مکه
 
 
 
نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : یکشنبه 89/2/26
نظر

خبرهای داغ از مرز اردکان و میبد...
شنبه 25/2/89 و تعطیلی پروژه های عمرانی اردکان توسط ...
آخرین اخبار از اختلافات مرزی اردکان و میبد
تذکر...
پیام یک میبدی اصیل ...
بیایید اختلافات را کنار بگذاریم ...
تحلیل ها و نکته ها در خصوص فتنه های اخیر دراردکان و میبد
بخش هایی از نامه جمعی از مردم اردکان خطاب به استاندار
مواضع مسئولین اردکان در خصوص اتفاقات اخیر بر سر مرز اردکان ومیبد
قریب به 30 میلیون تومان خسارت به تاسیسات آب رسانی اردکان در فتن
یحیی زاده : تسریع درشناسایی و برخورد قانونی با عوامل فتنه و نا آ
آشوب و زد خوردهای هرشبه در محدوده مرزی اردکان و میبد

 

و اما :‏

 

نامه ای خطاب به آیت الله صادق لاریجانی رییس حوزه قضاییه که به امضای 174 نماینده رسید، در صحن علنی مجلس قرائت شد.

در این نامه آمده است، خبر محاکمه حسین شریعتمداری، مدیر مسوول روزنامه کیهان به دلیل شکایت یک عنصر فرقه ضاله و همکار صهیونیست ها و سپس محاکمه مدیر مسوول روزنامه جوان در روزهای اخیر و قبل از آن، در ماه های گذشته خبر به دادگاه خواندن روزنامه های ایران، وطن امروز ، خبرگزاری ایرنا، خبرگزاری فارس، و برخی سایت ها و رسانه های انقلابی دیگر به دلیل شکایت سران فتنه و کودتاگران موجب امضای 174 تن از نمایندگان برای آماه شدن این نامه شده است. اکنون در حالی که بیش از یک میلیون تن از مردم و هزار تن از استادان حوزه علمیه و جمع کثیری از وکلا و بیش از 140تن از نمایندگان ملت در سال گذشته با ارایه شکواییه های حقوقی درخواست محاکمه سران فتنه و کودتا را کرده اند، نباید بر رسیدگی به این درخواست های قانونی امروز و فردا در این نامه تسریع در رسیدگی به شکایات سران فتنه تایید شده است و آمده است در شرایطی که به درخواست نمایندگان برای رسیدگی به وضعیت سران فتنه امروز و فردا می شود، کشاندن حامیان ولایت به دادگاه ها جای تاسف دارد.

به یقین اگر این افراد و رسانه های انقلابی در ایام فتنه به وضیفه انقلابی خود عمل نمی کردند، باید مورد بازخواست ومواخذه قرار می گرفتند. آقای لاریجانی که در خط ولایت هستند، و مدافع نیروهای انقلاب می باشند، به خوبی آگاهند که این نوع برخوردها باعث تنفس مصنوعی به جریان فتنه خواهد شد هر چند که در ادامه مسیر این دادگاه ها حکم به برائت رسانه های انقلابی صادر کنند. قطعا این اقدام دستگاه قضا بر اساس دیدگاه مقدس نظام جمهوری اسلامی که به راحتی حتی به عناصر داخلی همراه و همسو با دشمنان خارجی اجازه شکایت می دهد، قابل تأمل است ولی آیا مگر این جماعت اساسا به جمهوری اسلامی اعتقاد دارند که به رای صادره از دستگاه قضایی گردن نهند و اگر چنین بود چرا رای 85 درصدی مردم که با حضور پای صندوق های رای رییس جمهور خود را انتخاب کردند، تسلیم نشدند.

در ادامه این نامه آمده است شکایت سران فتنه از رسانه های انقلابی به دلیل نیاز آنها به تنفس مصنوعی است و جای طرح در دستگاه قضا را ندارد. نشانه این ادعا هم اعتراض اخیر این افراد به حکم صادره برای اعدام پنج نفر از محاربان و بمب گذارانی است که دستشان به خون مردم بی گناه آلوده بوده است. سران فتنه دستگاه قضایی ما را فقط برای زنده نگه داشتن خود می خواهند و ما بر این باوریم که شکایت سران فتنه و کودتا گران مورد حمایت دشمنان انقلاب به دلیل نیاز آنها به تنفس مصنوعی است.

این نامه خاطرنشان می سازد: به همین دلیل معتقدیم این شکایت ها اساسا جای طرح و رسیدگی در دستگاه قضا را ندارد، و الا بیم آن می رود که کودکتا گران نوژه هم سر از خاک برآورند و برای شکایت از نیروهای انقلاب قلم بر دست گیرند، بیم آن می رود که گروهک های ضد انقلاب با وقاهت تمام برای محاکمه قضات و روسای دادگاه هایی که محکومشان کرده اند به دستگاه قضا روی آورند.

نمایندگان مجلس در ادامه در این نامه آورده اند ا عتقاد ما و مردمی که از اعطای فرصت به سران فتنه ابرودر هم کشیده اند برای آن است که این اتفاقات در حالی در گوشه ای از دستگاه قضا و آن هم به دلیل عدم توجه به این نکات در حال رخ دادن است به حضرتعالی با درایت و ورود به هنگام ضمن صدور دستور تسریع در محاکمه سران فتنه و رسیدگی به شکایات ملت ایران ازآنها قبل از فرا رسیدن کودتای انقلاب تقلب از این روند غیر مدبرانه نیز جلوگیری کنید.