مکه
 
 
 
نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : شنبه 89/2/25
نظر

یکی از پیامهای اخیر  که جالب بود ... خیلی قشنگ بود...در زیر می آورم:

همزمان با سالروز شهادت دخت گرامی اسلامی حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها

و به منظور عرض ارادت خدمت ساحت مقدس آن بزرگوار و عرض توبه و انابه به خاطر هتک حرمتها و جهالتهایی که شیعیان ایشان در شهر اردکان و میبد در این مدت انجام داده اند و به منظور کنار گذاردن اختلافات  در بین شیعیان آن بزرگوار در این دو شهر  مراسمی در این روز در محل پارک آزادی برگزار شود با حضور جمع عزاداران اردکان و میبد و به سر  سینه بزننددر عزای مظلومه عالم به این امید که با عزاداری و ریختن اشک برای این بانوی آسمانی خداوند از سر تقصیرات همه عوامل فتنه های اخیر و محرکان و دست اندرکاران این فتنه ها بگذرد.

چرا که معتقدیم در مملکت امام زمان (عج) هر کس ذره ای در خلاف مسیر پیشرفت و توسعه این مملکت حرکت کند گناه مرتکب شده و باید توبه نماید.

توجه :(بخش نظرات ‏اردکان نیوز = کانون گفتمان آزاد اردکانیها و میبدیهای منصف )‏

‏ باعنایت به اینکه بخش نظرات و پیامها را از خصوصی بودن در آورده ایم  و همگانی و قابل رویت می باشد خواهشمند است از استفاده از کلمات رکیک و دور از شان انسانی و مسلمانی بپرهیزد تا بخش نظرات اردکان نیوز انعکاس دهنده  شفاف نظر و پیشنهاد شما همشهریان اردکانی و میبدی باشد ...( نظراتی که همراه با هتاکی و الفاظ رکیک و توهین و افترا به اشخاص باشد حذف خواهد شد)

شنبه 25/2/89 و تعطیلی پروژه های عمرانی اردکان توسط ...
آخرین اخبار از اختلافات مرزی اردکان و میبد
تذکر...
پیام یک میبدی اصیل ...
بیایید اختلافات را کنار بگذاریم ...
تحلیل ها و نکته ها در خصوص فتنه های اخیر دراردکان و میبد
بخش هایی از نامه جمعی از مردم اردکان خطاب به استاندار
مواضع مسئولین اردکان در خصوص اتفاقات اخیر بر سر مرز اردکان ومیبد
قریب به 30 میلیون تومان خسارت به تاسیسات آب رسانی اردکان در فتن
یحیی زاده : تسریع درشناسایی و برخورد قانونی با عوامل فتنه و نا آ
آشوب و زد خوردهای هرشبه در محدوده مرزی اردکان و میبد

و اما..

 

ساعاتی پیش در مساجد شهر ، اطلاعیه ای از سوی امام جمعه محترم توزیع شد
متن کامل اطلاعیه امام جمعه اردکان
اینجانب به عنوان خدمتگزار، بار دیگر از شما خصوصاً جوانان می خواهم همانگونه که تا کنون آرامش شهر را حفظ نموده اید ، اجازه دهید این فتنه از...

 

 


پیام امام جمعه میبد خطاب به مردم بزرگوار در ارتباط با نماز جمعه

بر همت والا و عزم استوار و بصیرت و هوشمندی شما مردان و زنان غیور و جوانان و نوجوانان عزیز، آفرین باد یک بار دیگر پیشینه انقلابی و روحیه دینداری و

صبح شنبه 25/2/1389

- از سوی شورای تامین استان پروژه های عمرانی مورد اختلاف در  اردکان تعطیل شد.

- شنیده می شود بسیاری از دستگیر شدگان میبدی حوادث اخیر آزاد شده و به آغوش گرم خانواده خود پیوستند.

-cng اردکان که مدتهاست مردم این شهر بر تداوم ساخت آن اصرار دارند از سوی عوامل مسئول  تعطیل و وسایل و ابزار موجود دراین پروژه از آنجا جمع آوری و منتقل شد.

- عوامل مسئول جمع آوری  مستقر در محل سی ان جی  که در حال جمع آوری ابزار و لوازم بودند با تصاویر امام و رهبری و رئیس جمهوری هم با بی احترامی برخورد کرده و مانند وسایل دیگر جمع آوری و به عقب وانت ربختند که با خشم مردم روبرو شده و مجبور به عودت بنر  امام و رهبری و رئیس جمهوری شدند و توسط مردم دوباره نصب شد.

-  جوانان خشمگین اردکانی لحظاتی در محل شهرداری تجمع و اقدام به راه بندان کردند و لحظاتی را اقدام به راه بندان خط سنتو در محل سی ان جی کرده که با وساطت و راهنمایی نیروهای محترم انتظامی اردکان این مشکل برطرف و مردم متفرق شدند.

- تجمع جوانان به فرمانداری کشیده شد و جوانان معترض اردکانی اعتراض خود را به فرماندار اعلام نمودند و آقای کمالی فرماندار اردکان که قبل از آن در خصوص این قضیه مجادله تندی با استانداری داشته از خضور  مردم معترض خرسند نشد و با تندی جوانان معترض رابه بیرون از دفتر خود فراخواند و از آنها خواست تا با معرفی چند نماینده در محل دفتر ایشان حضور یابند و  خواسته ها  را با گفتگو و بدون سرو صدا و هیاهو بیان نمایند.

- به نظر می رسد تعطیلی سی ان جی اردکان موج جدیدی از اعتراضات مردم اردکان و آشوبهای جدی را به دنبال داشته باشد .

امید است مردم شریف اردکان با خویشتن داری و سپردن حل این مشکلات به مسئولین بار دیگر فرهنگ غنی و صبر انقلابی خویش را به نمایش بگذارند ... انشاء‏الله

تصاویر مربوط به اخبار بالا

برای دیدن تصاویر صبر و تامل لازم است .

 باتوجه به حجم تصاویر و سرعت کم اینترنت از اینکه برای دانلود این عکسها معطل می شوید معذرت .

(‏با توجه به حجم بالای تصاویر و کیفیت پایین آنها و سرعت پایین اپلود عکس در اینترنت و این اینترنت دایال آپ لعنتی کم جوون  و ممانعت مردم از عکس گرفتن... تصاویر به شکل زیر ارائه می شود)

عکس 1 از چپ به راست ( شهرداری اردکان - موتور سیکلت هایی که راه بسته اند - سلط زباله آتش گرفته - خط واحد در حال دور زدن ...)

عکس 2 از راست به چپ (‏ سی ان جی مفلوک تعطیل شده - جوانان خشمگین اردکانی - اتوبوس نقاشی شده در حال انتقال - باتوم سفید - موتور سیکلت ها - راه سنتو باز و تردد در آن ادامه دارد - اونم یکی از دوستان شاغل در ؟؟؟؟ ... )‏

این عکس سومی خیلی بزرگ و حجیم است  از اینکه دانلودش شما رو معطل می کنه معذرت

عکس 3 از چپ به راست(‏ حوض وسط فرمانداری - تجمعات در حال حرکت - قدمهای محکم معترضین در پله ها همراه با شعار استاندار استاندار استعفا استعفا - اتاق فرماندار - گوشی تلفن طوسی رنگ در گوش فرماندار - دستان فرماندار و اشاره به درب خروجی - آقای ... یکی از معترضین در حال فرصت طلبی و برداشتن حجم عظیمی از دستمال کاغذی از سر میز جلسات -  بهت و حیرت  و البته کمی ترس کارمندان فرمانداری - جوانان دست از پا دراز تر به طرف پایین  همراه با همان گامهای اولیه ولی شعار عوض شده  و بوی ... )‏