتخب خود در استان یزد معرفی و از آنها حمایت می‌کند.وی در خصوص حوزه انتخابیه مهریز شامل پنج شهرستان بافق، بهاباد، خاتم، ابرکوه و مهریز، اظهار کرد: جبهه به دلیل گستره‌ جغرافیایی و اختلاف سلایق در این حوزه، با وجود حضور کاندیداهای اصولگرای خوب و شناخته شده، در این خصوص سکوت اختیار کرده و فردی را به عنوان کاندیدای شاخص معرفی نکرده است.

فقیهی با پیش‌بینی مشارکت بیش از 60 درصدی مردم استان یزد در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: بر اساس نتایج نظرسنجی‌های صورت گرفته کاندیداهای جبهه متحد اصولگرا از وضعیت مناسبی برخوردارند و انتظار داریم که کاندیداهای منتخب جبهه آراء خوبی را کسب کنند.

دبیر جبهه متحد اصولگرایان استان یزد، از کاندیداها، رای‌دهندگان و رسانه‌ها خواست، از هر نوع جریان تخریبی بپرهیزند و تبلیغات منفی نسبت به کسی نداشته باشند و مردم نیز با توجه به وظیفه شرعی و الهی خود نسبت به جامعه و نظام‌شان، در پای صندوقهای رای حاضر شوند.

"عباس شخصی"، مسئول ستاد انتخاباتی جبهه متحد اصولگرا نیز در این نشست از تشکیل ستاد انتخاباتی جبهه در مرکز استان و 9 شهرستان تابعه یزد خبر داد و افزود: در همین راستا 13 کمیته در هر یک از ستادهای جبهه متحد اصولگرایان استان تشکیل شده است که فعالترین آنها کمیته‌های دانشجویی و تبلیغات هستند.

وی در ادامه به معرفی کمیته‌های بانوان، بازرسی و سیاسی و وظایف هر یک از این کمیته‌ها پرداخت.

شخصی، در خصوص اقدامات صورت گرفته در راستای جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات آتی، به حضور تبلیغاتی جبهه در راهپیمایی 22 بهمن استان و توزیع 10 هزار برگ بیانیه و دو هزار و 500 تراکت حاوی پیام مقام معظم رهبری، اشاره کرد و گفت: توزیع تراکتهای کوچک از بیانات مقام معظم رهبری در مورد انتخابات بعد از هر نماز جمعه و ارسال پیامکهای تبلیغاتی نیز در دستور کار جبهه متحد اصولگرایان استان قرار دارد.