مکه
 
 
 
نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : سه شنبه 90/9/29
نظر

دوستان آزاد اندیش ، دوستانی که بوق و کرنا می کنید که مسئولین پاسخ گوی مردم هستند ...

بنده به عنوان شهروند ، چند سئوال ساده از محضر یکی از بزرگان  و مسئولین شهر دارم،سئوال پرسیدن نشانه ابهام و مجهول بودن مطلبی در ذهن است، پس توهین نیست ، افترا نیست ، هتاکی نیست ، سرکوب و تخریب هم نیست ، تازه به دوران رسیده های متوهم حق ندارند سئوالات زیر را به عنوان موارد فوق در وبلاگهای سراسر حامی فتنه ی خود درج نمایند. 

لینک خبری در این خصوص...

مسئولی که سئوالات خطاب به ایشان است و خود بیش از هر کسی متوجه می شود ، در قبال  سئوالات ذهنی بنده که در زیر می آید راههای زیر را دارد:

الف: یا به سئوالات پاسخ شفاف و صریح بدهد.

ب:  یا صراحتا شنیده ها و ابهامات زیر را رد نماید و کاملا تکذیب کند.

ج: یا سکوت نماید که نشانه تایید خواهد بود.

همین وبلاگ و تنها همین وبلاگ محل پاسخ یا رد و تکذیب موارد زیر خواهد بود.( بدون سانسور ، بدون مصلحت اندیشی ، بدون فرافکنی )

توجه : جزییات کامل ، پشت پرده ها و وقایع کامل موارد زیر با اسامی و القاب و نشانی ها محفوظ می باشد ، فعلا سربسته تمام موارد ذکر می شود.

 

سئوال 1 : شنیده شده چند شب پیش یکی از مسئولین ، طبق هماهنگی! قرار بوده در محل  خوابگاه دانشجویی یکی از مراکز آموزش عالی اردکان در جمع دانشجویان حضور یابند( البته به قول خودشان نه برای تبلیغات ) ، ولی این برنامه به دلایلی اجرا نشده است ! آیا صحت دارد ؟ با بلی یا خیر پاسخ دهید.

سئوال 2 : شنیده شده قبل از حضور آن مسئول  در آن محل ، نماینده ای که یکی از اعضای دفترشان هم بوده است ، از طرف ایشان برای بررسی وضعیت و هماهنگی بیشتر به محل برگزاری برنامه مراجعه می کند و با مشاهده شرایط نامناسب ، برنامه منتفی اعلام می شود؟ آیا اینگونه بوده ! بلی یا خیر؟

سئوال 3: شنیده شده است ، در مکان فوق الذکر توسط جمعی یا یکی یا ... از دانشجویان مطالبی در قالب پوستر و تراکت و تصاویر و ... مطالبی در مورد فتنه ، سران فتنه ، ارتباط فتنه ومنافقین ، معرفی فتنه گران ، ... و نمایشگاه مختصری از حماسه 9 دی تهیه شده و در مسیر ورودی آن خوابگاه نصب گردیده و به اصطلاح فضای خوابگاه با ظاهر ضد فتنه و فتنه گران تزیین شده است ! و به قولی از اقوال ، در و دیوار و حتی کف راهرو و کف پله های آن خوابگاه هم با شعار های ضد فتنه گران و ضد منافق تزیین شده بوده است ، باز هم شنیده شده با گزارش این اوضاع توسط نماینده آن مسئول ، ایشان تصمیم به عدم حضور در خوابگاه مذکور گرفته اند.!!! (( یعنی فرار از فضایی که در آن فتنه و فتنه گران محکوم شده اند)) آیا محکوم کردن فتنه کار بد است ؟ آیا نمایشگاه سالگرد حماسه 9 دی که مردم ولایتی ایران آن را رقم زدند اشتباه است ؟ آیا شعار مرگ بر منافق و مرگ بر فتنه گر که شعار همیشگی رهبر و مردم ایران است ، شعار اشتباهی است ؟ آِیا آن مسئول این شعار ها را قبول ندارند که از این فضا فرار کرده اند ؟ ؟؟؟ آیا آن مسئول واقعا از به چالش کشیده شدن ترسیده است و از سئوال دانشجویان فرار کرده است ؟

سئوال 4: شنیده شده یکی یا جمعی یا ... از دانشجویان قبل از اجرای این برنامه ، مخالفت هایی نسبت به حضور این مسئول ابراز داشته و اعلام نموده که اگر آن مسئول بیاید ، بحث های جدی و چالشی به ویژه در مورد فتنه ، مطرح خواهیم نمود و باید پاسخ گو باشد.(( به نظر می رسد مسئول محترم که در همه جا به پاسخ گو بودن شهره آفاق است ، در اینجا از ترس پاسخ گویی و به چالش کشیده شدن ، عطای این برنامه را به لقایش بخشیده است )) آیا و اقعیت دارد؟ اگر ندارد رد کنید اگر واقعیت دارد جزییات را بیان نمایید؟

سئوال 5: بر این اساس که همیشه آذر از قشر دانشجو قربانی می گیرد ، باز هم شنیده شده که تنها چند روز پس از 16 آذر قربانی امسال از یکی از مراکز آموزشی اردکان انتخاب شده است ، و اینبار قربانی آذر ، قربانی چیست؟ قربانی ندانم کاری خودش ؟ قربانی لابی قدرت ؟ قربانی مدیریت ضعیف ؟ قربانی مصلحت اندیشی ؟ قربانی چه ؟ یکی جواب بدهد ...!!!

توضیح : شنیده شده یکی از دانشجویانی که مسئولیتی در نهادی ارزشی و رسمی در همان مرکز آموزشی هم دارد ، متولی برپایی مراسم فوق و نمایشگاه و مسئول نصب پوستر ها و تراکت های ضد فتنه و ضد منافق بوده است ، فردای آن روزی که آن مسئول از زیر بار آن مراسم فرار کرده است ، آن دانشجو به کمیته انضباطی کشیده شده و بنا به دلایل متعدد که ظاهرا محکمه پسند هم می باشد با حکمی تعجب بر انگیز ... ( آه آه آه ) محکوم شده و ... قربانی شده ! آیا واقعیت دارد!؟ آیاتقارن زمانی برپایی کمیته انضباطی آن دانشجو و محکومیتش با واقعه نا امن سازی مراسم برای آن مسئول اتفاقی بوده ؟ یا اینکه کاملا با هم ربط داشته است؟

سئوال 6: شنیده شده جلسات متعدد و سفارشات و تهدیدات مکرر از سوی لابی قدرت برای پیگیری و تنبیه آن دانشجوی ((( به زعم آنها گستاخ ))) تشکیل شده ، آیا صحت دارد؟

سئوال 7: برخیها تهدید به اخراج شده اند؟ آیا صحت دارد؟ ازمقامات بالا دستی هم تذکرات موکد روانه شده آنهم به سفارش سر سلسله لابی قدرت ! آیا صحت دارد ؟ خیلی از اعضای آن کمیته انضباطی علنا و رسما اعلام نموده اند که فشار اطرافیان فرد خاص( لابی قدرت) در میان است ! آیا صحت دارد؟ آیا آن دوستان دورغ می گویند ! آنهم در روز روشن !

سئوال 8: شنیده شده پس از آنکه آن مسئول خاص و با استفاده از فشار لابی قدرت خود ، به مقصود رسیده ، نامه ای تنظیم و به آن مرکز آموزش عالی فرستاده که در این موضوع به طرفداری از دانشجو پرداخته ( نفاق یعنی همین : از آن طرف فشار و تهدید از این طرف نامه فدایت شوم ) و در آن نامه اذعان داشته که من از حق شخصی خودم !!!!! از این دانشجو می گذرم .

آیا واقعیت دارد؟؟؟ اگر واقعیت دارد ! حق شخصی آن مسئول در قبال این دانشجوی مثلا خاطی چیست؟؟؟ شفاف بیان فرمایید.

سئوال 9 : با تفاسیر مبهم و بی جواب فوق ، عده ای می خواهند ، موضوع را جور دیگری بیان نمایند ، اگر واقعیت چیز دیگری است مسئولین و مطلعین بی طرف و غیر مغرض شفاف و صریح بیان نمایند تا در همین وبلاگ درج شود.

سئوال 10 : چندی پیش همایشی در اردکان برگزار شد ، پر سرو صدا و پر حاشیه ، آنجا هم لابی قدرت ، خودی نشان داد تازه در وبلاگها و سایتهای بوقچیشان موضوع کاملا عکس جلوه داده شد ، واقعیت چه بود؟ در همین وبلاگ عاجزانه خواستیم ، کسی بی طرفانه موضوع را شرح دهد که نشد که نشد ... الان جواب بدهند ، برای نمونه تنها یک مورد را از آن همایش سئوال می کنیم : شنیده شده ، آنجا هم با تهدید و اجبار ، برگزار کنندگان را مجبور کردند پیام فردی خاص خوانده شود. ( تاجایی که یکی از اعوان فرد خاص برگزار کنندگان را تهدید کرده که اگر اجازه ندهید پیام فرد خاص خوانده شود مهمان مراسم را می بریم و نمی گذاریم سخنرانی کند !!! ) آیا واقعیت دارد؟؟

سئوال زیاد است ...

ولی سئوال آخر : حفظ و نگهداری و کسب : پست و مقام ، ثروت و مکنت ، دنیا و مسئولیت ، کرسی و صندلی ریاست ، ... به چه قیمتی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ضمنا از همین الان برخی ها تهدید کرده اند و در این موضوع مبارز طلبیده اند ، همیشه واقعیت آن نیست که شما ها رو می کنید ، دیگر قرار نیست اجازه بدهیم توهمات و سیاه نمایی و تحلیل های مزورانه و منافقانه به عنوان واقعیت به خورد مردم شریف داده شود ... اینبار ایستاده ایم ، به بلندای سوگندمان در برابر خون شهدا ... اینبار قرار داریم در صورت بهره برداری و عوامفریبی لابی قدرت و اعوان و انصارش ، جزییات کامل این واقعه را به استحضار مردم شریف برسانیم  توجه داشته باشید که مطالب فوق کاملا سربسته و بدون ذکر نام و عناوین و مسئولیت ها و نشانه ها و ... بود ، اگر شفاف سازی نشود ، اگر بهره برداری غلط از این موضوع بشود ، اگر ظلمی در حق دانشجویی روا شود ، اگر قداست ارزشی ترین نهاد در دانشگاه خدشه دار شود  ، کوس رسوایی خیلی ها را به صدا در خواهیم آورد ... این گوی و این میدان ...