مکه
 
 
 
نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : یکشنبه 91/7/23
نظر

یوسف قرضاوی، مبلغ معروف سلفی در اظهاراتی جدید و کینه توزانه، ایران را به دلیل مواضعش در حمایت از مردم سوریه، دشمن امت اسلام دانست و از حجاج خواست تا علیه ایران دعا کنند !

سی ان ان عربی نوشت: یوسف قرضاوی در خطبه های روز گذشته نماز جمعه دوحه با انتقاد شدید از کشورهای هوادار سوریه، ایران، روسیه و چین را دشمنان امت اسلام معرفی کرد.

قرضاوی که طی سال های اخیر مواضع ضد شیعی و ضد ایرانی فراوانی را اتخاذ کرده، روسیه را به دلیل آنچه که وی آن را دشمنی علت ملت سوریه نامید دشمن اول اسلام و مسلمانان دانست و از کشورهای عربی و اسلامی خواست تا علیه این کشور جبهه بگیرند و آن را تحریم کنند.

قرضاوی که به تازگی دعوت نامه رسمی برای سفر به کشورمان را دریافت کرده است، ایران را دشمن عرب ها دانست و در اظهاراتی سخیف از شاه معدوم تمجید کرد.
این مبلغ سلفی که در برابر فیلم موهن اخیر علیه پیامبر بزرگ اسلام سکوت اختیار کرده بود، ایرانی ها را متهم به خیانت به رسالت و کشتار مسلمانان کرد و گفت: خداوند به حساب آنان رسیدگی خواهد کرد!

یوسف قرضاوی رئیس اتحادیه جهانی علمای مسلمان، از شخصیت های مطرح سلفی و مرجع معنوی گروه اخوان المسلمین به شمار می رود. وی در سال های اخیر مواضع منفی شدیدی علیه حزب الله، ایران و شیعیان منطقه، همسو با سیاست های قطر و رژیم صهیونیستی اتخاذ کرده است.