مکه
 
 
 
نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : جمعه 89/11/29
نظر

بسم الله الرحمن الرحیم

 قال الله الحکیم: «الفتنه اشد من القتل» (بقره/191)

بار دیگر دستان پلید استکبار و صهیونیزم جهانی از آستین فتنه گران و منافقین داخلی به در آمد و عروسک های خیمه شب بازی خود را به حرکت واداشت. و با ریختن خون پاک جوانان بسیجی این مرز و بوم بعد از حماسه پرشور و مثال زدنی بیست و دوم بهمن سی و سومین بهار آزادی چهره سیاه و واقعی خود را به مردم نمایاندند. و با عملکردهای وقیحانه خود در این یکسال و نیم خون غیرت امت حزب الله ایران را به جوش آورده اند و کاسه صبر ایشان را لبریز کرده اند.

ما طلاب و روحانیت و مردم شهید پرور اردکان موارد ذیل را برحسب وظیفه شرعی و قانونی خود اعلام می داریم.

 

1-   ما طلاب و مردم از فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مبنی بر بصیرت و حضور در میدان سخت جنگ نرم و مبارزه با فقر، فساد، تبعیض و بدحجابی با قاطعیت و جانفشانی تبعیت می نمائیم. و از مسوولین ذی الربط خواستاریم به وظیفه شرعی و قانونی خود در این رابطه عمل نمایند. تا همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند از انقلاب تنها قالبی باقی نماند.

 

2-   ما مردم شریف اردکان از قیام ظلم ستیزانه مردم مسلمان مصر، تونس، بحرین و دیگر کشورهای اسلامی حمایت قاطع نموده و تلاش مذبوحانه آمریکا و ایادیش را برای بدل سازی آن جریانات در ایران اسلامی محکوم می کنیم.

3-   ما امت حزب الله از حرکت انقلابی و با بصیرت نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در جهت محکومیت فتنه گران تشکر نموده و حمایت خود را اعلام می کنیم.

 

4-   از مسئولین قضایی کشور به ویژه ریاست محترم قوه قضائیه حضرت آیت الله لاریجانی قاطعانه خواستاریم هرچه سریعتر عوامل اصلی فتنه( خاتمی، موسوی، کروبی، مهدی هاشمی) را به پای میز محاکمه کشانده و به حکم آیه شریفه «قاتلوهم حتی لا تکون فتنه» آن ها را به سزای اعمال ننگین و خائنانه خود برسانند.

 

5-   خطاب به اقلیت مجلس با کمال تاسف و تعجب بیانیه تطهیر شما نسبت به اعمال ننگین و خائنانه سران فتنه و پیاده نظام آن ها را مشاهده نمودیم. آیا شما واقعا خون ریزی، تهمت به نظام، تشویق به اغتشاش، شعار نه غزه نه لبنان، روزه خواری علنی، تخریب اموال عمومی و مردم، کاهش دادن وجهه جمهوری اسلامی و عدم تبعیت از مقام معظم ولایت حضرت آیه الله امام خامنه ای را نقد منصفانه می نامید.؟!!! «فاین تذهبون».

 

 

6-   در نهایت از مسوولین محترم شهرستان خصوصا امام جمعه محترم و نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی خواستاریم که مواضع خود را با شفافیت هرچه تمام به اطلاع مردم برسانند.

 

«والسلام علی عبادالله الصالحین »