• وبلاگ : اردکان
  • يادداشت : تحريم به سبک داخلي...
  • نظرات : 2 خصوصي ، 32 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + ميثم 
    1.دوست عزيز اين چه قانونيه كه با نفوذ عده اي در كابينه دولت به سود آن عده تغيير مي كند؟اين عمل اوج بي قانوني است.
    2.شما مدام در حال نقض كردن صحبت خودت هستي.يكجا ميگي بايد به تقسيمات كشوري توجه بشه دوباره مياي و ميگي نبايد به مرزهاي ساده كشوري توجه كرد وگرنه ولايتمدار نيستيم.
    3اگه مواهب الهي براي همه مردم هست و منحصر به يكجا نيست پس چرا شما به زور حق مردم بهاباد را گرفتيد و اون رو در انحصار خودتون در آورديد و بيست سال از حق اين مردم ميخوريد.
    4.اگه معدن چادرملو متعلق به همه ي كشور هست بر چه اساسي چادرملو رو حق مسلم خودتون ميدونيد؟
    5.اگه چادرملو حق مسلم شماست،شما هم مثل مردم بهاباد خوردن سالم ترين آب منطقه رو براي خودتون حروم كنيد و براي شهرتون تصفيه كن بذاريد تا ذره اي و تنها ذره اي از تلخي آبتون كم بشه.
    6.اگه قرار بود در مقابله با احقاق حقوق ملت يگان ويژه قرار بگيره و درگيري پيش بياد پس چرا انقلاب كرديم؟شاه مخلوع و منفور هم كاري جز اين انجام نمي داد.
    7.اين دولت با شعار عدالت محوري روي كار اومد و رهبر اين نظام همواره تاكيد بر عدالت اجتماعي داشته.صف كردن نيروي نظامي در مقابل مردم مظلومي كه حق خودشون رو فرياد ميزنن به دور از اين دولت و نظام است.
    8.اگر در بازه اي از زمان با لابي گري عده اي خائن(كه اكنون خيانتشان به تمام مردم كشور ايران اثبات شده)حق اين مردم خورده شده است و اين حق در اين دنيا برگردانده نشود شكايت خود را به قاضي القضات مي بريم و در روزي كه هيچكس توان فرار و تغيير قانون را ندارد حق خودمان را خواهيم گرفت.
    پاسخ

    سلام بر شما برادر گرانقدر: بر فرض که تمامي مطالبي که فرموده ايد درست باشد ، سئوال اين است ! مردم شريف اردکان کجا و چگونه حق کسي را خورده اند !!!؟؟؟ تکرار مي کنم تقصير"مردم اردکان" چيست ؟؟؟همانطوري که در اين بازيهاي سياسي " مردم بهاباد " نيز هيچ تقصيري ندارند!!!