مکه
 
 
 
نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : شنبه 91/5/28
نظر

 

بسم الله الرحمن الرحیم

وزیر محترم علوم تحقیقات و فناوری

 

سلام علیکم

فرمان تشکیل بسیج دانشجویی در آذرماه سال 1368 که به تعبیر حضرت امام خامنه ای (مدظله) یکی از بزرگترین یادگارهای امام راحل بزرگوارمان است، اقدامی بس ضروری و مورد نیاز فضای دانشگاه ها بود. کاری هوشمندانه که امام راحلمان به طور قطع برای جلوگیری از تهاجم همه جانبه فرهنگی که دشمنان قسم خورده نظام اسلامی برای حمله به یکی از حساس ترین نقاط آموزشی کشور انجام دادند. امروزه نقش حساس و تعیین کننده بسیج دانشجویی به عنوان یکی از نهادهای پیشگام در جبهه جنگ نرم بر هیچ کس پوشیده نیست و دانشجویان بسیجی به عنوان افسران جوان جنگ نرم در طول این 23 سال ثابت کرده اند که همیشه خار چشم دشمنان داخلی و خارجی بوده اند.

اطلاع یافتیم که با رایزنی های مسئول محترم دانشگاه پیام نور استان یزد و کوشش های بی شائبه جنابعالی مبنی بر تفکیک جنسیتی دانشگاه ها، اختصاص ورودی های جدید دانشگاه پیام نور اردکان به برادران و پیام نور میبد به خواهران، به تصویب رسید. اما نماینده محترم مردم شهید پرور اردکان در مجلس شورای اسلامی به محض اطلاع از این خبر، با برقراری ارتباط با وزارت علوم با سر و صدا و ظاهرا با تهدید مانع از اجرای چنین طرحی شده است.

اکنون بر خود لازم می دانیم تا به چند نکته اشاره کنیم:

1-    دشمنان انقلاب پس از جنگ تحمیلی 8 ساله به این نتیجه رسیدند که دیگر نمی توان با جنگ سخت، مردم ایران را تسلیم کرد؛ تنها یک راه باقی مانده و آن هم تهاجم نرم بر ضد کشور بود. آنها یکی از حساس ترین و خطرپذیرترین نقاط را که همان دانشگاه هاست، نشانه گرفتند و سعی نمودند تا با هر وسیله ای که در چنته دارند، بهترین مراکز پژوهشی کشور را از اهداف آرمانی اش دور سازند. ما امروزه به چشم خود می بینیم که به راه انداختن عرفان های خرافی و نوظهور، مبتذل ساختن روابط دختر و پسر و سوء استفاده های جنسی در دانشگاه ها تدریجا به امری عادی و مطلوب بدل شده است. ما دانشجویان بسیجی تمامی دانشگاه ها از طرح تدریجی تفکیک جنسیتی دانشگاه ها که گامیست در جهت مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن قاطعانه حمایت می کنیم و کسانی را که به هر نحو از اجرای این طرح ممانعت می ورزند، خائنین به نظام می دانیم.

2-    ما دانشجویان بسیجی از دولت عدالت محور جناب آقای دکتر احمدی نژاد و وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری انتظار داریم تا با دستور لغو تعلیق اجرای طرح تفکیک جنسیتی در دانشگاه پیام نور اردکان و میبد، دل امام زمان (عج) مقام معظم رهبری، خانواده های شهدا و مردم این دو شهرستان را شاد نمایند و به هیچ وجه تحت تاثیر نظرات غیر کارشناسی نماینده اصلاح طلب شهرستان اردکان در مجلس شورای اسلامی که پس از گذشت 3 سال از فتنه 88 نه تنها سکوت، بلکه به طور پنهانی با سران فتنه ملاقات و حمایت نموده است، قرار نگیرند.

3-    ما هنوز خیانت های اصلاح طلبان افراطی از جمله فتنه 18 تیر 78، نامه موسوم به جام زهر به رهبری، تعلیق چرخه صلح آمیز سوخت هسته ای، دیدار با جرج سوروس صهیونیست، خیانت های فتنه 88 و سردادن شعار((مرگ بر اصل ولایت فقیه)) در عاشورای همان سال توسط بعضی از خائنین به کشور را فراموش نکرده ایم و هرگز اجازه نخواهیم داد تا چنین افرادی برای ما کسب تکلیف کنند.

4-    باید این سوال را از آقای نماینده پرسید که چرا اشان به جای اینکه به مسایل کلان مملکتی از جمله موضوع سوریه، مساله گرانی و تحریم های غرب بر ضد کشور توجه داشته باشند، وقت خود را صرف مسایل کوچک که بعضا هم مربوط به ایشان نمی شود، می کنند؟

اگر چه این طرح نیاز به کارشناسی بیشتر و دقیقتری از جانب مسئولین دارد، اما از جنابعالی و همکارانتان در وزارتخانه درخواست می کنیم تا به خواسته چندین ساله و بر حق علما و مراجع عظام تقلید جامه عمل بپوشانید.

                                                                                   والسلام علیکم و رحمه الله وبرکاته

                                                            شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان اردکان

نکته :  دوستان شورای تببین  نامه را ارسال وتقاضای درج آن را داشته اند ، ضمن احترام به نامه فوق ، توصیه می شود. لینک زیر از اخبار اردکان نیوز در خصوص موضوع فوق را نیز بخوانید:

اردکان نیوز : شرحی بر خبر طلوع یزد در خصوص پیام نور اردکان