مکه
 
 
 
 خبر
نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : یکشنبه 88/3/31
نظر
شبیه‌سازى میرحسین موسوی؛ ?? خرداد ?? در خرداد ?? منافقین جدید، خروج بر حاکمیت را کلید زدند
- شبیه‌سازى میرحسین موسوی؛ ?? خرداد ?? در خرداد ??
اتفاقات اخیر طی چند روزگذشته بی شک هرچه نباشد یا نشان دهنده سیاست ورزی میرحسین است یا الگوگیری از تحرکات 30 خرداد سال 60.

پایان خاتمی
- پایان خاتمی
پنهان کردن پنجمین شکست پی در پی سید محمد خاتمی که مهمترین ابزار جناح موسوم به اصلاح طلب برای جمع کردن ظرفیت اجتماعی در انتخابات است، یکی از مهمترین استراتژی‌های اتاق فکر این طیف سیاسی است.

پاسخ به 8 شبهه انتخاباتی میرحسین موسوی
- پاسخ به 8 شبهه انتخاباتی میرحسین موسوی
چرا از ساعت 9 تا 14 روز 23 خرداد وزارت کشور آمار جدیدی ارائه نکرد؟

دزدان آشکار صندوق ذخیره اعتماد عمومی
- دزدان آشکار صندوق ذخیره اعتماد عمومی
دستگاه قضایی و سازمان به اصطلاح بازرسی، جنایتکاران جدید را به حال خود رها کرده و آنقدر که صندوق ذخیره ارزی را می‌کاویدند، ‌از محاکمه سریع و به‌موقع دزدان آشکار صندوق ذخیره اعتماد عمومی و راهزنان شرف ملی حدت و شدت نداشته‌اند.

حلقه‌هایی از گذشته فتنه‌گران
- حلقه‌هایی از گذشته فتنه‌گران
?? تیر ?? کودتای نوژه خنثی شد. کارشناسان مسائل امنیتی معتقدند که‏ کودتای ??مرداد ?? در مقایسه با کودتای نوژه بازی کودکانه‌ای بیشتر نبوده‏ و نمونه‌های بسیار کوچکتر از این کودتا، رژیم‌های بسیاری را در سراسر‏ جهان سرنگون کرده است.

پاسخ به برخی شبهه‌های انتخابات دهم
- پاسخ به برخی شبهه‌های انتخابات دهم
در تمامی دوره‌های انتخابات شاهد این هستیم که در برخی حوزه‌ها نظیر شهرستان ورزقان و مُهر در تمامی دوره‌ها مشارکت بالای صددرصد را داشته‌ایم و در شهرهایی که در این دوره مشارکت بیش از 95 درصد بوده است تا حدودی همان شهرهای دوره‌های گذشته بوده‌اند.

هاله نور آقای موسوی
- هاله نور آقای موسوی
اتفاقاً اکثریت خاموش آنهایی بودند که دغدغه عدالت داشتند و وقتی که ببینند جریان سرمایه‌داری جهانی برای حمایت یک چهره ظاهراً موجه به صحنه آمده‌اند آنها هم تشجیع و تحریک می‌شوند که به صحنه بیایند و از انقلاب خودشان و آرمان عدالت دفاع بکنند.

نظر رئیس جمهور به نظر بنده نزدیکتر است رهبر حکیم انقلاب اسلامی:
- نظر رئیس جمهور به نظر بنده نزدیکتر است
میان آقای هاشمی و رئیس جمهور نیز از سال 84 اختلاف نظرهای متعددی درباره مسائل خارجی، نحوه اجرای عدالت اجتماعی و برخی مسائل فرهنگی وجود دارد که البته نظر رئیس جمهور به نظر بنده نزدیکتر است.

یادداشتی از محمد حسین صفار هرندی/ در خنکای دانه‌های باران
- یادداشتی از محمد حسین صفار هرندی/ در خنکای دانه‌های باران
جمعه 29 خرداد، 14.20 دقیقه، دانشگاه تهران، اینجا آسمان دیده‌ها بارانی است.

سندروم «خودمرکزبینی»
- سندروم «خودمرکزبینی»
«سندروم تهرانیت» ابتلای مزمن سیاستمداران مرکز‌نشین ماست. عیب ما این است که تهران را همه ایران می‌دانیم، آن هم فقط تهران بالاتر از میدان ولی‌عصر را!

آمار تفکیکی شعب اخذ رای انتخابات دهم ـ 2 از سوی وزارت کشور منتشر شد؛
- آمار تفکیکی شعب اخذ رای انتخابات دهم ـ 2
برای اولین بار در طول 30 سال برگزاری انتخابات، آمار تفکیکی صندوق‌های اخذ رای در استانهای مرکزی، همدان، کردستان، سمنان و خراسان شمالی اعلام شد