• وبلاگ : اردکان
  • يادداشت : تحريم به سبک داخلي...
  • نظرات : 2 خصوصي ، 32 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + ميثم 
    اين كه شما دوست عزيز قبول داري حقي از مردم بهاباد خورده شده نشان از اين داره كه شما به دور از تعصب صحبت مي كني و اين جاي بسي خوشحاليه.
    عزيز من،مردم بهاباد كه با هم استاني هاي عزيز اردكاني اختلافي ندارن ما مشكلمون مسئولين هستند كه 20سال فرياد ميزنيم كه آقا حقمون رو بدين تا زندگي ما به روال عادي خودش برگرده ولي انگار نه انگار.
    ما به كاري كه انجام داديم مفتخريم چون اين حركت تجلي رفتار مولامون علي(ع)هست.مولامون به ما ياد داده كه حق گرفتنيست و همچنين از ايشان ياد گرفتيم كه عاشق صلح و محبت و مهر باشم.پس در كمال صلح و آرامش حقمون رو مي گيريم.
    در ضمن نظر برخي از افراد رو به كل مردم بهاباد بسط ندين.

    پاسخ

    سلام آقا ميثم عزيز : مطمئن باشيم که " حق فرا تر از قانون نيست" و اين قوانين است که براي انسانها حق و حقوق تعيين مي کند ، اگر بر اساس قوانين موجود حقي به کسي يا جايي نرسد و به طريقي غير آن بر آن دست يابد ديگر حق و حق طلبي نيست بلکه غصب است و خلاف قانون و کار خلاف قانون در مملکت اسلامي خلاف شرع است و قطعا از سيره و روش مولايمان امير مومنان علي (ع) به دور است . و يک اشاره کوتاه ديگر : هنوز هم در مدينه و کوفه چاههاي آبي که به دستان مبارک امير المومنين علي عليه السلام حفر شده است ، نخلستانهاي شيعه و سني و کافر و مسلمان را آبياري مي کند...!!!