• وبلاگ : اردکان
  • يادداشت : مردم اردكان از سيد محمد خاتمي استقبال نكردند
  • نظرات : 18 خصوصي ، 26 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + فتنه گر 


    كاري به حرفهاي ديگران ندارم . چيزي رو ميگم كه خودم به چشم ديدم .

    در اولين سفر جناب رئيس جمهور خدمتگزار و عدالت محور به شهر يزد چنان افتضاحي به بار آمد كه به اين زوديها از خاطر شما پاك نخواهد شد . ورزشگاه شهيد نصيري و بالا و پائين پريدنهاي امثال شما از حرص واقعا ديدني بود .

    اما براي دومين سفر تجربه خوبي داشتيد . بنده خودم به عينه شاهد بودم . شب قبل از سفر مقام معظم رياست جمهوري به يزد ساعت 3 نصف شب براي كاري به خيابان امام يزد رفتم . باور نميكنيد در مكان و ساعتي كه قاعدتا نبايد كسي رو ميديدم با انبوه مردم و اتوبوسهايي مواجه شدم كه از تمام نقاط روستائي استان مردم ساده دل و زود باور و البته بيكار رو بطور رايگان و با برنامه ريزي سپاه مقدس پاسداران به يزد آورده بودن. و داشتن بيچاره ها رو توي مساجد اسكان ميدادن تا صبح براي استقبال آماده باشن .

    برداشت شما چيه!؟

    پاسخ

    برداشت ما اينه که اگه اينجوري که شما مي گيد باشد تاريخ تکرار مي شه...بنده هم با چشم خودم بارها ديدم .1- سفر خاتمي در دوران رياست جمهوريش به زادگاهش در اردکان يکي مصلاي اردکان که جلز وولز اطرافيان شراازاستقبال کم آنروز ديدمو کلي خنديدم . 2 سفر بعديش يادم است به ورزشگاه اردکان بود که مجري برايرد گم کني و براي اينکه زيادافتضاحات به چشم نيايد مداوم از مردمي که در بيرون ورزشگاه بودند دعوت ميکرد به داخل تشريف بياورند در حاليکه خودش هم هم ميدانست کسي بيرون ورزشگاه نيست. 3- رورد مفتضحانه خاتمي در اسفند سال گذشته به زادگاهش که در سايتها خبرش موجوداست و يادمان مي آيد که يکي از سران اردکان گوشي خود را به زمين زد ازاين افتضاح به بار آمده . شايد مصداق هاي ديگري همباشد خواستي بازهم برايت مي نويسم .