مکه
 
 
 
نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : شنبه 89/6/27
نظر
بر اساس اظهارات یک مقام اگاه ، یکی از مسئولین بلند پایه سیاسی در اروپا با ارسال پیامی به یکی از سرکردگان جریان فتنه ازاو خواسته است تا با انتشار نامه ای سرگشاده با ژستی مردم مدارانه از غرب درخواست کند که فشار تحریم ها را علیه ایران کاهش دهند.

این اقدام در حالی در دستور کار غربیان و احتمالا جریان فتنه قرار گرفته است که جبهه مشارکت و شخصیت های مطرح مجموعه های اقماری فتنه اعلام کرده بودند ادامه تحریم ها به نفع آنان است و غرب را تشویق به تشدید این روند کرده بودند.


این گزارش حاکی است همسر یکی از سران فتنه که شواهد و اسناد نشان می دهد کمتر از شوهرش متوهم نیست برای نوشتن نامه به غرب در زمینه لغو تحریم ها از سوی شوهرش اصرار دارد و او را تشویق می کند که با بیشتر جدی گرفتن جریان خارجی کاری کند که شاید جریان فتنه ازبن بست فعلی بیرون آید.

خبرهای رسیده می افزاید همسر آقای متوهم برای تشویق او برای پیام دادن اصرار دارد.

او می گوید: که حتما باید به پیغام غرب از سوی سران فتنه پاسخ مثبت داده شود تا شاید دو پروژه به بن بست رسیده از وضعیت فعلی خارج شوند.

1. پروژه شکست خورده تحریم های غرب علیه ایران

2. وضعیت سران و جریان فتنه در ایران

این حرکت را می توان ازسویی عقب نشینی غرب و ازسویی دیگر نوعی نان قرض دادن سیاسی به فتنه گرالنی تلقی کرد که ثبات سیاسی درایران را هدف گرفته اند و بارها با مواضع خیانت بار زمینه فشار هرچه بیشتر بر کشور را از سوی غربی ها فراهم اورده اند.به هرحال باید درنظر داشت که مردم اظهارات مکرر شخصیت های شناخته شده فتنه و مواضع جناحی و گروهکی انان را در باره تحریم ها فراموش نمیکنند.

نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : شنبه 89/6/27
نظر
با اعلام انزجار عمومی مسلمانان ایران و جهان نسبت به هتک حرمت قرآن مجید توسط یک کشیش منحرف که با راهنمایی استکبار جهانی قصد برپایی و تداوم جنگ‌های صلیبی را در سر می‌پروراند، یکی از بزرگ‌ترین میادین شهر یزد واقع در تقاطع‌ بلوارهای امام جعفر صادق (ع) و خاتم، به نام قرآن نامگذاری شد.
بر اساس مصوبه سیصد و هفتاد و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر یزد، قرار شد نصب تابلوی این میدان توسط سازمان رفاهی تفریحی شهرداری یزد انجام شود.
این میدان با مساحت 4 هزار و 500 مترمربع و عرض 17 متری عبوری، تاکنون 2 میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه در برداشته و با انجام 15 هزار مترمکعب خاکریزی، به مرحله آسفالت رسیده که در نهایت با مجموع 3 میلیارد ریال هزینه به بهره‌برداری می‌رسد.
در حال حاضر فضای سبز این میدان در حال انجام است و مسئولان شهرداری و شورای از روند احداث آن بازدید کرده‌اند.
نامگذاری این میدان بزرگ مرکز استان یزد بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر یزد به انجام رسیده و تابلوی آن نیز از سوی سازمان امور رفاهی تفریحی شهرداری تهیه و در محل نصب شده است.
عملیات اجرای این میدان وسیع در یزد از 20 تیر ماه سال جاری آغاز شده و با پایان عملیات فضای سبز به بهره‌برداری می‌رسد.

نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : چهارشنبه 89/6/24
نظر

* راهپیمایی اعتراض آمیز و اعلام انزجار مردم شریف و مومن اردکان در اعتراض به هتک حرمت به قرآن کریم عصر روز گذشته از حوزه علمیه به سمت مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برگزار شد.

در این تجمع عظیم مردم اردکان که تنها با اعلان چند ساعته خیابانی شکل گرفت خیل عظیم قرآن دوستان شرکت داشتند که با مشتهای آهنین عزم راسخ خود را در حمایت از دین و قرآن اعلام نمودند.

 

 

 

(با تشکر از برادر مسعود نوریان به خاطر ارسال تصاویر این راهپیمایی)

حضور چشم گیر برادران اهل سنت از مهاجرین افغانی در این اجتماع قابل وصف بود.

در پایان این راهپیمایی امام جمعه اردکان در سخنانی این توطئه را تداوم مسیر اسلام ستیزی اعلام نمود.

**برنامه های هفته دفاع مقدس امسال با توجه به سی امین سالگرد دفاع رنگ و بوی تازه تری به خود گرفته است . قرار است از 26 شهریور برنامه های ویژه این ایام در شهر جلو نماید.

*** مراسم یادواره شهدای اردکان تحت عنوان شب شیدایی با حضور رزمنده دفاع مقدس حسین کاجی و مداح محبوب سید مهدی میرداماد و با حضور خانواده های محترم شهدا و مردم شریف اردکان در محل مهدیه اردکان برگزار شد. در این مراسم از خانواده های شهدا تجلیل به عمل آمد.

**** بنا به تصویب شورای ترافیک و نظر شهرداری محترم اردکان  مسیر تردد خیابان یک طرفه شهید قانعی تغییر کرده و همشهریان تنها می توانند از سمت میدان بسیج به خیابان آیت الله خامنه ای تردد نمایند.

*****شب شعر همراه با خورشید در گرامی داشت یاد و خاطره امام جمعه فقید شهرمان حضرت آیت الله بهجتی (شفق) اواخر هفته آینده با حضور مهمانان کشوری برگزار می شود. قرار بود این شب شعر به صورت کشوری برگزار شود که امسال نیز استانی است تا انشاء‏الله سالهای آینده به صورت کشوری مطرح خواهد شد.

****** خبرهای متفاوتی در خصوص تمدید یا عدم تمدید حکم امام جمعه شهرمان به گوش می خورد . عده ای از تمدید حکم حجت الاسلام دیداری برای سه سال دیگر خبر می دهند و عده ای هم به حکم فردی جدید اشاره دارند که قرار است اواسط مهر ماه مسند امامت جمعه اردکان را از دیداری تحویل بگیرد. در هر حال در این میان برخی طرفداران جریانات سیاسی و عده ای  از گروههای مذهبی و اجتماعی اردکان سخت در تلاشند تا با تهیه طومارهای متفاوت رقابت در جمع آوری امضاء‏ در این موضوع دخیل بوده و حرف خود را به کرسی نشانند . امام جمعه وقت نیز در این بین ساکت ننشسته و  از خطبه های نماز عید فطر گرفته تا سخنرانی بعد از تجمع دیروز با ارائه درد دل و اعلام صریح حمایت از ولایت فقیه مواضع خود را شفاف اعلام می دارد. خدایا چنان کن سرانجام کار ... تو خشنود گردی و ما رستگار