مکه
 
 
 
نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : سه شنبه 90/2/20
نظر

بر اساس شنیده ها اخیرا یکی از وابستگان جناح مطرود فتنه سبز در اردکان ، در جمع  طلبه های اردکانی به اظهار نظرهای مضحکی پیرامون عدم ولایتمداری دکتر محموداحمدی نژاد و در مقابل به توجیه و تفسیر معیارهای ولایتمداری تمام عیار!!! محمد خاتمی(یکی از سران فتنه) پرداخته است.

قابل ذکر است مباحث مطرح شده در این جمع طلبگی باعث ایجاد تشتت و اختلاف نظر در برخی از طلاب اردکانی حاضر شده است.

گفتنی است این شخص معلوم الحال که از فعالین ستادهای انتخاباتی میرحسین منفور بوده به نقل قول موثق از آقای... از نمایندگان حامی فتنه سبز در مجلس مواردی به مضمون زیر بیان کرده است.( به حق چیزهای نشنیده )

1- محمد خاتمی(ازسران فتنه) ، دردو دوره ریاست جمهوری خود تمامی وزرایش را بانظر  و تایید رهبری انتخاب می نموده است.!!!

2- در موضوع انتخاب وزیرارشاد ، خاتمی مردد درانتخاب مسجد جامعی یا موسوی لاری بوده است که رهبری به خاتمی گفته است ، چرا مهاجرانی راانتخاب نمی کنی ...!!!

3- مهاجرانی در پست وزارت ارشاد - عبدالله نوری و موسوی لاری در پست وزارت کشور و ... از عمده ترین گزینه های موردتاییدرهبری بوده است که با توجه به حساسیت  برخی علما رهبری به خاتمی دستور عزل می دهد...و خاتمی بدون فوت وقت دستور ولایت را تبعیت می کند!!!

4- موارد فوق نشان از تبعیت تمام عیار و صددر صدی خاتمی از ولایت دارد چرا که هیچ وزیری بی اذن ولی فقیه زمان تعیین نکرد و هیچ وزیری را بی اذن ولی عزل و تعویض هم نکرد...!!!

5- احمدی نژاد که مثلا ولایتمدار است حاضر نیست نظر ولایت رابپذیرد !!! و در وقایع اخیر دست ضد ولایتی بودن احمدی نژادشماها  روشده است.

6- در قضیه رابطه مشایی رااحمدی نژاد هم باتوجه به مخالفت های مقام ولایت با مشایی، احمدی نژاد امر ولایت را زیر پا گذاشته است ...!!!

7- ...

توضیح مختصر:

- بامرور اندکی در تاریخ دوران ریاست جمهوری خاتمی به راحتی می توان کذب بودن مطالب این فرد را اثبات نمود.

- با مرورمجدد سخنان و مواضع رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای به اظهار صریح عدم رضایتمندی ایشان از دولت خاتمی می توان رسید.

- متاسفیم که دشمنان ولایت و نظام  خطاهای ظاهری دولتمردان را در بوق و کرنا کرده اند و ازاین موقعیت برای احیای مجدد هیمنه پوشالی خود استفاده میکنند.

...

 

نظر یکی از دوستان :

مردم آنقدر درک بالایی دارند که نیاز نیست  به قول شما طلبه ای آنان را روشن نماید.
بهتر است سرتان را از زیر برف تعصب کورکورانه بیرون بیاورید .
کسی که شما آنرا پیرو ولایت می دانید حد اقل در دو مورد مکتوب به رهبرتان پشت کرده است.
اگر از سید محمد خاتمی  این چنین تابویی دارید خواهشا در وبلاگتان رو کنید.
مرد مومنی که به ایمان خود می نازید چطور خود را اهل بصیرت می دانید که از آقایان خاتمی ، جنتی ، صدیقی ، علم الهدی و... بصیرتتان بیشتر شده است.
محمود عزیز ولایت را قبول دارد اما  ولایت امام عصر را نه ولایت فقیه
کمی روی بصیرتتان کار کنید.
البته مثل همیشه یقین دارم چون انتقاد پذیر نیسیتد نظرم را درج نخواهید کرد.