مکه
 
 
 
نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : پنج شنبه 90/9/17
نظر

آیا حامیان اصیل دولت اسلامی نداستند که چگونه برج سازان عرصه سیاست وقدرت و غنیمت اندوزانِ از سفره ملت و حامیان اشرافیت که با امتیازهای رنگارنگ و برخوردار از رانت های حکومتی ،طی دهها سال به این جایگاه یکه تاز فزون خواهانه رسیده اند ، چگونه بر مسائل حاشیه ای و فرعی دولت سوارشدند و ذهنیت پابرهنگان انقلاب را به سمت وسویی کشاندند که آن کانون های زر و زور می خواهند؟

چه شد که نیروهای دلسوز و حامیان اصیل انقلاب اسلامی و عمارهای فتنه 88 در این اتفاقات پیچیده ماههای اخیر، لگام صبر و بصیرت را فدای احساسات و موضع گیریهای آنی کردند ؟ آیا حامیان اصیل دولت اسلامی نداستند که چگونه برج سازان عرصه سیاست وقدرت و غنیمت اندوزانِ از سفره ملت و حامیان اشرافیت که با امتیازهای رنگارنگ و برخوردار از رانت های حکومتی ،طی دهها سال به این جایگاه یکه تاز فزون خواهانه رسیده اند ، چگونه بر مسائل حاشیه ای و فرعی دولت سوارشدند و ذهنیت پابرهنگان انقلاب را به سمت وسویی کشاندند که آن کانون های زر و زور می خواهند؟

آیا دلسوزان، آن جماعت بالا نشین و معطوف به انحصار قدرت، که با داشتن مصونیت های آهنین سیاسی و تخفیفات ویژه برای خود وخاندان قدرت نشین خود ، کمر به قتل وهدم پرچمدار گفتمان عدالت بسته اند را نمی بینند؟ دستور آتش سنگین توپخانه ی تبلیغاتی چند ماه اخیر علیه دولت از کدامین ایستگاه های خبرپراکنی و اتاق های جنگ مطبوعاتی و رسانه ای صادر شده است ؟ آیا این حجم از اخبار و تحلیل های مسموم و جهت دار رسانه ای و وارد کردن اتهامات بهت آور و تکان دهنده مطبوعاتی در این چند ماه اخیر طبیعی به نظر می رسد ؟

چه کسانی به دنبال آشفتن فضای سیاسی و اخلال گری هستند و افساد فضای عمومی کشور را وظیفه خود تعریف کرده و با ارائه تحلیل های سیاه و شبهه افکن و ارسال سیگنالهای مخرب روانی به دنبال سرنگونی نرم و مسالمت آمیز دولت مکتبی احمدی نژاد هستند .

چه کسانی به ایستگاه تقویت امواج فتنه مبدل شده اند . کسانی که با اشراف کامل به فضای رسانه ای ماه های گذشته کشور نظاره کنند، بدون شک یک سازمان مدیریت عملیات روانی را در پشت این صحنه ها مشاهده می کنند، آتشفشان های ایجاد اصطکاک و برخوردهای چالش گونه و همچنین بی ثبات سازی دولت و دگرگونی فضای روانی و پرونده سازی ها و فحاشی های گوناگون و پاپوش سازی های گاه و بی گاه را چه کسانی با رسانه هایشان شعله ور نگاه داشته اند؟ این مهره های پشت پرده کیانند که به هیزم شکنی برای فتنه گران مشغولند و با آنان پالوده می خورند؟

کسانی که با اقدامات ایذایی و تخریبی و القای التهاب و هیجانات کاذب به فضای سیاسی کشور و انگاره سازی های روانی و امنیتی و همچنین ایجاد بحران های کاذب و غیرواقعی و خلق دشمنان فرضی در به چالش کشاندن مستمر دولت در مسایل ریز و درشت خارجی و داخلی چه چیزی را دنبال می کنند؟

فقط کافیست سایت به شدت مرموز راس بزرگ فتنه را در دو سال گذشته به طور مستمر رصد کرده باشید تا ببینید رسانه های به ظاهر خودی و اصولگرا چه ناشیانه و صد البته در اکثریت مواقع آگاهانه و عامدانه دقیقا نعل به نعل سیاستهای راس فتنه را در سرنگونی آرام دولت مکتبی و براندازی نرم آن پیگیری می کنند :

1- برجسته سازی چالش های فرعی و حاشیه ای با هدف پوست اندازی سیاسی جریان خود و باز سازی وجهه و تلاش برای پاک کردن سابقه خود و دوستان .

2- بسترسازی ها برای فراگیری شایعه با هدف بروز راهبندان و انسداد سیاسی در جبهه مردمی رقیب .

3- تامین خوراک فکری وتئوریک جریانات و سایت های شبه اصول گرا با نوشتن یادداشتهای شبهه ناک با هدف تخریب افکار حامیان دولت و فروپاشی نظام عقیدتی رقیب .

4- تحرکات پردامنه تخریبی و ترور دامنه دار اطلاعاتی جهت سلب اعتماد حامیان رقیب با توسل به پروژه های ناراضی تراشی و تاکتیک های روحیه سوز با هدف درهم شکستن مقاومت روانی حامیان دولت .

5- بازخوانی مسائل چالش آفرین و تنش زا با تبلیغات پرحجم و مستمر به قصد فتح سنگر به سنگر روانی جبهه رقیب و به وجود آوردن فضای بد دلی و مجادلات کودکانه و فرصت سوز و همچنین فعال کردن گسلهای تفرقه و بدبینی در جبهه رقیب فقط بخشی از سیاستهای سایت راس فتنه می باشد .

ولی با همه این احوال به یاری حضرت حق و مدد حضرت حجت و با پیروی از نائب روح الله ، هیهات که این پابرهنگان مغضوب اجازه دهند که قداره بندها و گلادیاتورهای سیاسی و مرتجع به آرزوی شوم خود رسند و بازگشت به دوران جنگ های زرگری و حاکمیت تبارگرایی و طایفه سالاری را به کام آنان زهر خواهند کرد و لایه های پنهان نفاق شبه اصول گرایان ( این چاکران راس فتنه) را نیز روشن تر و شفاف تر خواهند کرد .

ان شاءالله تعالی

نویسنده متن :حسین انصاری

منبع:سایتهای خبری