مکه
 
 
 
نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : سه شنبه 88/2/8
نظر

هر چه بگندد نمکش می زنند وای از آن روز که بگندد نمک

زبون انتقاد نداشتم و نمی خوام داشته باشم ولی وضعیتی رو مشاهده کردم که نگفتنش زجر آوره ...

دیروز چند تا از اقوام برای معالجه سرپایی به در مانگاه ارژانس اردکان واقع در خیابان امام جنب بیمارستان ضیایی مراجعه کردن . از عدم تشخیص درد توسط پزشک کشیک  و عدم رسیدگی مطلوب به بیمار که معضل همیشگی هست بگذریم بد ترین مشکل این مرکز سرویسهای بهداشتی آن بود.

شاید بشه گفت دستشویی های مراکز بین راهی که هیچ وقت متولی ندارد و همیشه آدمو از استفاده کردن از اونا متنفر می کنه بهتر از دستشویی های ارژانس اردکانه ...

واقعا جای تاسفه ...

سرویسهای بهداشتی یک مرکز بهداشتی و درمانی این جوری باشه ...

علاوه بر مشکلات  جدی بهداشتی که می تونه به بار بیاره اگه دورو برش بری  به دلیل گرفتگی لوله فاضلاباش و پر بودن کاسه هاش  تموم لباسات هم نجس می شه و  یه حموم و تعویض  کامل لباس  هم افتادی.

جای سئوال جدی از مسئولین شبکه بهداشت و درمان اردکان و بیمارستان هست...

شما که این همه با مراجعه به اماکن مختلف صنفی و ... تاکید فراوان بر رعایت بهداشت برای سلامت عمومی مردم دارین

شما که بابت مثلا بهداشتی نبودن ( کاشی نبودن دیوار سیمانی یک مکانیکی ) صد ها هزار تومان جریمه به جیب مکانیک و اونم به جیب مشتریاش می بندین

شما که  شعار( سلامت حق همه مردم جهان هست ) سازمان بهداشت جهانی رو تو بوق و کراناتون ترنم می کنین

آیا سلامت و فضای بهداشتی و سالم حق بیماران و مراجعین به تنها مرکز ارژانس اردکان نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

شستن و نظافت و تخلیه و بهداشتی کردن 2 تا دستشویی ساده که نیاز به ملی شدن طرح و  تبدیل 96  به 46 به 85 و 32 به  110 تختخوابی شدن  و  خاک خوردن پرونده این طرح در چهار پنجتا دولتو گذشت قریب به 30 سال و رفتن پیش این زیر و اون وزیر و همکاری  و رایزنی نماینده شریف و  زیر سئوال بردن دولت و  آه و ناله زدن از عدم همکاری و چوب لای چرخ گذاشتنای  ریس دانشگاه علوم پزشکی یزد و ... نداره ؟؟؟؟

شاید چون سال اصلاح الگوی مصرفه دارین به این واسطه در مصرف آب و نیروی خدماتی و ... صرفه جویی می کنین ...

مردم هم سعی کنن در استفاده از سرویس بهداشتی صرفه جویی کنن... اصلا بهتره برن خونه هاشون ... یانه بیمار که شدن نیان درمونگاه ...

 


نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : سه شنبه 88/2/8
نظر

محسن امین‌زاده که قرار بود در ستاد انتخاباتی خاتمی نقش قائم‌مقام و در حقیقت همه‌کاره ستاد را برعهده داشته باشد، در جمع تعدادی از اعضاء انجمن اسلامی دانشگاه تهران اظهارات جالبی بیان کرده است.

براساس خبری که سایت حامیان موسوی منتشر کرده است، وی در تحلیل نتایج انتخابات سال 84 و پیروزی دکتر احمدی‌نژاد ادعا کرد: از جمله یکی از هزینه هایی که بعداً فاش شد هزینه‌ی 2 میلیارد تومان پول آش توزیع شده میان مردم در تهران از بودجه‌ی شهرداری بود که خرج حدود 10 میلیون کاسه آش به قیمت تمام شده برای شهرداری در آن زمان می شود.

این تحلیل‌گر عمیق! حزب مشارکت در بخش دیگری از سخنانش، هدف اصلی جریان خود را کنار زدن احمدی‌نژاد خواند و گفت: اصل هدف، کنار رفتن احمدی‌نژاد است، پس باید تلاش شود که هر فردی که رای‌اش کمتر است کنار رود و این کار خردمندانه‌ای است. نباید صرفا عاطفی نگاه کرد، در پروژه‌ی انتخابات بحث دوست داشتنی‌تر بودن کدام نامزد کافی نیست؛ مهم آن است که در آخر شهریور چه کسی رییس‌جمهور می‌شود.ادامه مطلب...

نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : سه شنبه 88/2/8
نظر

رئیس‌جمهور در دیدار با یکی از مراجع تقلید در واکنش به این انتقاد که دولت رابطه خوبی با مراجع ندارد، تأکید کرد: بنده از جوانی مقلّد مرجعیت عزیز بوده‌ام اما در امر حکومت به دلیل تعدد نظرات و دیدگاه‌ها، حکم ولی‌فقیه برایم حجت است.

استاد اخلاق حوزه دراین دیدارابتدا به بیان برخی انتقادات فرهنگی از دولت و فضای بی‌بندوباری پرداخت.

در ادامه این دیدار، رئیس‌جمهور تأکید می‌کند: آمدن بنده برای اصلاح وضعیت موجود بوده و فساد به این مباحث ظاهری خلاصه نمی‌شود، فساد عمیق‌تری در جامعه وجود دارد که بنده برای اصلاح آن آمده‌ام و با برنامه و جدیت آنها را رفع خواهم کرد.

وی افزود: بنده برای مسائل فرهنگی برنامه دارم و اگر شما وقت کافی دارید برای شما توضیح بدهم که ثابت شود ما بی‌تفاوت نیستیم و فساد یک شبه حل نخواهد شد.

احمدی‌نژاد در ادامه گفته، بنده از جوانی مقلد بودم، به طور کامل به مراجع اعتقاد دارم، ولی در امور حکومتی نمی‌توانم حرف‌ تمام مراجع را گوش دهم.ادامه مطلب...

نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : دوشنبه 88/2/7
نظر
در بخشی از این کتاب ، پدید آورندگان آن که " دانشجویان مستقل" معرفی شده اند ، نوشته اند که در تدوین این کتاب ، علاوه بر مصاحبه با تنی چند از اطرافیان احمدی نژاد ، از صحبت‌هاى خصوصى پسراحمدی نژاد - که توسط دوستانش ضبط شده بود- نیز بهره گرفته اند.

بخش هایی از کتاب فرزند ملت را به انتخاب انصار ، بخوانید:

به نام خداى مهربان

به جاى مقدمه

سخنى با دکتر محمود احمدى نژاد

جناب آقاى دکتر احمدى نژاد!

مى‌دانیم که از خواندن برخى از این نوشته‌ها اعصابتان به هم مى‌ریزد. شاید لعن و نفرینمان هم بکنید که چرا زندگى خصوصى شما را توى ویترین گذاشتیم تا همه ببینند. امّا به ما حق بدهید.

ما، جوانان دانشجوى ایرانى هدفى جز روشن کردن اذهان عمومى نسبت به کسى که چهار سال رییس‌جمهور آنها بوده است، نداشته ایم.

تنها جرم ما اگر دادگاهى تشکیل شود و محاکمه شویم، این است و بس!

در طى این چهار‌سال، جسته و گریخته،خاطراتى از کارها و عملکرد شما به گوش مردم رسیده.

خوش‌شانسى ما این بود که صحبت‌هاى خصوصى پسرتان،علی‌رضا با چند نفر از دوستانش ضبط شده و در اختیار ما قرار گرفت. این نوار زوایاى پنهان زیادى از شخصیت احمدى‌نژاد را برایمان شناساند و تشنه‌ترمان کرد تا در مورد شما بیشتر بدانیم.
ادامه مطلب...
نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : دوشنبه 88/2/7
نظر

جلسه توجیهی عضو مرکزیت حزب مشارکت بااعضای انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران، حاوی اظهارات قابل توجه و بعضاً مضحک این عضو مشارکت بود.

محسن امین زاده در حالی به دیدار اعضای انجمن اسلامی رفت و نسبت به انفعال آنان در حمایت از نامزد اصلاح طلبان هشدار داد که چند سال پیش هم حزبی افراطی وی در دیدار اعضای انجمن اسلامی دانشگاه صنعتی شریف و پس از شنیدن انتقادهای آنان مدعی شده بود «جنبش دانشجویی حرف مفت است، شما زیاد دویده و درگیر شده اید و الان باید برگردید کار تئوریک بکنید».

امین زاده (قائم مقام ستاد منحل شده خاتمی) از نگرانی برخی مقامات خارجی شرکت کننده در اجلاس ائتلاف تمدن ها (در ترکیه) نسبت به انصراف خاتمی خبر داد. وی تصریح کرد «کنار رفتن خاتمی با وجود رأی بالای وی، ناشی از فقدان ساختارهای حزبی قدرتمند بود... من نگرانم و احساس می کنم بعد از شوک انصراف خاتمی شرایط در دانشگاه ها دشوارتر شده و تحرک و فعالیت انتخاباتی شما کاهش یافته است... اگر شما مصمم به پیروزی در انتخاباتی نباشید، احتمال عدم پیروزی اصلاح طلبان بالاست».

امین زاده با بیان اینکه «متأسفانه آرای احمدی نژاد نسبت به ماه بهمن افزایش یافته» ادعا کرد این افزایش محبوبیت به خاطر تداوم اقتصاد صدقه ای و توزیع نقدی پول و افزایش پرداخت است!ادامه مطلب...

نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : یکشنبه 88/2/6
نظر

* همایش روز ملی شورا ها  از سوی شورای اسلامی شهر اردکان روز 5 شنبه این هفته 10 اردیبهشت ماه 88  از ساعت 9 الی 11 در محل سالن اجتماعات آموزشکده فنی شهید بهشتی  شهرستان اردکان برگزار می شود ( با تشکر از جناب آقای رزم آور به خاطر ارسال این خبر)

شرکت مدیران کاروانهای حج اردکان در دوره های آموزش قرائت قرآن ک
شرکت روحانیون طرح هجرت اردکان در آزمونهای دوره ای تفسیر قرآن کری
توسعه عمرانی خانه های عالم روستاهای اردکان در سال جدید
جلسه بحث آزاد طلاب و روحانیون اردکان
شرکت 300 نفر اردکانی در مسابقه نسیم معرفت
مسابقه اندیشه سبز در اردکان
ارسال مقاله به مناسبت 5 اردیبهشت به مدارس اردکان
توزیع ویژه نامه توفان شن در مساجد اردکان
همایش گفتمان دینی با موضوع مهارتهای زندگی از دیدگاه قرآن در اردک
کارگاه آموزش گفتمان دینی با موضوع اعجاز قرآن درخانه قرآن ترک آ
تجلیل از دست اندرکاران مسابقه عیدانه در اردکان
برگزاری نمایشگاه زمین پاک در اردکان
اعلام اسامی برندگان مسابقه عیدانه در اردکان
خانه قرآن روستای ترک آباد تجهیز می شود
10 گفتمان دینی در سه ماهه اول سال در اردکان