مکه
 
 
 
نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : چهارشنبه 89/6/24
نظر
جمعی از دانشجویان در اعتراض به هتک حرمت قرآن کریم، پایگاه اینترنتی جمع آوری امضاء برای اعلام انزجار این اقدام ننگین را راه‌اندازی کردند.

کاربران اینترنتی می‌توانند با مراجعه به این سایت به نشانیhttp://www.condemnworld.com اعتراض خود را نسبت به اقدام تتگین قرآن سوزی در آمریکا توسط کشیش‌های افراطی بیان کنند.

به گزارش فارس، این سایت اینترنتی با همت و تلاش تعدادی از جوانان و دانشجویان انقلابی در چهار زبان به گردآوری امضاء الکترونیکی در اعتراض به توهین به قرآن کریم در آمریکا می‌پردازد.


نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : یکشنبه 89/6/21
نظر
در اعتراض به هتک حرمت قرآن‌کریم در آمریکا صورت می‌گیرد
فردا؛ تجمع دانشجویان در مقابل دفتر حافظ منافع آمریکا در ایران

خبرگزاری فارس: دانشجویان دانشگاه‌های تهران در اعتراض به هتک حرمت به قرآن‌کریم در آمریکا، فردا در مقابل دفتر حافظ منافع آمریکا در ایران (سفارت سوئیس) تجمع می‌کنند.

بدون ممانعت پلیس آمریکا
آمریکایی‌ها قرآن‌ها را به آتش کشیدند

اهانت به قرآن توهین به تمام ادیان الهی است

دانشجویان خواهان اعلام حکم شرعی عاملان اهانت به قرآن شدند

 قرآن سوزی واکنش غرب به اسلام گرایی در دنیا است

تداوم اعتراض های ملت افغانستان در محکومیت قرآن سوزی

اهداف پیشنهاد سوزندان قرآن

دانشجویان خواهان اعلام حکم شرعی عاملان اهانت به قرآن شدند

اهانت به اسلام و قرآن ریشه صهیونیستی دارد

 

تعدادی از شهروندان آمریکایی مقیم شهرهای مختلف این کشور، از ساعاتی پیش با سوزاندن ده ها جلد از قرآن مجید، فیلم های این اقدام شنیع را منتشر کردند.

ادامه مطلب...

نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : یکشنبه 89/6/21
نظر

اگر به دیدن قلعه پرتقالی‌ها در جزیره قشم رفتید حتما سری هم به غذاخوری معروف آن بزنید. خوراک خرچنگ، ماهی مرکب، کوسه و صدف غذاهایی است که شاید هر جایی شانس امتحان کردن آن را نداشته باشید.

1- افتخار انتشار این نشریه متعلق است به شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران(هما)

2- همگان می‌دانند که خرچنگ، صدف، ماهی مرکب و اکثر انوع کوسه‌ براساس فقه شیعه جزو حیوانات حرام‌گوشت به شمار می‌آیند

3- یک رستوران معروف در منطقه آزاد قشم غذای حرام تهیه و توزیع می‌کند و یک نشریه متعلق به یک شرکت دولتی هم مردم را به خوردن این غذهای حرام دعوت کرده است که جای تامل دارد.

4- ریاست منطقه‌ آزاد قشم بر عهده حمید بقایی است و ایشان علاوه بر این سمت، ریاست منطقه‌آزاد کیش و سایر مناطق آزاد کشور و ریاست سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی را هم بر عهده دارند و اخیرا هم از سوی رئیس جمهور به عنوان نماینده ویژه ایشان در قاره آسیا منصوب شده‌اند و همین اخیرا هم در جزیره کیش (از جمله مناطق تحت ریاست ایشان) به مناسبت سالگرد آزادسازی خرمشهر برنامه شنای یک خانم جوان در حضور صدها مرد نامحرم برگزار شد.


نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : یکشنبه 89/6/21
نظر
نزدیک شدن به سران فتنه و بدنه جنبش سبز و دامن زدن به اختلافات قوای سه گانه از مهمترین تصمیمات مجمع به اصطلاح محققین و مدرسین قم می‌باشد.در حالی که محور اصلی فعالیت نهادهای روحانی و حوزوی باید برای توسعه فعالیت‌های دینی باشد اما مجمع محققین و مدرسین به محفلی برای فعالیت‌های سیاسی و ایجاد تنش در ارکان حکومت و نظام تبدیل شده است.
شنیده‌های موثق رسالت از محافل نزدیک به مجمع به اصطلاح محققین حاکی است در جلسه‌ای که در ماه رمضان اعضای این مجمع داشتند مباحثی درباره فعالیت‌های این مجمع صورت گرفته است.

در این جلسه مقرر شد اعضای مجمع خود را به موسوی و کروبی نزدیک کنند تا بتوانند بر روی مواضع این دو عنصر فتنه تاثیرگذاری بیشتری داشته باشند.همچنین مقرر شده اعضای مجمع با بدنه جنبش سبز ارتباط برقرار کرده تا بتوانند در این وانفسای غربت و مهجوریت جنبش سبز نقش‌ اتاق فکر را برای این جنبش سرخورده برعهده بگیرند.

تشدید اختلافات میان قوای سه گانه و بزرگ‌نمایی اختلاف نظرهای طبیعی میان دولت و مجلس و قوه قضائیه از دیگر توافقات اعضای این حزب سیاسی است که در پوشش فعالیت‌های حوزوی در قم مستقر می‌باشند.

اخبار رسیده از جلسات این مجمع حاکی است که در جلسه اخیر این مجمع از مواضع خاتمی در عدم حمایت از جنبش سبز و عدم همراهی خاتمی با موسوی و کروبی و نداشتن مواضع انتقادی خاتمی در قبال تعطیلی دفتر مرحوم آقای منتظری انتقاد شده است.