مکه
 
 
 
نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : دوشنبه 92/2/16
نظر

از سوی کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی اردکان و به مناسبت هفته گرامی داشت مقام معلم ،گردهمایی اساتید و معلمین قرآنی شهرستان اردکان ، در محل مجتمع فرهنگی تبلیغی اداره تبلیغات اسلامی اردکان برگزار شد.+تصاویر   

در مراسمی که در محل مجتمع فرهنگی تبلیغی اردکان برگزار شد از اساتید و معلمین قرآنی این شهرستان تجلیل به عمل آمد.

از سوی کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی اردکان و به مناسبت هفته گرامی داشت مقام معلم ،گردهمایی اساتید و معلمین قرآنی شهرستان اردکان ، در محل مجتمع فرهنگی تبلیغی اداره تبلیغات اسلامی اردکان برگزار شد.

در این مراسم که مورد استقبال بسیار شایسته اساتید قرآنی قرار گرفت ، رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردکان در آغاز این مراسم ضمن تبریک هفته گرامی داشت مقام معلم و گرامی داشت یاد استاد شهید مرتضی مطهری ، رونق فعالیتهای قرآنی در شهرستان را مدیون همت و تلاش اساتید و معلمین قرآنی دانست و بر جذب بیشتر جوانان و نوجوان به این گونه فعالیتها تاکید کرد.

در ادامه این گردهمایی مسئول کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی اردکان به تشریح فعالیتهای قرآنی این اداره پرداخت و مهمترین برنامه ها را تشکیل بانک اطلاعاتی نخبگان قرآنی اعلام کرد. ایشان بر منسجم نمودن فعالیتهای قرآنی در شهرستان و جلوگیری از موازی کاریها تاکید کرد . ایشان ارتقاء سطح علمی قرآنی اساتید و معلمین قرآنی را یکی از اهداف اصلی برگزاری این گردهمایی بیان کرد.

سخنران گردهمایی اساتید و معلمین قرآنی اردکان ، استاد آبایی بود که در سخنانشان ضمن توصیه های لازم به شیوه های جذب مردم به جلسات قرآنی ، قرآن را برترین راه نجات و رستگاری دانست .

ایشان با اشاره به آیات قرآن کریم ، تقوا را وسیله ای برای محبوبیت در بین مردم عنوان کرد و رونق جلسات و کلاسهای قرآنی را منوط به اخلاص و متانت و صبوری اساتید و معلمین قرآنی دانست.

در انتهای مراسم یکی از اساتید پیشکسوت قرآنی اردکانی ، به بیان خاطرات و انتقال تجربیات کلاسداری پرداخت.

از چند تن از اساتید و معلمین کلاسهای قرآنی موسسات قرآنی اردکان نیز با اهدای جوایزی تقدیر شد.

قابل ذکر است این گردهمایی عصر روز یکشنبه 15 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شد.