مکه
 
 
 
نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : چهارشنبه 89/11/27
نظر

ندای مرگ بر خاتمی در زادگاه خاتمی

امروز چهارشنبه 27 بهمن 1389 مردم ولایتمدار و انقلابی اردکان در راهپیمایی بسیار باشکوه و دشمن شکن انزجار و نفرت خود را به  فتنه گران و ایادی استکبار نشان دادند.

حواشی و خلاصه ای از برنامه های این راهپیمایی به شرح زیر است.

* راهپیمایی مردمی با حضور انبوهی از اردکانی های ولایتمدار از ساعت چهارونیم عصر از روبروی حوزه علمیه اردکان آغاز و به سمت میدان بسیج پیش رفت.

*جوانان انقلابی و ولایتی اردکان  از فعالین مساجد و هیئات مذهبی  و طلاب  مسئولیت اجرایی این راهپیمایی را بر عهده داشتند.

*در حین راهپیمایی تعدادی از جوانان پرشور قصد داشتند تجمعی در محل دفتر نماینده اصلاح طلب اردکان داشته باشند که به توصیه مسئولین شهر ، راهپیمایی در مسیر اصلی خود ادامه یافت . در این بین شعارهایی بر ضد نماینده اردکان توسط برخی جوانان داده شد.

*بیانیه و سخنرانی پایانی راهپیمایی در محل میدان 15 خرداد اجرا شد که یکی از روحانیون در سخنانی به موارد زیر اشاره نمود:

- درخواست از قوه قضاییه جهت برخورد قاطعانه با سران فتنه ( موسوی - کروبی - خاتمی )

- درخواست از نماینده اردکان برای کسب بصیرت بیشتر و شفاف سازی مواضع خود در قبال سران فتنه  و توضیح علت دیدارش با سران فتنه در یک سال گذشته .

- درخواست از امام جمعه اردکان برای شفاف سازی مواضع خود.

- درخواست از فرماندار و مسئولین نظامی وانتظامی برای جلوگیری از  ورود احتمالی خاتمی در آینده به اردکان

و ...

* برخی از شعارهایی که مردم اردکان در راهپیمایی می دادند به شرح زیر می باشد:

مرگ بر کروبی و موسوی و خاتمی

خاتمی حیا کن مملکت را رها کن

خاتمی خاتمی مرگت باد مرگت باد

امت انقلابی بصیرتت کامل است                   نصرت پروردگا برای تو حاصل است

فتنه گران پست دور از خدا                                       لعنت و نفرین خدا بر شما

ای دشمنان نهضت خمینی                                  دور از شما شفاعت حسینی

نور ولایت علی زمان                                                افشا نموده نقشه ی دشمنان

هشدار،  ای امت با بصیرت                                          آمده میدان دشمن حقیقت

فرزند زهرا رهبر نظام است                                       کار همه فتنه گران تمام است

  " آشوبگر آشوبگر              این آخرین پیام است "

 ، " ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند" ،

" خامنه ای رهبر است                                                     دشمن او ابتر است"

، " مرگ بر منافق فتنه گر"

، " مرگ بر ضد ولایت فقیه "

، " مرگ بر اسرائیل "

، " مرگ بر آمریکا "

 ، " آمریکا - اسرائیل ننگت باد ننگت باد " ،

 " این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده "

 ، " مزدور آمریکایی ما آمدیم کجایی "

 


نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : چهارشنبه 89/11/27
نظر

به نام حق

ملت شریف و متدین اردکان

این روزها و برای چندمین بار نقاب از چهره منافقان و منافق صفتان فرو می افتد و فریفتگان داخلی استکبار که ناکامی تصاحب مناصب قدرت کور و کرشان کرده است ، پس از هم صدایی با طراحان و برنامه ریزان سیا و موساد و با پشتیبانی از کمکهای مادی و تبلیغاتی ماهواره های غربی و در اختیار گذاشتن تمام ظرفیت فضای مجازی و حمایت تمام عیار سفارت خانه های غربی در کشور برنامه ای آشوب طلبانه را به بهانه حمایت از مردم مسلمان مصر به اجرا در آوردند.

در حالی که  استکبار جهانی و دولت های مزدور عربی از ضربه هولکناک نهضت اسلامی مردم مسلمان خاور میانه در حیرت مرگبار فرورفته و بر اثر مطالبات بر حق و اعتراضات ملت ها قدرت تفکر صحیح از آنها سلب گردیده است ، حرکت جاهلانه و خارج از اصول اولیه عقلی بعضی از سران فتنه همچون موسوی و کروبی تنها در راستای روحیه بخشیدن به امریکا و صهیونیستها و انصراف نگاههای جهانی از خیانت به آرمان ملت مصر به داخل کشور قابل تفسیر است .

وقتی ملت ایران یوم الله 22 بهمن امسال پرشور تر از همیشه به صحنه آمد و مذاق استعمار را با همزمانی سقوط دیکتاتور مصر از همیشه تلخ تر کرد ، جریان نفاق و سلطنت طلبان ، مارکسیت ها،  ضد انقلاب و فریب خوردگان؛ به فکر انتقام از ملت افتاده و نقشه صهیونیستها را در ایران اجرا کردند.

راستی مگر همراهی ملت در 22 بهمن چه اشکالی داشت که سران فتنه کاسه خود را از خرج ملت جدا کرده و منافقانه حمایت از مردم مصر را بهانه کاسه لیسی اجانب قرار دادند.

اکنون که انقلاب اسلامی در کانون توجهات جهانی قرار دارد 2 تن از سران فتنه باتوهمات و تحلیلهای غلط و نابخردانه همواره با سوء استفاده از نام امام و انقلاب و عمل بر خلاف آن سعی در فریب افکار عمومی داشته که ملت رشید ایران ازمدتها پیش با آگاهی کامل از نیت آنها ، حرکات ناشیانه و خیانت بار  آنان را زیر نظر گرفته و با حضور در صحنه های افتخار آفرین 9 دی و 22 بهمن سال گذشته و امسال داغ ننگ و مهر خیانت بر پیشانیشان زدند و آنها را برای همیشه رسوا ساختند.

در پایان ضمن تشکر از حرکت و موضعگیری خوب نمایندگان محترم ملت در مجلس شورای اسلامی و دولت خدمتگزار از قوه قضاییه نظام جمهوری اسلامی مصرانه تقاضامندیم اجازه ندهد سران اغتشاگر بیش از این از صبر و حوصله مردم سوء استفاده نمایند و با دستگیری و محاکمه،  آنها را به اشد مجازات برساند تا دیگر هوس نکنند به جای عذر خواهی  درپیشگاه ملت و رهبر معظم انقلاب ، طلبکارانه برای وارد شدن  دوباره به نظام با کمال پررویی شرط بگذارند .

مرگ بر امریکا     

 مرگ بر اسراییل   

مرگ بر سران فتنه   

درود بر شهیدان         

درود بر امام شهیدان   

دورد بر رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران حضرت آیت الله العظمی خامنه ای

جمعی از مردم اردکان


نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : سه شنبه 89/11/26
نظر

نمایندگان مجلس با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، موسوی، کروبی و خاتمی در صحن علنی پارلمان تجمع غیرقانونی فتنه‌گران آمریکایی را محکوم کردند.
به گزارش از  فارس، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در نطق آغاز جلسه علنی خود با اشاره به نقش آمریکا در مخالفت با انقلاب مصر و نقش ایران در حمایت از این انقلاب به دسیسه‌های جدید آمریکا برای ایجاد ناامنی در کشور ایران و برپایی تظاهرات انحرافی 25بهمن‌ماه توسط ایادی آنها اشاره کرد.
نمایندگان مجلس بعد از اتمام نطق لاریجانی مقابل جایگاه هیئت رئیسه جمع شده و فریاد سر دادند که: "موسوی، کروبی، اعدام باید گردند " این نمایندگان همچنین تاکید کردند: "ما همه سرباز توئیم خامنه‌ای، گوش به فرمان توئیم خامنه‌ای " و "ای رهبر آزاده، آماده‌ایم آماده ".

به گزارش جهان، برخی از چهره‌های فراکسیون اقلیت مجلس از جمله محمدرضا تابش نماینده اردکان، علی محمد مقیمی نماینده خمین، محسن نریمان نماینده بابل، مصطفی کواکبیان نماینده سمنان، محمدرضا خباز نماینده کاشمر، علی اکبر اولیا نماینده یزد از نمایندگانی بودند که در واکنش به عملکرد 180 نماینده دیگر در محکومیت سران فتنه و اغتشاشات روز گذشته بر صندلی خود نشستند و شعاری ندادند. 
گفتنی است 180 نفر از نمایندگان مجلس با برخاستن از صندلی‌های خود در جایگاه هیأت رئیسه حاضر شده و شعارهای "مرگ بر موسوی"، "مرگ بر کروبی"، "ما همه سرباز توایم خامنه‌ای" و... سرمی‌دادند. 
در همین رابطه لاریجانی خواست ابعاد مختلف ماهیت افراد ضد انقلاب را بررسی و گزارشی از نتایج بررسی‌های خود به مجلس ارائه دهند تا نمایندگان بدانند با این جریان چگونه برخورد کنند.


نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : سه شنبه 89/11/26
نظر

با وجود آن که تنبیه بدنی در نظام آموزشی ایران جایگاهی ندارد، آنچه مشاهده میشود خلاف این است.
هر چند ممکن است تصور شود دوره ترکه زدن و فلک کردن محصلان به سر رسیده و دانش‌آموزان امروزی با اینگونه مسائل درگیر نیستند و از تنبیه بدنی در مدارس خبری نیست، هنوز هم خبرهای وحشتناکی از انواع تنبیه‌ها و اهانت‌ها به دانش‌آموزان به گوش می‌رسد.
این در حالی است که در قانون به صراحت بر منع تنبیه بدنی دانش‌آموزان در مدارس تاکید شده و بر اساس آیین‌نامه آموزش و پرورش هرگونه تنبیه بدنی، اهانت و تعیین تکالیف درسی به منظور تنبیه دانش‌آموزان، ممنوع اعلام شده است. در فصل پنجم و ششم این آیین‌نامه که مسایل انضباطی و تشویقی را مطرح می‌کند، طی مواد 68 تا 85 به مساله تنبیه پرداخته شده و در ماده 76 درباره ممنوعیت تنبیه بدنی، خصوصا در دوران دبستان به شدت تذکر داده شده است. در مقابل این ممنوعیت‌ها، تکلیف معلمان در مواجهه با دانش‌آموزان خاطی هم مشخص شده به طوری که بر اساس همین ضوابط، روش‌‌های تنبیه مورد تایید آموزش و پرورش، تذکر و اخطار شفاهی، تغییر کلاس، اطلاع والدین، اخراج موقت با اطلاع ولی دانش‌آموز به مدت حداکثر 3 روز و درنهایت انتقال به مدرسه دیگر عنوان شده و همانطور که مشاهده میشود در هیچ جا نامی از تنبیه بدنی آورده نشده است.
با این حال و با وجود آن که تنبیه بدنی در نظام آموزشی ایران جایگاهی ندارد، آنچه مشاهده میشود خلاف این است. از موارد تنبیه و اهانتی که آثار ماندگاری بر جسم دانش‌آموز نداشته، گزارش داده نشده و در رسانه‌ها مطرح نمی‌شود که بگذریم، آمار تنبیهاتی که اثرات غیر قابل جبرانی بر روح و جسم دانش‌آموزان باقی میگذارد و منجر به شکایت والدین دانش‌آموزان می‌شود کم‌ نیست.

 با این که واضح است که چنین مواردی را نمیشود به همه معلمان و مدارس تعمیم داد، اما حتی همین مقدار موجود هم نگران‌‌کننده است و نباید به سادگی از کنارشان گذشت. موارد مشاهده شده در این زمینه، لزوم آموزش روش‌های برخورد با دانش‌آموزان خاطی به معلمان را نشان می‌دهد و در کنار آن برخورد قاطع با معلمان متخلف و آشنایی خانواده‌ها و دانش‌آموزان با حقوق خود برای شکایت و پیگیری از هر نوع تنبیه بدنی، سبب خواهد شد کمتر شاهد چنین خبرهای ناگواری در صفحه‌های حوادث روزنامه‌ها و مجلات باشیم.(خبرآنلاین 29 دی 1389)

مقالات مرتبط با موضوع تنبیه بدنی دانش آموزان:

تنبیه بدنی در مدارس یا نابودی ابتکار دانش آموزان

بررسی آسیب‌های تنبیه بدنی در دانش‌آموزان

جرا تنبیه بدنی در مدارس ممنوع است ؟


نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : سه شنبه 89/11/26
نظر

در پی اقدام عصر دوشنبه تیم تروریستی منافقین در هدف قرار دادن سه نفر از شهروندان تهرانی، یک نفر از مجروحان حادثه که دارای سوابق بسیجی نیز می‌باشد، به شهادت رسید.

گفتنی است تیم تروریستی گروهک منافقین، در حاشیه تجمعات پراکنده 25 بهمن تهران با شلیک مستقیم گلوله، سه نفر از شهروندان را هدف قرار دادند که یک نفر از مجروحان حادثه در اثر وخامت وضعیت پزشکی به شهادت رسید. یک تیم عملیاتی این گروهک تروریستی نیز دوشنبه‌شب در یکی از مناطق غرب تهران دستگیر شدند.
شهادت این بسیجی غیور در تاریخ ثبت خواهد شد.روزگاری نسل های آینده قضاوت خواهند کرد که یک نفر به چه سطحی از وقاحت و فساد کشیده می شود که شهوت قدرتش تنها با خون جوانان این مملکت و مردم متدین و زنان و کودکان آرام می گیرد.

خبرنگار جهان از سابقه این جوان بسیجی اطلاعاتی را از منابع مطلع کسب کرد.
صانع ژاله 26 ساله و متولد پاوه است که دانشجوی دانشگاه هنر بوده و است.وی حافظ قرآن و دارای سابقه عضویت در بسیج  است.

یکی دیگر از مجروحان ترور دیروز شهید شد

روز گذشته منافقین با اسلحه شکاری مردم را هدف شلیک قرار دادند که یک  بسیجی شهید و 3 نفر زخمی شدند.
خبرها حاکی از آن است که دقایقی پیش یک نفر دیگر از زخمی ها به علت جراحات شدیدحاصله از این عملیات وحشیانه  شهید شده است .
اخبار تکمیلی بزودی ارسال می شود


نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : دوشنبه 89/11/25
نظر

 

پس از مدت ها سکوت جریان به اصطلاح سبز اینبار رسانه های زنجیره ای ضدانقلاب از شبکه های ماهواره ای و مجازی مستهجن و شبکه های اجتماعی تا سایت‌های خبری سازمان جاسوسی آمریکا و اسرائیل و سایت‌ها و وبلاگ‌های زرد تمام قوای خود را مهیای درخواست کذایی تجمع 25 بهمن کرده اند.

http://motaharan.persiangig.com/image/%D9%81%D8%AA%D9%86%D9%87/2.jpg