مکه
 
 
 
نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : شنبه 92/4/8
نظر

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی اردکان گویا ؛ حجه الاسلام والمسلمین سید محمد حسینی پور امام جمعه موقت اردکان در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن قدردانی از برگزارکنندگان جشنهای مناسب و پرشور عاشقان امام زمان(عج) در سطح شهرستان با اشاره به برگزاری برخی از مراسمات غیر متعارف جشن میلاد امام زمان(عج) از شیوه برگزاری جشن نیمه شعبان در پارک آزادی اردکان انتقاد کرد .


وی افزود : اتفاقاتی که در این مراسم افتاد دل متدینین و بویژه روحانیت شهرستان را آزار داد .

امام جمعه موقت اردکان گفت : استفاده از موسیقی های مبتذل و حرکات نامتعارف ، در شأن جشن میلاد امام زمان(عج) نیست و نباید به بهانه برگزاری چنین مراسمی حرمت ها را شکست .

حجه الاسلام والمسلمین سید محمد حسینی پور افزود : ما جشنی را که در چارچوب احکام شرعی است قبول داریم و با رقص و موسیقی نمی شود جامعه اسلامی در شأن امام زمان(عج) بوجود آورد .

وی افزود : برگزارکنندگان این مراسم توضیح داده اند که با توجه به برگزاری مراسم مشابهی در این مکان در سالهای گذشته پیش بینی چنین استقبال گسترده ای را نکرده بودند لذا برای تعداد محدودی شرکت کننده برنامه ربزی شده بود که برای آقایان و بانوان جایگاه اختصاصی آماده شده بود اما سیل جمعیت بین 15 تا 20 هزار نفر باعث شد کنترل آن از دست عوامل اجرایی و نیروهای انتظامی خارج شود و همین امر باعث سوء استفاده برخی از افراد قرار گرفت تا در گوشه و کنار پارک به حرکات مبتذل و زننده مشغول شوند .

امام جمعه موقت اردکان ، سهل انگاری و عمل نکردن به تعهدات توسط برخی ارگانها را عامل بوجود آمدن برخی از مفسده های جشن نیمه شعبان در پارک آزادی اردکان دانست و گفت : این حادثه از نقاط ضعف مسئولان است و ما در اینجا اعلام می کنیم و هشدار می دهیم که در آینده نباید شاهد چنین مواردی باشیم که دل مؤمنان را برنجاند .

 مطلب مرتبط:

 

ایجاد شادی به چه قیمتی؟!!