مکه
 
 
 
نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : پنج شنبه 91/2/28
نظر

شاید مشغله زیاد این روزها فرصت کافی برای نوشتن برایم فراهم نسازد ولی تیتر های زیر مد نظرم است که باید در مورد هر کدامشان مطالبی بنگارم ، انشاءالله فرصتی دست بدهد کامل خواهم نوشت ، فرصت نشد عذرخواهیم را بپذیرید.

1- انتخاباتکی برگزار می شود ، افرادی انتخاب می شود ، سرپرست مجموعه ای یکی از افراد انتخاب شده که هم تخصصی دارد در این زمینه و هم رای خوبی آورده و هم از جنس چادری ولایت مدار نیز می باشد ، را تشویق به  کناره گیری می کند به این بهانه که آقایی که ته لیست و علی البدل می باشد به درد این کار می خورد و ما شرمنده ی او هستیم و کار دستش داریم و ... شما برو کنار که او بیاید بالا !

2- دیدار از خانواده های شهدا در مناسبتهای مختلف برگزار می شود ، چند وقت پیش در مجلسی  که کمی تا قسمتی رسمی هم بود شنیدم که بسیاری از خانواده های شهید بوِیژه مادران شهید از  اینکه کسی به آنها سر نمی زند و احوالی از آنها نمی پرسد گله مند هستند ! تعجب نمودم ! یعنی در دیدار از خانواده های شهید بی برنامگی وجوددارد! خانواده هایی هستند که از دیدار کنندگان خسته شده اند و خانواده هایی هستند که چشمشان به دراست برای استقبال از دیدارکنندگان !!!؟؟؟

3- این روزها یا ذائقه ما پرتوقع  شده ویا اینکه واقعا وضعیت آب شرب اردکان ، افتضاح می باشد! از بسیاری از دوستان و اقوام نیز سئوال نموده ام ، غالبا کسی این روزها رغبتی به نوشیدن آب و مصرف چای ندارد، البته آب معدنی و بطری های آب بهداشتی درمغازها  زیاد است مقصر خودشان هستند که نمی خواهند از پول یارانه هزینه آب بدهند! کاش متصدیان آب شهرستان  فکری برای آب شرب می نمودند ! دراین راستا  به متصدیان توزیع بودجه و اعتبارات ، شهرستان پیشنهاد می شود بخشی از اعتبارات آب اردکان را به راه اندازی کلینیک سنگ شکنی کلیه در بیمارستان اردکان اختصاص نمایند .

4- با توجه به شیوع قابل توجه بیماریهای کلیوی بوِیژه سنگ کلیه در اردکان ، راه اندازی کلینیک ویژه بیماریهای کلیوی و بخش سنگ شکنی با تجهیزات روز پزشکی از مواردی است که برای بیمارستان اردکان لازم و ضروری به نظر می رسد ، انشاء الله متصدیان امر به جهت بهره مندی بیشتر همشهریان به خدمات پزشکی برنامه ریزی خوبی در این زمینه ارائه نمایند.

5- یکی دو روزی بنا به یک امر کاملا غیر شخصی ،به عنوان ارباب رجوع شهرداری اردکان ایفای نقش کردم ، قصدآن را داشتم تا گزارش لحظه به لحظه ی ارباب رجوع بودنم در شهرداری را دراین وبلاگ بنویسم ، خدا خیر دهد به یکی ازدوستان قدیمی ،جناب آقای مهندس اولیاء که ارادت ویژه ای به ایشان دارم ، از سر همراهی و مساعدت دراین امر خیری که پیگیر آن بودم مرا راهنمایی کرد و رفت و آمدم به شهرداری به همین سادگی خاتمه یافت و نقش ارباب رجوع بودنم به پایان راه رسید که امیدوارم هیچ گاه دیگر این اتقاق برایم نیفتد،  البته  لازم است دراینجا از ایشان تشکر ویژه شود و صد البته شهرداری و دیگر همکارانش باید از ایشان متشکر باشند که نقش ارباب رجوع بودنم در شهرداری به این زودی خاتمه یافت و گزارش نویسی از ارباب رجوع بودن منتفی شد وگرنه ...!!!

6- باتوجه به استقبال خوب همشهریان از قطار به عنوان یکی از پرطرفدار ترین وسایل حمل و نقل عمومی ، و با عنایت به اینکه همشهریان اردکانی سفر زیارتی به مشهد مقدس را در صدر سفرهای خود قرار می دهند ، شایسته است متصدیان امر نسبت به اخذ سهمیه قطار اصفهان مشهد برای ایستگاه اردکان اقدامی نموده و هم همشهریان مسافر مشهد را از رفت و آمد به ایستگاه یزد راحت نمایند و هم اینکه  هزینه سفر رابرای آنها تقلیل نمایند.