مکه
 
 
 
نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : شنبه 88/8/30
نظر
امام جمعه مشهد با اشاره به اتفاقات پس از انتخابات، گفت: با کسی که 12 بیانیه علیه نظام و ولایت‌فقیه صادر کرده نمی‌توان سازش کرد.
‌آیت‌الله علم‌الهدی امام جمعه مشهد در اجلاس سراسری دبیران استان‌ها و شهرستان‌های حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه ولایتمداری حزب موتلفه اسلامی در جریان انقلاب اسلامی ثابت شده است،‌اظهار داشت: حزب موتلفه اسلامی می‌تواند کارگزار جدی و قاطع برای تداوم اصلاح مفاسد حاکم بر مسائل سیاسی،‌اجتماعی و ... روز باشد.
وی با تاکید بر اینکه بهترین عامل خط‌گیری ما از قرآن است بیان داشت:‌قرآن و عترت باید محور هر اندیشه و فعل سیاسی ما باشد و هر حرکت سیاسی که استنادی به قرآن و حدیث نداشته باشد دارای حجت شرعی نیست.
آیت‌الله علم‌الهدای تصریح کرد: کسانی که با پیامبر اکرم (ص) بیعت کردند دو دسته هستند،‌افرادی که از ناکثین هستند و بیعت شکنی کردند و کسانی که بر بیعت خود با پیامبر پایدار ماندند.
وی افزود: خداوند در قرآن افرادی را که از حکومت الهی ریزش کرده‌اند، کسانی می‌داند که بیعت شکنی کرده‌اند.
امام جمعه مشهد گفت: کسی که به درجه بیعت‌شکنی و ناکثین رسید قابل بازگشت نیست، زیرا ریزش این افراد به مرحله نکث رسیده و اتلاف نیرو، تضعیف قدرت و امکانات برای بازگرداندن آنها درست نیست.
وی ادامه داد: افرادی نیز که به مرحله نکث نرسیده‌اند باید با تمام قدرت آنها را برگرداند. آیت‌الله علم‌الهدی با اشاره به اتفاقات پس از انتخابات خاطرنشان کرد: در انتخابات مسئله اصلی برای دشمنان انتخاب دولت و رئیس جمهور نبوده بلکه هدف اصلی آنها مقابله با نظام و با ولایت فقیه بود.
امام جمعه مشهد تاکید کرد: با کسی که 12 بیانیه بر علیه نظام و ولایت فقیه داده نمی‌توان سازش کرد زیرا به درجه ناکثین رسیده و قابل برگشت نیست.
وی افزود: برخی که در گذشته در جریان نظام وجود داشتند امروز در بلوک دشمن قرار گرفته‌اند این افراد به مرحله نکث رسیده‌اند و قابل بازگشت نیستند.

نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : پنج شنبه 88/8/28
نظر

http://www.irna.ir/NewsMedia/Photo/Larg_Pic/2009%5C11%5C19%5Cimg633942365494062500.jpg

از ابتدای انجام سفرهای استانی در دولت نهم، تاکنون که هیئت دولت دهم در حال اجرای دومین سفر استانی خود در دور سوم از سفرهای استانی است، رسانه‌های مخالف دولت تلاش بسیاری را برای تحت الشعاع قرار دادن این سفرها انجام داده‌اند؛ اما علیرغم این تلاش‌ها نه تنها از حضور مردم کاسته نشده بلکه بر تعداد آن نیز افزوده شده است.

با این حال برخی از رسانه‌ها و سایت‌های خبری همچنان با مطرح کردن این موضوعات تکراری می‌کوشند تا حضور پرشور مردم استان‌های مختلف در طول سفرهای استانی را به وسیله اخبار و ادعاهای کذب خود کمرنگ جلوه دهند.
به گزارش شبکه ایران، در همین راستا سایت اینترنتی روزنامه خبر مطلبی را با تیتر "جمع آوری 100000نفر برای استقبال از احمدی‌نژاد در تبریز" منتشر کرد.
اما بر خلاف این تیتر عجیب، خبر مربوطه اختصاص به سخنان دبیر ستاد مردمی استقبال از رئیس جمهور در جمع خبرنگاران داشت که وی طی آن از "ساماندهی" یکصد هزار نفر از اقشار مختلف مردم تبریز برای استقبال از رئیس جمهور خبر داده بود؛ نه "جمع آوری یکصد http://www.inn.ir/iran_media/image/2009/11/849581109_orig.jpgهزار نفر"!
این در حالی است که امروز مردم استان آذربایجان شرقی با وجود بارش باران و هوای سرد تبریز حضور چشمگیری در استقبال و خوش آمدگویی به رئیس جمهور داشتند.
این اقدام در حالی از سوی این پایگاه اینترنتی صورت گرفته است که سفر قبلی هیئت دولت نیز اقدامی مشابه توسط این سایت اینترنتی انجام شده بود.
در سفر رئیس جمهور به مشهد مقدس که در روز هفتم آبان صورت گرفته بود، سایت اینترنتی روزنامه خبر طی خبری، مدعی قطع شدن فواره
سبزرنگ وسط میدان بی المقدس شده بود.
این سایت اینترنتی در همین راستا نوشته بود: "فواره‌ای که چند سال است در مشهد آب سبز می‌پاشد در سفر اخیر احمدی‌نژاد قطع شد".
البته پس از آنکه این شایعه از سوی برخی از خبرگزاری‌ها تکذیب شد، پایگاه اینترنتی روزنامه خبر دست به تغییراتی در خبر خود زد و آن را به نقل از یک روزنامه اقتصادی بر روی خروجی خود قرار داد.

گفتنی است امروز این سایت خبری با درج یک خبر در مورد ناهنجاری های اجتماعی و فجایع اتفاق افتاده در چند هفته ی اخیر، به نقل از یک سایت معارض با جمهوری اسلامی، -عمداً یا سهواً- سعی در بی مسئولیت نشان دادن مسئولان نیروی انتظامی داشت.


نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : پنج شنبه 88/8/28
نظر
در حالی که رسانه های بیگانه قصد دارند سیستمهای امنیتی و اطلاعاتی کشور را تضعیف کرده و آن را ناموفق جلوه دهند اسناد و مدارک به دست آمده از اقتدار و اشراف کامل نهادهای اطلاعاتی کشور بر عملکرد تخریب گران و دشمنان نظام حکایت دارد. در همین زمینه بر خلاف آنچه چندی پیش در رسانه ها منتشر شد هدف تروریست های دستگیر شده توسط وزارت اطلاعات تنها یکی از مقامات دولت دهم نبوده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی پرچم: هم زمان با سفر رئیس جمهور به مشهد مقدس وزارت اطلاعات بیانیه ای صادر کرد که در آن از دستگیری یک تیم تروریستی وابسته به دشمنان نظام اسلامی خبر داده شده بود. در این بیانیه آمده بود: " بر اساس اسناد و مدارک کشف‌شده، تروریست‌های مزدور قصد داشتند با طراحی و هدایت سازمان جاسوسی آمریکا در ادامه اغتشاشات و فتنه‌ای که پس از انتخابات ریاست‌جمهوری در کشور به وجود آمد، با هدف القای فضای ناامنی و ایجاد درگیری‌ میان جنا‌ح‌های مختلف سیاسی، یک چهره سیاسی نظام را ترور کنند.بنا بر اطلاعات به دست آمده، تروریست‌ها درصدد بودند اولین بار در روز رای اعتماد مجلس شورای اسلامی به وزیران پیشنهادی دولت دهم و چند روز پیش در آستانه سالروز حماسه 13 آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، یکی از خدمتگزاران دولت را مورد سوء قصد قرار دهند. "

پس از انتشار این خبر برخی منابع رسانه ای این شخصیت سیاسی را کامران دانشجو وزیر علوم فعلی و معاون سیاسی سابق وزیر کشور اعلام کردند.
این در حالی است که اطلاعات به دست آمده حاکی از آنستکه اشخاص اعلام شده در بیانیه وزارت اطلاعات تنها وزیر علوم سابق نبوده است. هر چند دانشجو در یک برنامه تلویزیونی خبر ترور خود را این گونه توضیح داد: "این یک شایعه بود که منبع مشخصی نداشت وفقط از سوی برخی خبرگزاریها وسایتها منتشر شد." اما اطلاعات به دست آمده نشان از آن دارد که با توجه به ریاست دانشجو بر ستاد انتخابات وزارت کشور این تیم ترور قصد داشتند با هدف انتقام از نظام اسلامی دانشجو را هدف قرار دهند.

این گزارش می افزاید: دشمنان نظام قصد داشتند با اعزام این تیم تروریستی زبده که با واکنش بسیار سریع ماموران امنیتی ایران به دام افتادند نه تنها یک نفر که چندین مسئول شاخص را هدف ترور قراردهند. بر همین اساس، تروریست‏ها قصد داشتند چند تن از اعضای کابینه و نیز یکی از اعضای شورای نگهبان را مورد هدف قرار دهند.

همچنین، تروریستها وحامیان غربی آنها قصد داشتند در صورت موفقیت در عملیات درگام های بعدی برای برهم زدن آرامش و ثبات کشور به ترور یکی از مسئولان مهم دولت دهم دست بزنند.

گفتنی است که با احتساب این مورد، سیستمهای امنیتی و اطلاعاتی کشور در سال های اخیر تمامی توطئه های ترور مسئولان عالی نظام و یا بمب گذاری در مراکز حساس پایتخت را شناسایی و کشف کرده اند که کشف شبکه بمب گذاری در نمایشگاه کتاب و دیگر مکانهای عمومی ازاین قبیل است.
نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : چهارشنبه 88/8/27
نظر
در دوران فلاحیان، حسن طائب از مدیران وقت ضدجاسوسی وزارت اطلاعات، پرونده‌ای برای یکی از فرزندان هاشمی رفسنجانی تشکیل داد. با اطلاع رئیس‌جمهور وقت طائب از وزارتخانه اخراج و به دلیل همین برخورد چکشی وی چندی خانه‌نشین شد.

پس از دوم خرداد 76 و ورود برخی اصلاح‌طلبان به فضای نقد هاشمی نیز یکی از دستگاه‌های امنیتی اقدام به جمع بندی سوابق فرزندان هاشمی رفسنجانی کرد.

در روزهای آخر نهایی شدن این کیس، به ناگاه یکی از مسئولان ارشد این دستگاه امنیتی تمامی پرونده به همراه پیوست‌های مربوط به آن را از ساختمان اصلی آن دستگاه خارج کرد و همه را به دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام برد.

بلافاصله پس از این اقدام، مدیر مزبور که ارتباطات خانوادگی با فرزندان و حتی شخص اکبر هاشمی رفسنجانی دارد، شناسایی شد اما به خاطر آنکه دستگاه امنیتی مزبور در خود توان برخورد با این مدیر امنیتی را نمی‌دید، صرفاً به قطع همکاری با وی اکتفا کرد.

گفته می‌شود در ماه‌های گذشته این پرونده‌ها بازیابی شده و با به‌روزرسانی در این دستگاه امنیتی به جریان افتاده است.

نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : چهارشنبه 88/8/27
نظر


نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : چهارشنبه 88/8/27
نظر
با وجود دستور ریاست محترم جمهور بر دقت در مدارک مدیران دولتی و نیز عواقبی که تاکنون استفاده از مدارک یا نداشتن مدرک برای برخی مدیران داشته است یکی از شرکت های بزرگ دولتی اقدام به استفاده از یک فرد فاقد مدرک به عنوان دارای مدرک دکتری، در مناصب حساس کرده است.
به گزارش پرچم، مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار که این روزها انتقادات بسیاری را به دلیل سوء مدیریت و وضعیت نامناسب خدمت رسانی به مردم در میان جامعه و مسئولان عالی رتبه دولت به وجود آورده و در چندین مورد در جلسات علنی و خصوصی، دولت مردان نسبت به کیفیت خطوط تلفن همراه و نارضایتی مردم اظهار ناراحتی کرده اند، اقدام به استخدام و به کارگیری فردی با مدرک دکترا و در زمره اعضای هیات مدیره خود کرده است که نه تنها دارای مدرک دکتری نمی باشد بلکه در سال 83 از دانشگاه مربوطه اخراج شده است.
   برخورد با یک مدیر متخلف در شرکت مخابرات
"ح-ن" پیش از عضویت در هیات مدیره شرکت ارتباطات سیار در یکی از شرکت های پیمانکاری مخابرات در بخش خصوصی مشغول به فعالیت بوده است. همچنین، وی پیش از عضویت در هیات مدیره به عنوان مشاور مدیرعامل ارتباطات سیار فعالیت می کرده است.
شنیده ها حاکی از آن است که این فرد از نورچشمی‌های مدیر عامل این شرکت به شمار رفته و اختیارات بسیاری در این شرکت دارد.

          برخورد با یک مدیر متخلف در شرکت مخابرات
گفتنی است که در حال حاضر اسناد و مدارک این تخلف آشکار که دو برگ از اسناد آن در خبر آمده است به مقامات ارشد دولت داده شده و آنان نیز با اطلاع از این موضوع دستور برخورد و پیگیری سریع موضوع را صادر کرده اند.