مکه
 
 
 
نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : سه شنبه 90/10/13
نظر

با پیگیری ها و تلاش های اطلاعاتی گسترده سربازان گمنام امام زمان (عج) در داخل و خارج کشور، 9 باند کلان مواد مخدر در استان های مختلف شناسایی و طی اقدامات عملیاتی هماهنگ منهدم شدند.

به گزارش  ایرنا به نقل از روابط عمومی وزارت اطلاعات، در این عملیات بیش از 10 تن مواد افیونی کشف و تعداد38 نفر دستگیر و 4 نفر معدوم شدند. 
براساس این گزارش، قاچاقچیان که از حمایت باندهای بین‌المللی مواد مخدر برخوردار بودند، محموله‌های قاچاق را با شگردها و شیوه‌های مختلف و با عبور از مرزها قصد انتقال و توزیع مواد در داخل کشور را داشتند که با هوشیاری ماموران اطلاعاتی در چند عملیات هم زمان و غافلگیرانه، در استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان، یزد، هرمزگان، اصفهان، آذربایجان غربی،‌البرز و تهران به دام افتادند. 
ازمتهمان دستگیر شده،بیش از10 تن مواد مخدر شامل مرفین،‌هروئین، کراک، شیشه، تریاک و افزون بر 100 هزار قرص روانگردان کشف و ضبط شده است. 
براساس گزارش، در این چند عملیات‌، انواع سلاح جنگی شامل تیربار، قناسه، کلاشینکف و کلت کمری و مهمات مربوطه به دست آمده و در درگیری با نیروهای عملیاتی، 4 نفر از قاچاقچیان به هلاکت رسیده و یک نفر از پرسنل پرتلاش و فداکار اطلاعات به درجه رفیع شهادت نایل شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر :اداره کل اطلاعات استان یزد از شهادت مهدی فتوحی یکی از سربازان گمنام امام زمان (عج) در درگیری با اشرار و قاچاقچیان در اردکان خبر داد.
 مدیرکل اطلاعات استان یزد با صدور بیانیه‌ ای شهادت سرباز گمنام امام زمان را تسلیت گفت.
در این پیام آمده است: به آگاهی امت ولایتمدار و همیشه در صحنه استان یزد می‌ رساند، بار دیگر فرزندان غیور ملت و سربازان گمنام امام زمان (عج) با همکاری غیورمردان نیروی انتظامی در مصاف با ایادی استکبار و سوداگران مرگ،‌ افتخار آفریدند و در یک عملیات تعقیب و گریز چند ساعته موفق شدند بیش از یک محموله سنگین موادمخدر، چند قبضه سلاح جنگی و یک باند مسلح هشت نفره ترانزیت موادمخدر که سوابق متعدد شرارت در سطح کشور را داشتند، منهدم و دستگیر کند.
در این پیام همچنین آمده است: در این مصاف و عملیات متهورانه، سربازان گمنام امام زمان (عج) به دلیل جلوگیری از آسیب احتمالی به شهروندان با تدابیر لازم موفق شدند این اشرار مسلح را از داخل شهر به حاشیه و مسیر بین شهری بکشانند که متاسفانه در این جدال خونبار یکی از سربازان گمنام امام زمان (عج) به درجه رفیع شهادت نائل شد.
اداره کل اطلاعات استان یزد ضمن درود و سلام به ارواح طیبه شهدای راستین راه حق و حقیقت به ویژه پاسداشت این شهید فداکار اعلام کرد: پیکر این شهید بزرگوار امروز  از مقابل مسجد جعفرزاده اردکان به طرف گلزار شهدای این شهر تشییع ‌ شد. 

**********************

اردکان و عصرگاهی با  عروجی آسمانی ...

مراسم تشییع شهید والا مقام " مهدی فتوحی اردکانی " به روایت تصویر:

شهید فتوحی/عکس از مهدی فتاح

مراسم تشییع شهید فتوحی/عکس از مهدی فتاح

شهید فتوحی/عکس از مهدی فتاح

مراسم تشییع شهید فتوحی/عکس از مهدی فتاح

مراسم تشییع شهید فتوحی/عکس از مجید صیقل

مراسم تشییع شهید فتوحی/عکس از مهدی فتاح

تصاویر : برگرفته از وبلاگ گزارش گر غیر حرفه ای . عکاس : مهدی فتاح