مکه
 
 
 
نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : دوشنبه 89/11/25
نظر

قلع و قمع مدیران نفتی
گفته می‌شود در طول وزارت مسعود میرکاظمی بیش از 250 مدیرارشد و قدیمی وزارت نفت از کار برکنار شده‌اند.

نزدیکان مشایی در بانک میراث فرهنگی!
شنیده شده است در بانک تازه تأسیس میراث فرهنگی که به صورت سهامی عام اداره خواهد شد نزدیکان اسفندیار رحیم مشایی در رأس این بانک قرار دارند. از حمید بقائی از یکی از افراد مطلع و دخیل در تأسیس این بانک نام برده می‌شود.

آخرین شیوه براندازی نظام توسط اپوزسیون خارج نشین!
برخی گروه‌های ورشکسته اپوزسیون خارج از کشور برای براندازی نظام شیوه طنزآلود و مضحکی را در دستور کار قرار داده‌اند. این گروه‌ها از مردم خواسته‌اند تا با پرداخت نکردن قبوض با آنها همکاری کنند! از شیرین کاری های دیگر این گروه که درباره 22 بهمن اظهار کرده بودند پخش شارژ ایرانسل بین مردم بود. همچنین یکی از مجری‌های شبکه‌های ضدانقلاب که خود را از قوم بختیاری معرفی می‌کند برای جذب توأم مخاطب ایرانی و خارجی اقدام به پوشیدن لباس و کلاه بختیاری به همراه پیراهن آستین کوتاه و کراوات کرده است!

سکوت تأمل برانگیز بنیاد 15 خرداد
بنیاد 15 خرداد به ریاست حجت‌الاسلام و المسلمین حسن صانعی که طبق سنت هر ساله جایزه‌ای را برای قتل سلمان رشدی ملعون مشخص کرده بود و هر سال (تا سال 1377) این جایزه را افزایش می‌داد امسال نیز در سالگرد صدور فتوای تاریخی امام خمینی(ره) در این خصوص موضع‌گیری نکرده و این مناسبت مهم را با سکوت برگزار می‌کند. وی از جمله منصوبین جناح اصلاح‌طلب می‌باشد.

تصاویر دیده نشده از انقلاب در قاب بیگانه!
یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای تازه تأسیس در اقدامی جالب با خرید گسترده تصاویر آرشیوی و پخش نشده از ایام پیروزی انقلاب از شبکه‌های خارجی و با پخش این فیلم‌ها و تصاویر دیده نشده واکنش‌های متفاوتی را در میان مخاطبان خود ایجاد کرده است. تعلل صدا و سیما در این مورد جای تأمل دارد.

تهدید عقرب سیاه
شنیده‌ایم اراذل و اوباش منتسب به سرکرده باند عقرب سیاه ـ که اقدام به تعرض به زنان و دختران در شهر تهران می‌کرد ـ بعد از دستگیری سرکرده این باند فعال شده وحتی اقدام به تهدید شاکیان این پرونده کرده‌اند.

احتمال عدم اکران دو فیلم جشنواره امسال
شنیده شده است دو فیلم گزارش یک جشن اثر ابراهیم حاتمی‌کیا و اسب حیوان نجیبی‌ است ساخته عبدالرضا کاهانی که در جشنواره امسال فیلم فجر به نمایش درآمده است احتمال دارد به دلیل برخی مشکلات محتوایی و مخالفت برخی نهادها احتمالاً اکران عمومی نخواهد شد.

سعیدلو به دنبال گرفتن پست علی‌آبادی
به اعتقاد برخی آگاهان، تغییرات گسترده مدیران کل سازمان تربیت بدنی و روسای برخی فدراسیون های ورزشی حکایت از تلاش علی سعیدلو برای تصدی کرسی ریاست کمیته ملی المپیک دارد.
سعیدلو همچنان به طور غیر قانونی، در مکاتبات و بخشنامه های خود از عنوان "دکتر" استفاده می کند حال آن که در صحن علنی مجلس اذعان داشته بود که چنین مدرکی ندارد.


نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : یکشنبه 89/11/24
نظر
خبر رسیده از دوست گرانقدر (م ن )
همانگونه که خبر دارید چند روز پیش یک نفر تربتی با قمه قصد جان آقای مستوری(طلا فوش) برای سرقت کرده بود
که برای اولین بار در اردکان من می شنیدم
ده ها سال که افاغنه در شهر ما هستند این حرکت ها نبود
و حالا
وباعث تاسف است
لذا همت ما خبرنگاران و مطلعین را می طلبد تا از دادستان خواستار رسیدگی و پاسخگویی به مردم باشند
و اگر مشمول قانون اعدام می شود سریع اعلام نمایند
ثانیا
انصافا باید فکری به حال مهاجرت این افرادو حضور در اردکان نمود
یکپارچگی شهر،فرهنگ شهر،امنیت شهر،در خطر است...
مورد دوم خودکشی یک تربتی دیگر که گویا به عنوان مهمان در منزل یکی از تربتی های مقیم اردکان بوده اند و اقدام به خودکشی می نماید که علاوه بر بالا رفتن آمار خودکشی در اردکان تبعات منفی فرهنگی دیگری نیز برای شهرمان دارد.
اردکان نیوز: اخبار از این دست زیاد است لذا با توجه به فرهنگ ناب مردم ولایتمدار اردکان شایسته است مسئولین فرهنگی و اجتماعی شهرمان با تدابیر کارشناسی و دقیق نسبت به موضوع مهاجرین وکارگران بخش صنایع و معضلاتی که به بار می آورند تصمیماتی کارآمد و عاجل اتخاذ فرمایند.

نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : جمعه 89/11/22
نظر

بازتاب راهپیمایی 22 بهمن مردم ایران  در رسانه‌های جهان

 بعد از راهپیمایی 22 بهمن؛

طومار درخواست برخورد با فتنه‌گران در یزد امضا شد

 

یک مقام غربی در گفت‌وگو با بی‎بی‎سی:
مبارک شب گذشته پیش از سخنرانی خود مصر را ترک کرده بود

*به گزارش فارس به نقل از شبکه خبری الجزیره، "عمر سلیمان " معاون ریاست جمهوری مصر گفت که حسنی مبارک از سمت خود کناره‌‌گیری کرد.

**شبکه بی‌بی‌سی عربی گزارش داد که حسنی مبارک پس از آنکه قاهره را ترک کرد به امارات متحده عربی رفته است.

***خبرگزاری رویترز دقایقی پیش در خبری فوری اعلام کرد: «حسنی مبارک» رئیس جمهور مادام العمر مصر به همراه همسرش «سوزان مبارک» مصر را به سمت نامعلومی ترک کردند. 

شبکه خبری العربیه نیز این خبر را در زیر نویس خود به صورت فوری اعلام کرد و نوشت: حسنی مبارک و همسرش مصر را از فرودگاه «الماضه» به سمت محلی نامعلوم ترک کردند.

جشن و پایکوبی در سراسر مصر را فرا گرفت
میلیون‌ها مصری با سقوط مبارک فریاد شادی سر دادند

 


نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : جمعه 89/11/22
نظر

* پلمپ تعدادی از مغازه ها و اماکن صنفی اردکان به علت نداشتن مجوز کسب از اصناف و دیگر دلایل قانونی ، هرچند بر اساس قوانین اصناف صورت گرفته ولی به نظر می رسید گستردگی این امر در دهه مبارک فجر و در آستانه 22 بهمن نوعی بد سلیقگی باشد . امید است موانع قانونی بازگشایی اماکن صنفی پلمپ شده هر چه سریعتر بر طرف شود.

**به گزارش فارس، راهپیمایان در راهپیمایی ?? بهمن و در سالروز گرامیداشت سی‌‌دومین بهار انقلاب اسلامی با حضور پر شور در میدان انقلاب علیه سران فتنه شعار دادند.
مردم تهران با شعار "مرگ بر فتنه‌گر "، "مرگ بر موسوی "، "مرگ بر کروبی " و "مرگ بر خاتمی " خشم و انزجار خود را از فتنه‌گران داخلی و خارجی به نمایش گذاشتند.
در حال حاضر مردم تهران از خیابان‌های کارگر جنوبی و شمالی در حال عزیمت به سمت میدان انقلاب یکی از کانون‌‌های اصلی راهپیمایی ?? بهمن هستند.

**** به گزارش فارس، مردم در راهپیمایی امروز بنرهای جالبی هم در دست داشتند؛ در یکی از بنرها تصاویر اخراجی‌ها قرار داشت؛ از نظر مردم شاه خائن، موسوی و صدام حسین جزو اخراجی‌های 1 بودند. اما در بنر اخراجی‌های 2، اشخاصی همچون خاتمی و موسوی خوئینی‌ها حضور داشتند.


نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : پنج شنبه 89/11/21
نظر

***همزمان با شب 22 بهمن محفل قرآنی نور شب جمعه بعد از نماز عشا در مسجد روح الله واقع در خیابان ابوالفضل(ع) برگزار می گردد.

***نور افشانی همراه بابانگ الله اکبر در شب 22 بهمن در اردکان

*** مراسم دهه فجر و شهادت امام عسکری درشبهای 22 و 23 بهمن در مسجد امام سجاد (ع) شهرک ولیعصر(عج)

***موزه ملی فرش اردکان از مصوبات سفر دوم هیات دولت به استان یزد  روز5شنبه 21 بهمن ماه به بهره برداری خواهد رسید  این موزه با حمایت دولت و بهمت میراث فرهنگی ،و تعاونی دانش آموختگان فرش گستر اردکان در محل خانه افضلی ایجاد شده است  آدرس:  اردکان-بافت تاریخی-محله چرخاب-روبروی موزه مفاخر-خانه افضلی

***دوره پودمانی تبلیغ ویزه طلاب اردکانی ازسوی سازمان تبلیغات اسلامی اردکان برگزار می شود.

* راهپیمایی روز 22 بهمن اردکان

آغاز : ساعت 10 صبح از محل مسجد کوشکنو
مسیر : خ امام خامنه ای- خ امام خمینی - خ شهید رجایی - خ سعدی - کنارگذر بلوار شهید بهشتی - مصلای اردکان

برنامه های جانبی راهپیمایی :

  ایستگاه نقاشی کودکان ( ابتدای خ شهید رجایی اطراف آموزش و پرورش )

توزیع بادکنک و پرچم جمهوری : قبل از راهپیمایی در محل تقاطع امامین خمینی و خامنه ای

توزیع پلاکارد : قبل ازشروع راهپیمایی در محل مسجد کوشکنو

مجلس سخنرانی : قبل ازشروع راهپیمایی در محل مسجد کوشکنو

ضمنا نرخ ساندیس و انواع آن برای شرکت کنندگان در راهپیمایی ها بدین شرح اعلام می گردد:

شما می توانید با انتخاب یک یا چند محصول و تکمیل فرم و واریز هزینه ساندیس ها به حساب شماره 22/11/89 بانک شیخ بی سواد شعبه مرحوم جزایری، به نام حمایت از نظام اسلامی، فرم را همراه فیش واریزی به آدرس شیخ آباد،

 ساندیس حجم 300بی بی سی طعم: لعن علی عدوک یا حسین، خاتمی و کروبی و میر حسین- قیمت: صد شهی
ساندیس حجم 250 بی بی سی طعم: سران فتنه را محاکمه کنید- قیمت: صد شهی
ساندیس حجم 200بی بی سی طعم: خواص بی بصیرت نمیخوایم- قیمت: دویست شهی
ساندیس حجم 150 بی بی سی طعم: مرگ بر ضد ولایت فقیه- قیمت: هزار شهی
ساندیس حجم 100 بی بی سی طعم: مرگ بر منافق- قیمت: هزار شهی
ساندیس حجم90بی بی سی طعم: مرگ بر آمریکا - قیمت:هزار و هشتصد شهی
ساندیس حجم 80 بی بی سی طعم: مرگ بر اسرائیل- قیمت: دو هزار شهی
قیمت محصولات بر اساس اولویت طعم ها تعیین شده است

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:...