مکه
 
 
 
نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : یکشنبه 88/3/31
نظر

سرکرده گروهک تروریستی منافقین در اظهارنظری دیگر و با هدف حمایت از اغتشاش گران گفت: این اقدامات شجاعانه مثل یک زلزله سیاسی پایه های جمهوری اسلامی را فرو خواهد ریخت. به گزارش کلمه، مریم رجوی ، مدعی شد رهبر انقلاب در خطبه های نماز جمعه، در اقدامی غیر قانونی از احمدی نژاد حمایت کرده و اغتشاش گران مخالف وی را تهدید به سرکوب توسط نیروی نظامی کرده است!

سرکرده گروهک تروریستی منافقین در اظهارنظری دیگر و با هدف حمایت از اغتشاش گران گفت: این اقدامات شجاعانه مثل یک زلزله سیاسی پایه های جمهوری اسلامی را فرو خواهد ریخت.
به گزارش کلمه، مریم رجوی ، مدعی شد رهبر انقلاب در خطبه های نماز جمعه، در اقدامی غیر قانونی از احمدی نژاد حمایت کرده و اغتشاش گران مخالف وی را تهدید به سرکوب توسط نیروی نظامی کرده است!
سرکرده گروهک منافقین در اظهار نظری عجیب ضمن حمایت از آشوب های خیابانی، مدعی شده رژیم ایران مخالف دموکراسی است و سخنان دیروز آیت الله خامنه ای، حق مشروع جوانان را برای حضور در خیابان ها از آنها سلب کرده است و این در تناقض آشکار با اصول دموکراسی است. وی تنها راه نجات ملت ایران را برگزاری انتخابات آزاد و نظارت قدرت های خارجی بر انتخابات دانسته است.