مکه
 
 
 
نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : سه شنبه 92/9/26
نظر

خبرهای طنز گونه و بدون سند از یک سایت خبری :

رسانه‌ها می‌گویند مهمترین هدف دولت از توزیع شیر در مدارس اینست که می‌خواهد به هر نحوی شده اثبات کند ممه‌ای را که لولو در زمان احمدی‌نژاد برده بود پس آورده است.

از انتصابات اخیر وزرای دولت روحانی خانه سالمندان ایران با صدور بیانیه‌ای تشکر کرد و اعلام کرد با این موج ایجاد اشتغال برای سالمندان تا چندماه آینده نرخ بیکاری سالمندان به زیر صفر خواهد رسید.

زمزمه‌های اساتید علوم سیاسی و  روابط بین‌الملل حاکی است قصد دارند با تجدید نظر در تئوری چماق و هویج، برای توصیف رفتاری که کدخدا دارد با دیپلماسی دولت روحانی می‌کند استراتژی چماق و خیار را وارد کتاب‌های درسی کنند.

شنیده شده است غرضی ورود خودش به انتخابات و ساختن دو قطبی غرضی- روحانی را مهمترین عامل شکست شهردار تهران در انتخابات ریاست جمهوری می‌داند و از این بابت عذاب وجدان هم گرفته است.

یکی از کارشناسان که نمی‌خواست نامش فاش شود ابراز امیدواری کرد با رسانه‌ای شدن اعدام شوهر عمه اون (کیم‌جونگ‌اون رهبر کره شمالی) فضا برای محاکمه باجناق این، داماد این، دختر و پسر این، خواهرزاده‌های این، و از همه مهمتر داداشای اون، نیز مهیا شود. به شرط اینکه همه قول بدن بعدش نریزن تو خیابون.

شنیده شده است ظریف در یک جلسه? محفلی گفته جبهه ضد اعتدال آمریکا بالاخره موفق شد با رفتارهای افراطی به روح توافقنامه ژنو تجاوز کند ولی از آنجاییکه بخش اصلی حقوق به رسمیت شناخته شده ما در جسم توافقنامه است که هنوز دست نخورده باقی مانده جای هیچ نگرانی نیست.

و اما قبلی های همین اخبار :

شنیده‌ها حاکی است یکی از پیگیرترین شاکیان احمدی‌نژاد در دادگاه لولو می‌باشد. آقای لولو از احمدی‌نژاد بدلیل علنی کردن اتهام سرقت در یکی از سخنرانی‌های سفرهای استانی قبل از اثبات در دادگاه، شکایت کرده است.

جلد جدید کتاب خاطرات هاشمی رفسنجانی با عنوان «امام مخالف بود» با سرفصل‌های جدیدی چون امام مخالف شهردار نشدن محسن بود، امام مخالف هم گروه شدن با آرژانتین بود، امام مخالف اقدام افراطی‌ها برای جام زهر خواندن قطعنامه بود، امام انتقاد به مذاکره کنندگان را حرام می‌دانست، امام بخاطر علاقه‌اش به مستضعف‌ها همیشه دوست داشت با امثال ساحل عاج و غنا و سنگال و اتیوپی هم گروه شویم، امام موافق رفع فیلتر فیس‌بوک بود، امام مخالف فردو و نطنز و اراک و کلا مخالف صنعت هسته‌ای بود و ... روانه بازار خواهد شد.