مکه
 
 
 
نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : پنج شنبه 93/6/13
نظر

انتصابی از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی اتفاق می افتد...

فردی که ظاهرا و بر اساس سوابق اصلاح طلب بوده است ! استاد خوب و کارکشته ای است ، از یادگاران دفاع مقدس است ، نیروی متخصصی در امر آموزش عالی است ، در ارتقاء آموزش عالی در شهرستان اردکان تلاشهای ملموسی داشته است ، هر چند انتقاداتی بر ایشان وارد است ... اما  در شورای عالی انقلاب فرهنگی که بالاترین مرجع قانونی تایید روسای دانشگاه هاست رای آورده و به عنوان رئیس دانشگاه اردکان ابقا شده است ...!!!

حال عده ای از جمله مسئولین رده بالا ، به نظر می رسد تنها و تنها به دلایل حزبی و جناحی و به دلایل تامین یا عدم تامین منافع سیاسی ، مخالفت خود را با این انتصاب اعلام نموده اند...

در تایید را رد این ابقا نظری ندارم ولی تحلیل یک سایت افراطی در اردکان در خصوص شخصیت این استاد دانشگاه و بیان دلایل مطرود خواندن این بزرگوار قابل تامل است :

عین متن را مطالعه بفرمایید: لینک خبر

این سایت افراطی اینگونه نوشته است :  " گفتنی است حسین غفوری چرخابی از یاران نزدیک خواجه‌سروی، معاون معزول وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دوران «کامران دانشجو»ست و یکی از نقاط مبهم دوران سرپرستی او در آن زمان ریاست بر دانشگاه اردکان، اعزام تعدادی از دانشجویان به تظاهرات چندین نفری اهانت‌آمیز افراطیون علیه آقای خاتمی در این شهر است که با واکنش گسترده و کوبنده مردم اردکان مواجه شد. همچنین وی چندی پیش از امضای نامه حمایت اساتید دانشگاه در حمایت از دکتر فرجی دانا خودداری نموده بود."

حال قضاوت با شما :

شایسته سالاری یعنی این ؟

تدبیر و عقلانیت یعنی این؟

در این راستا وبلاگ تریبون ، نوشت ...