مکه
 
 
 
نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : پنج شنبه 89/10/9
نظر

مراسم پرصلابت گرامی داشت سالگرد میثاق امت با ولایت امروز صبح باحضور اقشار مختلف مردم مومن و ولایتمدار اردکان در محل مصلای امام خمینی (ره) اردکان برگزار شد.

در کنار این مراسم بسیار پرصلابت وافتخار آفرین مواردی قابل تامل به شرح زیر به نظر خوانندگان می رسد.

1- علی رغم تعطیلی حوزه های علمیه تعداد روحانیون حاضر در مراسم قابلتوجه نبود و شایسته بود روحانیون و طلاب محترم دراین مراسم حضور چشمگیرتری می داشتند.

2- کیفیت مراسم برگزار شده به شدت ضعیف بود ، بر اساس شنیده ها طبق برنامه ریزی انجام شده قرائت قرآن ،قرائت شعار ، قرائت بیانیه طلاب قم ، مداحی ، قرائت بیانیه مراکز دینی اردکان و سخنرانی بخشهای مختلف برنامه بوده است که متاسفانه به دلیل خودسری های مجری این مراسم اولا مجری حدود 25 دقیقه از وقت مراسم را گرفت در ثانی مداح که قرار بوده 5 تا 10 دقیقه مداحی کند 25 دقیقه وقت مراسم را گرفت و جالب است که از قرائت بیانیه های مربوطه بدین نحو جلو گیری به عمل آمد، گذشته از این اصل برنامه که سخنرانی بود با ضیق وقت و ترک مجلس توسط بسیاری از حضار روبرو شد ، چرا که مجلس طول کشیده بود و حضار خسته شده بودند.

به جاست متولیان امر نسبت به برنامه ریزی دقیق تر برای این گونه مراسم وهمایش های مردمی اقدام فرمایند.

3- تعداد قابل توجهی از کارمندان دولت قبل از شروع مراسم وبعد از نواخته شدن موزیک گروه سرود پادگان مراسم را همراهی نکردند و شاید به بهانه شرکت در این مراسم سرکار خود نیز حاضر نشدند.

4- بر اساس اخبار رسیده در حالی که مردم شریف و ولایتمدار اردکان در سالگرد حماسه ملی 9 دی در همایشی میثاق دوباره خود را ولی امر مسلمین را به نمایش گذارده بودند ، نماینده مردم اردکان در مجلس جلسه ای با حضور تعدادی از اعضای شورای شهر و برخی مسئولین محلی در خصوص رسیدگی به مسائل زیرگذر تشکیل داده است که این جلسه با توجه به همزمانی با همایش گرامی داشت 9 دی  منجر به عدم شرکت این بزرگواران در این همایش شده است. و تنها یکی ازاعضای شورای شهر درمراسم حضور داشت .

البته تکلیف نماینده که روشن است ، ایشان چند روز پیش در در همایش اقلیت مجلس با یکی از سران فتنه شرکت داشته و  هنوز اخبار مربوط به حضور ایشان در جلسات سران فتنه و دیدار با خاتمی و کروبی و میرحسین بر روی سایتها و خبرگزاری ها را می توان به راحتی مشاهده نمود.

همچنین در سال گذشته نیز حاضر به همراهی نمایندگان مجلس در راهپیمایی اعتراض آمیز بعد از وقایع بعد از انتخابات نشد.

ای کاش آقای تابش حداقل اجازه می داد دیگر شرکت کنندگان در این جلسه فرصتی برای حضور در جمع پرشور مردم ولایتمدار اردکان را داشته باشند.