مکه
 
 
 
نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : شنبه 92/1/31
نظر

حجه الاسلام والمسلمین سید محمد حسینی امام جمعه اردکان در خطبه های نماز جمعه این هفته با انتقاد شدید از عملکرد صدا و سیمای استان یزد در خصوص پوشش خبری مراسم استقبال ، تشییع و تدفین 5 شهید گمنام در شهرستان اردکان گفت : آنطور که توقع بود عمل نشد .
وی گفت : مجموع خبر پخش شده در خصوص تشییع و تدفین شهداء در اردکان بسیار کم بوده است ، توقع داشتیم به دلیل گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ، مسئولان صدا و سیما توجه بیشتری نسبت به این مسأله داشته باشند .
امام جمعه اردکان از مسئولین صدا و سیمای استان یزد درخواست کرد بررسی کنند تا ببینند چند خبر از این مراسم پخش شده است ؟ آیا برای خودشان قابل قبول است ؟ اگر قابل قبول نیست بررسی شود که مقصر کیست ؟ آیا فیلمی تهیه نشده بوده و یا تهیه شده ولی پخش نشده است ؟
 حجه الاسلام والمسلمین سید محمد حسینی گفت : باید فرهنگ شهید و شهادت در جامعه رواج پیدا کند و باید حق شهداء را اداء کنیم .
امام جمعه اردکان با اشاره به تماس برخی از مسئولین صدا و سیمای استان یزد با وی و بیان توضیحاتی در این خصوص گفت : ما از آنچه که انجام شده قانع نشدیم و گلایه خود را داریم و درخواست می کنیم رسیدگی شود .
وی گفت : مسئولین شهرستان هم تذکرات لازم را داده اند و اعتراضات خود را ابلاغ کرده اند تا ان شاالله در آینده موارد مشابه تکرار نشود و حق کسی ضایع نگردد .

منبع : اردکان گویا