مکه
 
 
 
نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : شنبه 90/10/3
نظر

با توجه به اینکه عده ای از دوستان علت عدم حضور نماینده مردم شریف اردکان در خوابگاه دانشجویی را نبود وقت کافی برای آن برنامه  و فرا رسیدن زمان پرواز ایشان به تهران و تداخل برنامه ها اعلام کرده اند:از همین جا عاجزانه از نماینده مردم شریف اردکان تقاضا داریم برنامه ای تدارک دیده و در جمع دانشجویان آموزشکده فنی حضور یابند امید واریم مسئولین آموزشکده و دانشجویان و خوابگاهیان محترم هم به این درخواست عاجزانه ما جواب مثبت داده تا برخی از ابهامات رفع گردد.

الف) آیا نماینده حاضرند ، با همان شرایط و در همان فضایی که آن شب در خوابگاه آموزشکده فنی موجود بود ، در زمان دیگری در آن برنامه حضور یابند.

ب)  مگر نماینده سرکشی از خوابگاهها را در برنامه نداشته اند ، پس سهم دانشجویان آموزشکده فنی از این برنامه چه می شود. از نماینده درخواست می شود مجددا وقتی برای خوابگاه آموزشکده تنظیم و برای پاسخ گویی دانشجویان به آنجا بروند ( به شرط آنکه سئوالات ، سوال کنندگان و حاضرین گزینشی و فرمایشی نباشند)( و باز هم به شرط آنکه تمامی دانشجویانی که کمیته انضباطی برایشان حکم صادر کرده در برنامه باشند و آزاد باشند هر سئوالی را مطرح نمایند) ( باز هم به شرط آنکه فردای آن روز کمیته انضباطی برایشان تشکیل نشود)

ج) دانشجویان آموزشکده فنی اردکان هم همانند بسیاری از دانشجویان مطالباتی از نماینده دارند ، که عدالت حکم می کند برای آنها نیز وقت گذاشته شود.

د) آیا آقای نماینده حاضرند بر روی کلماتی که در کف پله های آموزشکده فنی نصب شده بود پا بگذارند و در جمع دانشجویان حاضر شود. آیا ایشان حاضرند بر روی فتنه و فتنه گری پا نهاده و منافق را لگد کوب نماینده . در  اصل آیا ایشان حاضرند مواضع خود را صریح و شفاف اعلام نمایند.

منتظریم ...