مکه
 
 
 
نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : چهارشنبه 88/5/28
نظر
حداد عادل، ولایتی، مظفر، باهنر و عسگراولادی با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی ملاقات کردند.

به گزارش خبرنگار ثانیه نیوز، دکتر غلامعلی حداد عادل، دکتر علی اکبر ولایتی، دکتر مظفر، باهنر و عسگراولادی با حضور در مجمع تشخیص مصلحت با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی دیدار کردند.

در این دیدار رئیس مجمع تشخیص مصلحت در مورد رابطه‏اش با رهبری توضیحاتی داد و مطالبش که در گذشته در دانشگاه شریف گفته بود را تکرار کرد.

وی در ادامه افزوده است: من هیچ مشکلی با رهبری بزرگوار ندارم.

رییس مجمع تشخیص مصلحت در خصوص عدم حضور در مراسم تنفیذ، موضوع اسفندیار مشایی را بهانه قرار داد و اظهار داشت: به خاطر عملکرد احمدی‏نژاد در قصه مشایی در مراسم روز تنفیذ، نیامدم.

در این جلسه گزارشی از عملکرد نزدیکان آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و حضور آنها در ساماندهی اغتشاشات و هزینه‏های میلیاردی در این مورد و استفاده از امکانات متروی تهران برای انتخابات و بعد از آن، التهاب آفرینی‏ها و.. ارایه شد.
در این زمینه یکی از حضار خطاب به رییس مجمع تشخیص مصلحت می‏گوید:‏ مهدی، فرزند شما در جریان انتخابات، 18 روزنامه سراسری را خریداری کرد که […]
وی افزوده است: در روزهای پس از انتخابات و در جریان فتنه‏انگیزی‏ها نیز ایشان(مهدی) با پرداخت مبالغ قابل توجه به سایت‏ها و برخی خبرنگاران شبکه‏های ماهواره‏ای، شایعاتی را علیه برخی چهره‏ها مطرح ساخته است.

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در ابتدا این موارد را دروغ‏های منتقدین‏اش ذکر می‏کند که در ادامه با برخی اسناد و قرائن مواجه می‏شود.