مکه
 
 
 
نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : دوشنبه 90/10/5
نظر

در پستهای قبلی در خصوص ایجاد شائبه در انتخابات اردکان توسط یکی از وبلاگ نویسان معلوم الحال اردکان مطالبی نوشتیم ، در همین راستا مطالبی به شرح زیر اضافه می شود:

1- طی بررسی ها و تحقیقات بعمل آمده ضمن تماس با کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات اردکان ، معلوم گردید که تا قبل از ظهر امروز (دوشنبه 5 /10/1390) هنوز لیست هیئت اجرایی انتخابات اردکان مشخص نشده بوده ، در حالی که وبلاگ مذکور در تاریخ 4/10/90 نسبت به ترکیب هیئت اجرایی انتخابات اردکان که هنوز مشخص نشده اند ، شائبه ایجاد نموده است . سئوال اینجاست که این وبلاگ نویس از کجا و از چه کسانی خط می گیرد که این چنین در آستانه انتخابات  اینگونه شائبه ایجاد می نماید. آیا خط دهندگان این موضوع با اهداف از پیش تعیین شده و به تقلید از پروژه دورغین تقلب در انتخابات 88 اقدام به چنین کاری نموده اند. اگر اینگونه است باید به انتخاباتهای قبلی نیز ایراد گرفت ، همان انتخابات هایی که منجر به  انتخاب نماینده ای از طیف خود این حضرات شده است.

2- قوانین عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی آنچنان محکم و نکته سنج می باشد که  شائبه ای در آن نیست . قطعا با سابقه بسیار درخشانی که فرماندار محترم  به عنوان رئیس ستاد انتخابات  ، در پایبندی به قوانین دارند ، امید آن می رود که انشاء الله انتخاباتی بسیار سالم و بدون هیچ مشکلی در پیش داشته باشیم. ضمنا هیئت محترم نظارت نیز احاطه و اشراف کامل بر جزییات روند اجرایی دارند .

3-قطعا هر شهروندی در انتخابات از نظر فکری و جناحی آزاد بوده و قرار است در انتخابات ، بر اساس آرا و افکار و تمایلش به جناح خاص خود ، رای خود را به صندوق بیندازد ، مجریان و ناظران انتخابات نیز به عنوان شهر وند حق دارند اینگونه باشند ، که اگر این گونه نباشد باید مجریان و ناظران از کشوری دیگر و شاید از کرات دیگر به کار گیری شوند ، لذا با توجه به تعهد و تقید و گزینش موشکافانه باید افرادی به عنوان مجری و ناظر انتخاب شوند که ظرفیت آن را داشته باشند که در اجرا و نظارت بر روند انتخابات ، آرا و افکار و طیف بندی جناحی خود را نشان نداده و دخیل ننمایند . که قطعا اشراف  و موشکافی و دقت فرمانداری محترم به عنوان مجری انتخابات و دفتر شورای نگهبان به عنوان ناظر، از ماهها قبل این اطمینان را به تمامی شهروندان عزیز داده است .

4- اگر فردی در روند اجرایی و نظارت انتخابات و قوانین آن بررسی اجمالی داشته باشد و به اصطلاح دستی برآتش داشته باشد به راحتی درک خواهد نمود که ذره ای خدشه و خطا در روند اجرایی قابل ورود نیست ، لذا کسانی که از خدشه و تقلب در انتخابات بحث به میان می آورند یا معاندند و یا قصد ایجاد تشنج آفرینی دارند. لازم به ذکر است که موارد یاد شده تخلفات انتخاباتی و تبلیغاتی کاندیداها را شامل نمی شود چرا که بارها در انتخابات مختلف کاندیداها خطاها  و تخلفات بسیاری مرتکب می شوند که در صورتی که ادله و مستندات نداشته باشد قابل پیگیری هم نیست.

5- به کوری چشم دشمنان این مرز و بوم  و به برکت وجود نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری ولی امر مسلمین و دعای خیر امام عصر(عج) ، انتخاباتی با شور و اشتیاق و حضورحداکثری و با سلامت کامل در اردکان و دیگر مناطق کشورمان در پایان سال برگزار خواهد شد. و نتیجه هر آنچه که باشد چون خواست  و رای مردم است مورد تایید همگان خواهد بود. و تنها فتنه گران وفتنه جویان و معاندین هستند که  نتیجه انتخابات در کشور اسلامی را زیر سئوال می برند. و بد تر از آن منافقین و کوردلانی که آروزی براندازی و ضربه به این نظام مقدس را دارند ، هنوز انتخابات آغاز نشده شائبه ی  خدشه در اجرای آن را مطرح می نمایند. انشاء الله به لطف حضرت حق این  آرزو را به گور خواهند برد.