مکه
 
 
 
نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : یکشنبه 90/11/30
نظر

ماهیت جریان انحرافی، هنوز به صورت دقیق شناخته شده نیست و البته معتقدیم در پس افکار و حرکت‌های آن‌ها فتنه‌ای نهفته است که از فتنه 88 پیچیده‌تر خواهد بود.
جریان انحرافی، یک جریان فاسد و فرصت‌طلب است زیرا در مورد مسائل اسلامی با تفکر، منطق و روش شیعه فاصله دارد.
جریان انحرافی یک جریان قدرت‌طلب است و تنها می‌خواهد افراد تابع باشند و تنها حفظ قدرت برایش از هر مسئله‌ای مهم‌تر است.
علامه مصباح یزدی در دولت اصلاحات تذکر دادند که افکار اصلاحات منجر به انحراف میشود که عده ای با این موضوع مبارزه کردند و ایشان را مورد تهمت و افترا قرار دادند.
ایشان در زمان دولت آقای احمدی نژاد به گفته آقای جلالی مسئول دفتر ایشان، خطر انحراف و فتنه را گوشزد کردند اما عده ای مقابله کردند که شخصیت ایشان نیز مورد تخریب واقع شد.
تفاوتها و شباهتهای جریان انحرافی و فتنه این است : آن‌ها می‌گفتند جامعه مدنی و امروز این‌ها می‌گویند مکتب ایرانی که ما با اصل ایرانی بودن مخالف نیستیم بلکه اگر کسی بخواهد کوروش و داریوش را جایگزین قال صادق و قال باقر کند، با آن مخالفم.
 رویکرد و شعار‌های جریان انحرافی، همانند رویکرد و شعار‌های جریان فتنه است. جریان فتنه برای مقبولیت با تابلوی خط امام و دفاع از آرمان‌های آن حضرت به میدان آمد. اکنون نیز جریان انحرافی با همان شعارها وارد عرصه شده و تلاش می‌کند خود را ولایت‌مدار و مدافع ولایت و آرمان‌های انقلاب نشان دهد. جریان انحرافی و فتنه، بزرگ‌ترین مانع برای تحقق اهداف خود، رهبری می‌دانند و تضعیف ولایت فقیه در دستور کار هر دو جریان قرار دارد.
جریان انحرافی، خطرناک‌تر از فتنه سال 88 است. مطرح شدن ملی‌گرایی توسط جریان انحرافی و در مقابلِ ولایت فقیه ایستادن کفر است.
هدف جریان انحرافی شکل گرفته، حذف ارزش‌های الهی نظام اسلامی و مقابله با ولایت فقیه به‌عنوان خیمه اصلی نظام است. فتنه 88 و عوامل آن نیز برای این انتخابات با جریان انحرافی هماهنگ شده‌اند به گونه‌ای که جریان انحرافی با اتکا به پول‌های بی‌حساب و کتاب و ابزار ارزشی قصد ورود به صحنه انتخابات را دارند.
مثلث نظام سلطه، جریان فتنه و جریان انحرافی، برای آسیب‌زدن به ملت ایران تلاش بسیاری می‌کنند اما با هوشیاری، بصیرت و حضور مردم در صحنه پاسخ خود را خواهند گرفت. بیشترین تلاش آنها این است که در مجلس کرسی‌هایی به دست آورند. البته این خیال واهی خودشان است و برای پیشبرد اهداف خود به دنبال هزینه‌های سنگین هستند.
در لزوم و ضرورت وجود شجاعت و صراحت یک نماینده مجلس در مقابل فتنه گران و جریان انحرافی باید گفت: حضرت امیر-علیه السلام- می فرمایند: در شرایط فتنه، مانند بچه شتر عمل کنید که نه به کسی سواری می دهد و نه شیر دارد که از آن بهره بگیرند.
صحبت های رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه در شرایط فتنه، عرصه غبار آلود است، شناخت عرصه دشوار است و... نیز بیانگر همین مطلب است که ممکن است شما در جبهه خودی باشی و در ظاهر در حال جهاد ولی در باطن به دشمن خدمت می کنی.
فتنه 88، یک معرکه بزرگ بین حق و باطل بود که به فرموده رهبری عزیز، ازمدت ها قبل توسط استکبار جهانی و مزدوران داخلی برای آن برنامه ریزی شده بود. در اینجاست که نقش ولایت مداری و ولایت محوری به خوبی مشخص می شود.
 به لطف الهی بنده از همان ابتدا با توجه به رهنمودهای گهربار رهبری عزیز در حرم مطهر رضوی در نوروز 88 و همچنین بیانات ایشان در جمع مردم کردستان در اردیبهشت 88، حق را شناخته و راه خود را از فتنه گران جدا کردم.

به نظر شما مطالب فوق از زبان کیست؟...