مکه
 
 
 
نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : یکشنبه 88/9/1
نظر
به گزارش "روشنفکرنیوز" پروفسور زهرا رهنورد، روشنفکرترین و End ترین زن ایران! با توجه به سخنان محمود احمدی نژاد در تبریز که خود رو فرزند آذربایجان نامیده بود ابعاد دیگری از تقلب در انتخابات را بررسی و افشا کرد.


ایشان ضمن تاکید به سخنان خود بعد از اعلام نتایج انتخابات که در مصاحبه با بی بی سی درباره ی اثبات تقلب در انتخابات بیان کرده بود که بارها اعلام شده بود که موسوی پسر آذربایجان و داماد لرستان است و امکان ندارد مردم، پسر و داماد خود را ول کنند و به کس دیگری رای دهند و "بقیه ی موارد هم از این دست..."  امروز بخشی از ابعاد  "بقیه موارد هم از این دست" را افشا کرد.

"عروس آذربایجان" با ابراز خرسندی از اینکه خود کودتاگران و متقلبان خودشان را رسوا کردند گفت: دیدید که ما گفته بودیم مردم آذربایجان به فرزند خود رای خواهند داد. و امروز آن متقلب کودتاچی دست خود را رو کرد و معلوم شد که در روند تقلب ها و سازماندهی ها و صحنه آرایی ها و شعبده بازی هایش به دروغ و تقلب خود را فرزند آذربایجان نامیده بود و اینگونه توانسته رای های مردم را به چنگ دیکتاتور و متقلبش آورد.

البته گفتنی ست که دکتر* میرحسین موسوی در مصاحبه با "توهم نیوز" استقبال گسترده ی مردم آذربایجان در برف و باران از رئیس دولت کودتا را یک شعبده بازی و صحنه آرایی خطرناک خوانده و خواستار ابطال سفراستانی دولت کودتا شده و از مردم خواسته تا ابطال این سفر در دفع زباله های شهر تبریز و آتش زدن آنها ماموران شهرداری را یاری کنند.

بی بی سی فارسی و صدای امریکا هم از مردم شریف تبریز خواسته تا ابطال سفراستانی، در محل استقرار رئیس دولت کودتا تجمع کرده وانقدر فوت کنند تا هیئت دولت کودتا جمیعاً سرما خورده و دولت سقوط کند.

شبکه خبر دانشجو


نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : یکشنبه 88/9/1
نظر

مدعیان"زنده‌باد‌مخالف‌من"به‌دنبال‌حذف‌مخالفین

جریان مخالف دولت برای افزایش هزینه نقد خود از سوی حامیان سیاسی و رسانه ای دولت، طرح پی گیری قضایی را علیه گویندگان و نویسندگانی که منتقد رویکرد و مواضع آنها هستند در دستور کار قرار داده است.  
به گزارش ایرنا جریان مذکور متشکل از برخی عناصر شناخته شده مدعی اصولگرا یا اصلاح طلب، - که در ضرورت تضعیف دولت احمدی نژاد توافق دارند - ضمن تهیه فهرستی از تعدادی فعال سیاسی و رسانه ای به عنوان منتقد آنها درصدد برآمده اند تا تحت عنوان نشر اکاذیب، توهین یا افترا علیه ایشان در مراجع قضایی شکایت کنند .
براساس این گزارش در طرح مذکور تاکید شده حتی نقد رفتار مدیریتی و مواضع رئیس قوه مقننه از سوی فعالان سیاسی یا رسانه های حامی دولت درقالب ماده 601 قانون مجازات اسلامی، پی گیری قضایی شود .
اگرچه عناصر اصلی طرح مذکور درحال رایزنی های ویژه برای مطمئن شدن از به نتیجه رسیدن شکایات سیاسی خود در دستگاه قضایی هستند ، اما این بی شکیبایی از سوی کسانی که به طور روزانه و آزادانه علیه دولت و شخص رئیس جمهور داستان سرایی ، دروغ پردازی و تحریف می کنند ، قابل تامل است .

نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : یکشنبه 88/9/1
نظر

اخیراً خرید و فروش گربه در کشور و خصوصاً شهر تهران افزایش چشمگیری داشته است، به گونه‌ای که برای معامله گربه مبالغ چند میلیون تومانی رد و بدل می‌شود.
تبلیغات بیش از حد رسانه‌های غیر مجاز و نمایش فیلم‌های خارجی ، باعث آن شده است که فروشگاه‌های زیادی به فروش گربه ترغیب شوند.
دایرشدن مغازه‌های فروش حیوانات خانگی که به کار فروش گربه نیز می‌پردازند و انبوهی از آگهی‌های اینترنتی، موید رشد روزافزون این پدیده در کلانشهرهای ایران به ویژه تهران است.
گربه ایرانی یا همان "پرشین کت" مهمترین نوع بازاری آن است که برای هر یک از آنها قیمتی از 300 هزار تومان گرفته تا 4 میلیون تومان تعیین می‌شود.
اخیراً هم در کشور بلغارستان، گربه ایرانی (persian cat) به عنوان زیباترین گربه جهان معرفی شده است که همین امر موجب رواج گربه‌داری در ایران شده است.
پرشین چین، چین چیلای، سیامی و سنجاب همسترو برخی از نژاد های معروف گربه هستند که به قیمت های میلیونی خرید و فروش می شود .
سایت های ویژه اینترنتی که به کار تبلیغ فروش گربه مشغولند، به روشنی حکایت از رواج پدیده ای تازه در جامعه ایران دارد.
"فروش توله پرشین کت در رنگ های سفید ، دودی ، مشکی و شکلاتی (هیمالیایی) . صد در صد خالص و اصیل ، دارای پوزه هایی کاملا صاف . دو ماهه . نر و ماده . از پدر و مادر وارداتی از کشور اوکراین ". نمونه تبلیغات اینترنتی برای فروش گربه است.
در توصیف یکی از این گربه ها آمده است:موهای بلند ، دم و یال پر پشت گربه ایرانی ، او را به زیباترین نژاد در دنیا تبدیل کرده است. موهای او به آراستن مداوم و روزانه نیاز دارد ، بنابراین اگر این نژاد را به عنوان حیوان خانگی خود انتخاب کرده اید ، بهتر است تا روزانه حداقل 15 دقیقه را صرف برس کشیدن و شانه زدن وی نمایید.
فروش گربه تنها از طریق اینترنت نیست. کافی است سری به خیابان بزنید و از اولین مرکز فروش حیوانات خانگی که در مسیرتان قرار دارد بخواهید شما را برای خرید گربه راهنمایی کند. آنچه بیش از سایر حیوانات در این فروشگاه ها جلب توجه می کند گربه سفید پشمالویی است که در جایگاه خود با حالتی خاص لم داده و به مشتریان به چشم خریدار نگاه می کند.
یک فروشنده حیوانات خانگی می گوید:«گربه برای خریداران سنین پایین حکم یک سرگرمی را دارد اما مسن ترها به آنها به چشم یک همدم و مونس نگاه می کنند و وقت بیشتری را با گربه ها می گذرانند.»
وی ادامه می دهد: «حدود نیمی از مشتریان به نوع سفیدرنگ پرشین کت علاقه بیشتری دارند. بعد از آن نوع مشکی و طوسی طرفدار دارد. رنگ چشم گربه ها نیز در جلب نظر مشتری موثر است. قیمت گربه ها از 450 هزار تومان به بالاست و برخی از آنها مثلاً نوع سفید با چشم آبی آن تا 20 میلیون تومان نیز فروش رفته است.»
در همین رابطه فروش لوازم جانبی گربه هم بازار جالبی دارد. قلاده گربه - اسباب بازی گربه - تشویقی گربه - تعلیمی گربه - غذای کنسرو شده - غذای خشک گربه - قرص - وسایل حمل گربه از جمله لوازم جانبی گربه هستند.
قیمت برخی از این لوازم بدین شرح است:

اسباب بازی گربه از 4 هزار تومان تا 60 هزار تومان که درخت بازی گربه است 
جای خواب گربه از 20 هزار تومان تا 60 هزار تومان
جای خاک گربه از 10 هزار تومان تا 60 هزار تومان که فیلتر دار است
ظرف غذا از 15 تومان تا 100 هزار تومان
برس و شانه گربه از 5 تا 20 هزار تومان
قرص ویتامین گربه 6000 تومان
ساک حمل گربه از 3 هزار تومان تا 40 هزار تومان
اسپری بو بر گربه 15 هزار تومان
غذای گربه بین 1500 تا 20 هزار تومان
برخی از منو ها غذا: غذای گربه مخلوط مرغ و گوشت و ماهی:2500 تومان
غذای گربه با طعم گوشت بره و برنج:2500 تومان
کنسرو ماهی سالمون برای گربه های بالغ :3500 تومان
تشویقی نرم گربه با طعم مرغ و جگر:4000 تومان
غذای خشک گربه در 3 طعم با لایه از پنیر:13500
زندگی های اشرافی و تجملی و مدگرایی غربی باعث شده است که فرهنگ زندگی ایرانی و حتی فرهنگ نگهداری حیوانات نیز تغییر کند و از درون تهی شود.
هزینه های میلیونی برای سگ و گربه در حالی است که عده زیادی در کشور از سوء تغذیه رنج می برند و در شبانه روز به اندازه یک وعده غذای گربه های خانگی غذا مصرف نمی کنند.
در ادامه خواندن این خبر که یک نوع دیگر زندگی کردن با حیوانات است ، توصیه می شود.
"کودک ?? ساله ای پس از کم کردن گله گوسفند، در ارتفاعات سنگسر سمنان بر اثر بارش برف شدید و غلبه سرماه، زیر برف مدفون و جان باخت. "
به گزارش رسانه ها عارف پسر ?? ساله که برای امرار معاش خانواده مجبور به کارگری بوده است پس از مدتی کارگری ساختمان، به سمنان رفت و به کار چوپانی مشغول شد.وی که سرپرستی ???? راس دام را داشت به علت برف شدید و بوران گله را گم کرد.
عارف برای فرار از سرما به داخل چاله ای رفت تا از سرما در امان باشد، اما پس از گذشت چند ساعت سرما به او غلبه کرد و به خواب رفت و بر اثر برف در زیر برف مدفون شد و جان باخت


نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : شنبه 88/8/30
نظر
یک نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به سوء استفاده برخی قانون شکنان از رنگ سبز اعلام کرد که سادات در روز عید غدیر این رنگ را که نزد مردم از قداست خاصی برخورداراست، پس خواهند گرفت.
«سید محمد کاظم حجازی» نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در گفت گو با فارس گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران به دلیل آزادی و حریتی که برای تفکرات مختلف قرار داده است امکان حضور همه افراد و شخصیت ها را در عرصه کشور می دهد و اجازه می دهد تا هر طیفی شعارهای خود را به هر شکلی که به آن عقیده دارند بروز دهد.
وی در ادامه با ابراز تاسف از سوء ا ستفاده جریانی خاص از رنگ سبز برای ایجاد هرج و مرج و آشوب در جامعه و با اشاره به تشکیل جنبش سبز علوی در مقابل جنبش سبز اموی خاطرنشان کرد: امسال عید غدیر شال سبز خود را با خیال راحت برگردن خواهیم آویخت زیرا مردم ما حتی اجازه بروز تردید و شبهه را به کسی نخواهند داد و مثل همیشه رنگ سبزشان را پس خواهند گرفت چرا که این نماد مذهبی با گوشت و پوست مردم ما آمیخته شده است و اجازه نخواهند داد آن بازیچه سیاسی کاری ها شود.