مکه
 
 
 
نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : جمعه 89/2/24
نظر

امام جمعه اردکان در اطلاعیه ضمن دعوت مردم شریف اردکان به حفظ آرامش و پایبندی به قانون از مردم خواسته است تا از هر گونه دخالت در این امور به طور مستقیم بپرهیزند و رسیدگی به این امور رابه مسئولین واگذار نمایند.

دراین اطلاعیه آمده است  فتنه های اخیر دسیسه های عده ای ضد انقلاب است که  قصد ایجاد تفرقه در بین مردم شریف دو شهرستان رادارند .

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی هم در تذکری به شرح زیر مطالبی بیان نموده است :

در پی حوادث تلخ رخ داده در هفته های اخیرو بخصوص  چند شب گذشته ، نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزرای کشور،اطلاعات و دادگستری برخورد قاطع و عاجل در برخورد با تخریب کنندگان اموال و مسببین بروز ناآرامی و اغتشاش در منطقه و برقرای امنیت برای خدمت رسانی مطلوب به مردم را خواستار شد.

محمدرضا تابش در این تذکر با اشاره به تعرضات هفته گذشته آورده است متاسفانه عده ای با زیرپاگذاشتن موازین شرعی،اخلاقی و قانونی نسبت به تخریب لوله اصلی انتقال آب به اردکان و مضروب نمودن رئیس اداره آب شهرستان در حین انجام ماموریت اقدام نمودند که با کمال تاسف برخورد قاطع و بازدارنده ای با مسببین این اعمال انجام نشد.

منتخب مردم اردکان در خانه ملت همچنین با اشاره به حمله و تخریب مخازن آب شرب اردکان و تاسیسات آن و مضروب نمودن ماموران دولتی آورده است این اعمال که عکس العملهای مردمی را در پی داشت خوشبختانه با دخالت نیروی انتظامی و بازداشت چند نفر از متعرضین و تخریب کنندگان همراه بود که انتظار است برخورد قانونی و مجازات لازم اعمال شود.

تابش در پایان با تاکید بر لزوم برقراری امنیت در منطقه به منظور ارائه خدمات دستگاههای دولتی و شهرداری از وزرای مربوطه خواست تا به فوریت تمهیدات لازم برای برقراری آرامش و خدمت مطلوب به مردم را فراهم آورند.   

لازم به ذکر است شب گذشته نیز "تابش"در تماس تلفنی با مقامات سیاسی-امنیتی کشور و استاندار یزد خواستار برخورد قاطع به قانون شکنان و متعرضان به مردم و اموال دولتی شد تا چنین حوادث تلخی در منطقه بار دیگر تکرار نگردد