مکه
 
 
 
نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : سه شنبه 91/5/31
نظر

ضمن تشکر از تمامی دوستانی که در وبلاگهایشان به موضوع " سئوال اردکان نیوز در مورد روز قدس " اشاراتی داشته اند ، موارد زیر را متذکر می شوم:

1- با توجه به اینکه در دو روز تعطیلی مسافرت بودم و اینترنت در دسترس نداشتم ، سئوال مورد اشاره در یکی از پست های اردکان نیوز با توصیه و اصرار تلفنی دو تن از دوستان فرمانداری ، علی رغم میل باطنی از طریق یکی از دوستان مورد اعتماد حذف شد.

2- برخی دوستان در حمایتها و روایتهایشان از این موضوع افراط پیشه نموده اند ، در اینجا از کلیه دوستان وبلاگ نویس تقاضا دارم  بیش از این به این موضوع نپرداخته و یک مساله به این سادگی را بزرگ ننمایند. و خواهش دارم ، مطلب های درج شده دراین خصوص را از وبلاگهایشان پاک نمایند.

3-از کلیه دوستان یا غیر دوستانی  که در این ماجرا اقدام به شایعه سازی و اطلاع رسانی های غلط و تشنج آفرینی می نمایند ، عاجزانه درخواست دارم ، بیش از این زمینه وارونه جلوه دادن حقیقت و تخریب اذهان را فراهم ننموده و باعث ایجاد کدورتها و تشتت نشوند.

4-برخی می خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند ، اگر لازم است  جلوی جوسازی برخی را خواهیم گرفت.

5-متاسفانه مباحث پیش آمده در این موضوع ، باعث شد اصل هدف اردکان نیوز از سئوال مطرح شده کاملا ابتر بماند. و علت اصلی این ذبح شدن ، ناشی از برداشتهای غلط برخی بزرگواران از سئوال مطرح شده بوده است .

( تکمیلی1 : لازم است از کلیه دوستان عزیز وبلاگ نویس که تذکرات حقیر را عملی نموده و مطالب را از وبلاگشان حذف کردند تشکر و قدردانی نمایم.)

تکمیلی 2: شرح ماجرا و شفاف سازی از وبلاگ تریبون

تکمیلی 3 : به نام اصولگرایان، به کام اصلاح طلبان!