مکه
 
 
 
نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : یکشنبه 91/4/25
نظر

اینده مردم یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی گفت:استاندار یزد بخوبی به فعالیت خود ادامه می دهد و خبری درباره تغییر و تحول مطرح نیست و موارد عنوان شده در برخی سایت ها شایعه ای بیش نیست. "محمد صالح جوکار" در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تاکنون هیچ مرجعی با اینجانب درباره تغییر استاندار یزد صحبتی نکرده و این موارد شایعه ای است که توسط برخی مطرح می شود.
وی در پاسخ به اینکه دفتر نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی آیا در محل دفتر نماینده سابق در طبقه فوقانی فرهنگسرای شهرداری خواهد بود یا خیر؟ گفت: در پارک علم و فناوری یزد دفتری برای فعالیت و ارتباط مردمی اینجانب هماهنگ شده و در خدمت مردم شریف حوزه انتخابیه یزد و صدوق خواهیم بود.
نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس در پاسخ به نحوه انتخاب رئیس مجمع نمایندگان یزد ، گفت: طی توافقی که با نمایندگان دیگر حوزه های استان یزد صورت گرفت مقرر شد در دوره چهار ساله هر یک از 4نماینده در یک سال ریاست مجمع نمایندگان را برعهده داشته باشد و در نخستین سال نیز، اینجانب ریاست مجمع را بر عهده خواهم داشت.
رئیس مجمع نمایندگان استان یزد درباره پرونده معدن مس دره زرشک یزد نیز گفت: باید همگی اجازه دهیم تا کارشناسان و دستگاههای مربوط نظر خود را اعلام نمایند و از هرگونه گمانه زنی و اظهار نظر غیرکارشناسی دوری شود و آنچه به صلاح مردم و منطقه است عمل شود