مکه
 
 
 
نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : یکشنبه 88/2/13
نظر

یک کارشناس خبری گفت: تخریب رسانه‌ای علیه احمدی‌نژاد در چهارسال این دولت 40 هزار و 930 مورد بوده است که این موضوع مظلومیت دولت نهم را نشان می‌دهد.

سید‌حسین علوی جمعه شب در همایش انتخاب اصلح و شاخص‌های اصول‌گرایی که از سوی حامیان دولت نهم در مسجد ولی‌عصر(عج) تنکابن برگزار شد، افزود: آیا اصلاح‌طلبان واقعا اصلاح‌طلب هستند که با نگاهی کوتاه به گذشته متوجه می‌شویم آنان چه عملکردی داشتند.

وی ادامه داد: در نشریات زنجیره‌ای‌ که در حال حاضر مسؤولان آن در رادیو آمریکا و تلویزیونی استکبار جهانی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی صحبت می‌کنند، متوجه می‌شوید که آنها به این نظام و مردم چه خیانتی کردند.

علوی اظهار داشت: آنها مشکلات فرهنگی کشور را آزاد نبودن موسیقی، رقص و ماهواره عنوان کردند.

وی تصریح کرد: امروز به برکت اقتدار، پایداری و بی‌توجهی به آمریکا توانستیم به دستاوردهای بزرگی در بخش‌های مختلف دست یابیم و استقلال اقتصادی نسبت به دولت‌های دیگر در دولت نهم بیشتر مشاهده شده است.

علوی تصریح کرد: در بررسی‌هایی که به عمل آمد، میزان تخریب در هشت سال دولت هاشمی چهار مورد بود که منجر به تعطیلی دو نشریه شد و در هشت سال دولت خاتمی نیز هشت مورد بود سه نشریه تعطیل شد و در چهار سال دولت احمدی‌نژاد 4 هزار و 930 مورد بوده است که اخیرا نیز روزنامه اعتماد ملی کاریکاتور احمدی‌نژاد را به چاپ رسانده است که این مظلومیت دولت نهم را نشان می‌دهد.

یک کارشناس در ادامه به خدمات دولت نهم و سیاست‌های داخلی و خارجی و پیشرفت‌های علمی، هنری، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی دولت احمدی‌نژاد پرداخت.

وی در پایان گفت: اصلاحات باید جهت‌گیری اصلاح به سوی اصول باشد و اگر اصلاح‌طلب حقیقی و درست باشیم، باید به سوی حق برویم و در مسیر آرمان‌های شهدا و حضرت امام(ره) حرکت کنیم.