مکه
 
 
 
نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : پنج شنبه 90/6/24
نظر

مطالب زیر در قالب نزدیک به واقعیت و  با چاشنی طنز تنظیم شده خواهشمند است عزیزانی که اسامیشان قید شده به بزرگواری خودشان به دل نگیرد ...(چرا که شخصیت والای این بزرگواران حکایت از ظرفیت بالای آنها نیز دارد...)

* حاج محمد رضا دشتی : می آید ، نمی آید مساله این است... مشاورانش از روحیه مردم اردکان می گویند ! کدام روحیه !(بابا مردم اردکان یک شکست را دوبار امتحان نمی کنند ... یاهمون : مار گزیده از ریسمون سیاه و سفید ...) تازه نتیجه انتخابات اردکان هم که از الان معلوم است ... لیست پایتخت هم که پرشده و ته لیست بودن هم لطفی ندارد !

* مهندس کلانتری : بعید است نیاید ... ! و شاید می آید! عده ای می گویند ایشان سخت در تدارک فضاهای تبلیغاتی است ... زمزمه ی شهرستان شدن عقدا هم شده یک تهدید!  یا نه یک فرصت ؟... مراسم سالگرد آیت الله بهجتی بهترین فضا برای اعلام حضور بود ! نبود! ... سایت هوادار هم که تکانی به خودش داده است ! نداده است(کلیک کنید) ! برای سومین بار (شاید هم آخرین بار) بازم هم می توان بر رای عقدا و توابع حساب کرد! نکرد! احمد آباد و ترک آباد و برخی محلات اردکان هم ...! سوابق خوب در دوران شهرداری ...! باید فکر نان کرد که خربزه آب است ... نکند همه اینها مثال خربزه ای باشد که عده ای تنها پوستش را زیر پایی می گذارند!؟

* دیداری (امام جمعه سابق) : البته به تازگی وبلاگی( که یک روز بود و دور روز بعد نبود!!!)(یک روز اعلام حمایت از دیداری کرد - روز بعد نامه انکار دیداری در آن ثبت شد - روز بعد هرچه تلاش کردیم باز نشد - روز بعد از صحنه روزگار محو شد و بیشتر به بازی درون تشکیلاتی شبیه بود)  ( از همان مجهول الهویه های بی پدر و مادر) ( از همان وبلاگهای قارچی) ادعای حمایت از حضور ایشان در جمع کاندیداهای مجلس اردکان(کلیک کنید) را دارد. هر چند از این طیف هر گونه اقدامی قابل انتظار است ولی باید امر را به مردم شریف اردکان واگذار کرد. تازه دیداری با این همه مشغله چگونه بیاید و کاندید شود... از یک طرف دفتر پاسخگویی به مسائل شرعی ... رتق و فتق امور وجوهات مردمی ... جلسات سنگین تفسیر نهج البلاغه  با مخاطبین خاص در مکانی خاص ... اخیرا هم اشتغال به تدریس در حوزه علمیه یزد ... هزار مشغله دیگر ... تازه برود به مجلس که چه ؟ آنوقت باید در قالب تریبون مجلس از عملکرد ضعیف دولت در کنفرانس ژنو انتقاد کرد و از آنجا حمایت از برخی آقایان خاص را داد زد...!

* وزیری هامانه(وزیر نفت سابق) : کسی که در کارنامه عملکردی خود وزارت پرافتخار نفت را دارد و سوابق درخشان علمی و اجرایی اش زبانزد خاص و عام است ، حیف نیست این سوابق شریف را به سادگی با شکست انتخاباتی درحوزه انتخابیه اردکان مخدوش نماید... تازه مگر مردم اردکان ساده اند که به کسی که حتی در یک مراسم ختم هم شرکت نکرده رای بدهند !!! سید هست خب برخی دیگر هم  اگر نیستند اقوام درجه اولشان سید هست ! مردم کارشان به جایی رسیده که دیگر نفت برایشان مهم نیست ، چون حداقل روزی سه بار نفت را سر سفره هایشان مشاهده می کنند!!! حالا اگر ایشان وزیر راه ، پل ، زیرگذر ، صنعت ، سوارکاری ... چیزی بودند شاید می شد مطرحشان کرد...!

* یکی از برادران ناظمی: موقعیت در اردکان اصلا قابل پیش بینی نیست ... هست ...!؟ اردکان باید مهد اصولگرایی باشد ... نباشد ...! مهم این است که باورهای انقلابی مردم اردکان بالا برود ... نرود ! آمدن یا نیامدن ... مساله این است!

* مهندس وکیلی شهردار سابق: احساس می شود تا این شورا بر مسند شهر باشد...( بازم هم حرفای اختلاف بر انگیز!!! ) ... بابا احمدی نژاد هم اول شهردار تهران شد بعد محبوبیتش در شهرداری باعث رای آوردنش در ریاست جمهوری شد... ! همان کاری که قالیباف و دستهای پشت پرده کردند ... قالیباف را شهردار کردند که دوره بعدی بتواند رئیس جمهور شود...!!! البته اگر جریان انحرافی و سحر و جادو و ... اجازه بدهد و تازه (به قول ضرب المثل اردکانی : همیشه دول سالم از چاه بیرون نمی آید ها ...!!!)  موضوع  آمدن یا نیامدن ، مساله این است بد جوری دارد کلیشه می شود...!

* روستایی (فرماندار سابق) : سکوتم از رضایت نیست ... (بدون شرح)

*دکتر ... مهندس ... تابش :...

نطق پیش از دستور اردکان نیوز: (دوست داریم (علی رغم میل باطنی) برای اولین بار ویکبار برای همیشه اولین نفری باشیم که به ایشان تبرک می گوییم :  پیشاپیش موفقیت در انتخابات آتی ... مبارکا باشه ایشالله ...وعده دیدار روز بعد از جمعه ی رای گیری پای پاتیل های شربت و  ظرفهای شیرینی..( بوق بوق ... موتور و گاز هو دود ...))

و اما دغدغه های انتخاباتی دکتر ... مهندس ... تابش : شروط خاتمی محقق می شود! نمی شود ! هرچند عفوهای همه ساله عید فطر امسال التیامی کاذب بود برای وانمود تحقق برخی از شروط ...! خاتمی از شروطش کوتاه می آید ، نمی آید ! بیاید ، ما هم هستیم ! نیاید ، باید بهانه ای بتراشیم تا باشیم ! که کوتاه می آید بایدهم بیاید ...! تازه اگر شرایط محقق نشود باید پا روی خون ندا آقا سلطان بگذاریم و بیاییم !... فعلا که همه چیز قابل تکذیب است ! حتی کسالت مختصر خاتمی ! تازه این شریعتمداری کیهان هم که بد جوری جولان می دهد ! به راحتی یک ملبس به لباس شریف روحانیت را در نوشته هایش خلع لباس می کند ! یکی نیست به این حاج حسین کیهانمداری تلنگری بزند که ای بابا دست وردار...

در هر حال ، ابر و باد و تشتت در جمع نیروهای اصول گرایی در اردکان و  نبود انسجام در بین نیروهای ارزشی اردکان و به جان هم افتادن چندین کاندیدای آن طرفی و تفرقه ی آرا و یکه تاز بودن  در جبهه خود و  سابقه طولانی محافظه کارانه  و کاندیداهای رای خراب کن دیگر و احتمال الحاق صدوق به حوزه اردکان و آیینه ی تلاش پر رنگ و لعاب(کلیک کنید)  و یک روز مدافع هدفمندی و روز دیگر منتقد هدفمندی و یک روز پشت سر رهبری در نماز عید و روز دیگر به دیدار سران فتنه رفتن و اغماضهای همیشگی شورای نگهبان و اتوبوس ها و سواریهای پلاک غیر 64ب در روز انتخابات و ... همه در کارند تا تو رایی به کف آری و به غفلت نخوری ... (بازهم : پیشاپیش موفقیت در انتخابات آتی ... مبارکا باشه ایشالله ...وعده دیدار روز بعد از جمعه رای گیری پای پاتیل های شربت و شیرینی ...)

* و غیره ...

توجه : درج مطالب فوق در هر فضایی فقط با ذکر منبع  جایز است ( بیرون برده نشود مگر برای تطهیر)