مکه
 
 
 
نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : دوشنبه 89/10/13
نظر

فصل امتحانات دانشگاه و تب و تاب دانشجویان به ویژه دانشجویان پیام نور برای امتحانات بالا گرفته است.

در این میان بنا به اعتراض جمع زیادی از دانشجویان  به نظر می رسد مسئولین محترم دانشگاه پیام نور اردکان به هیچ وجه جوابگوی مشکلات دانشجویان نیستند.

1- تنها مسیر اطلاع رسانی برنامه های آموزشی و امتحانات سایت گلستان می باشد که اطلاعات آموزشی و امتحانات این سایت  تنها با پرداخت به موقع شهریه ها قابل دسترسی می باشد و حتی اگر دانشجویی کسری پرداخت شهریه به میزان ناچیزی هم داشته باشد باز هم سایت قابل دسترس نیست.

2-دردنیای امروزی که برنامه ریزی و نظم حرف اول را می زندمتاسفانه در چندین مورد برنامه امتحانی اعلام شده از سوی دانشگاه پیام نور وسایت گلستان در ابتدای ترم  و بعد از انتخاب واحد با برنامه ای که اخیرا اعلام شده مغایر میباشد.در حالی که هیچ یک از مسئولین دانشگاه این موردرا تایید نمی کنند و حاضر به جوابگویی نیستند در حالی که پرینت برنامه امتحانی اولیه و ثانویه و مغایرت برنامه ها موجود می باشد.

3- با توجه به تغییرات غیر قابل انتظار در برنامه امتحانات اولیه برخی از دانشجویان بر اساس برنامه اولیه عمل کرده و برای امتحانات حاضر می شوند که باعدم برگزاری امتحان روبرو و وقتی به سایت مراجعه می نمایند متوجه میشوند امتحان آنها در روزهای قبل بوده و برنامه تغییر یافته و منجربه عدم شرکت آنها درامتحان شده است که در این راستا هیچ یک از متولیان دانشگاه پیام نور اردکان جوابگو نیستند و همه تقصیر ها را به گردن دانشجویان می نهند.

مثلا ریاست محترم دانشگاه پیام نور اردکان در پاسخ به دانشجویی که این مشکل برایش ایجاد شده می گوید: می خواستی هر روز به سایت سر بزنی تا این مشکل پیش نیاید...ودانشجو با بیان این مطلب که ریاست محترم : بسیاری ازدانشجویان همانندشما هر صبح تا پایان وقت اداری رایانه ، وقت کافی ، اینترنت رایگان و پرسرعت در اختیار ندارند.. اعتراض خود را بیان نموده ولی نتیجه ای ندارد.

4- تغییر بدون اطلاع رسانی دقیق و شایسته در برنامه امتحانات هم منجر به بی نظمی دربرنامه آموزشی و ترمی دانشجویان می شود و هم منجر به ضرر مالی در پرداخت مجدد شهریه وهم منجر به کسرمعدل دانشجویان و شایسته است مسئولین محترم دانشگاه پیام نور اردکان در این خصوص تدبیری شایسته  و دانشجو پسند ارائه نمایند و از در رفتن از زیر بار مسئولیت و جوابدهی بپرهیزند.