مکه
 
 
 
نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : سه شنبه 91/1/29
نظر

 " احکام برای مردمند ، نه مردم برای احکام ، لذا اگر مردم عوض شوند ، احکام هم باید عوض شود . " دکتر!!! عبدالکریم سروش (به قولی پدر خوانده اصلاح طلبان)  ماهنامه کیان بهمن 77

روزگاری که زمانه ، عرصه را برای جولان طیفی با خط فکری متضاد با اسلام راستین به نام "اصلاح طلبان از نوع تند رو و ضد دین " باز نموده بود ، هر از چند گاهی اندیشمند نماها و روشنفکر نماهای غرب زده ای چون (عبدالکریم سروش) به القای تفکرات ضد دینی خود در جامعه می پرداختند ( نمونه 1 )  ( نمونه 2)

با گذشت زمان و تنگ شدن عرصه بر این نمونه از  اصلاح طلبان در فضای سیاسی و اجتماعی ایران اسلامی ، هنوز هم بسیاری بودند که به نشر و ترویج تفکرات باطل امثال سروش می پرداختند ، حتی گاهی در وبلاگها و سایتهای محلی شهرمذهبیمان اردکان نیز گاها مشاهده می کنیم که برخی جوانان ازسر خامی و یااز سر لجاجت هنوز هم به  استفاده ازدیدگاه منحرفانی چون سروش اقدام می نمایند.

جالب آن است که گاهی اوقات تراوشات ذهنی این روشنفکر  " اصلاح طلب ضد دین " آن چنان از حد و مرز خارج می شود که داد سایتهای ضد انقلاب و ضددین ، همچون "خودنویس "را هم  در می آورد و انگشت حیرت آنها را نیز بر دهانشان می گذارد. ( این ماجرا را از اینجا ببینید) 

و شاید نظریه اخیر این انسان (شیطان صفت) برای خیلی از غیر مسلمانان و مروجین فساد و تبادهی هم قابل هضم نباشد. نظریه ای که شاید در  خصوص برخی غرایز حیوانی در جمع برخی از گروههای حیوانات  هم پذیرفته شده نیست.

نظریه جدید دکتر!!! عبدالکریم سروش:  "بر خلاف گذشته که زنای با محارم، امری اخلاقا مذموم شمرده می‌شد، امروزه این رفتار یک حق شمرده می‌شود."!!!

تحلیل این موضوع را از اینجا بخوانید:

نظریه هتاکانه سروش درباره رابطه با محارم 

گند معمار اندیشه دینی اصلاحات 

سروش: زنای با محارم یک حق است!!*سند 

و اما جالبتر آن است که برخی از حضرات در سخنانشان آقای عبدالکریم سروش را ملاصدرا  نامیده بودند !!!!

آقای (...) اظهار داشت:  آقای سروش را شما نمی شناسید آقای سروش شخصیتی مانند ملاصدرا هستند که قرن ها باید بیایند و ملاصدراها را بشناسند.!!!   جزییات بیشتر در این خصوص را از اینجا بخوانید.