مکه
 
 
 
نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : جمعه 90/10/2
نظر

بیانیه شماره یک جمعی ازدانشجویان دانشگاههاومراکزآموزش عالی شهرستان اردکان که طی نامه ای به ایمیل اردکان نیوز واصل گردیده است را عینا در متن زیر می اوریم :

                                                               بسم الله الرحمن الرحیم

و مکرو ومکروالله والله خیر الماکرین        (سوره آل عمران ، آیه 54)

وای برما یا بر شما؟چرا برما و چرا بر شما؟برما بخاطراینکه اینقدر به حال خود رهایتان کردیم که به خود اجازه دادید در مقابل گرانمایه ترین یادگار خمینی کبیر(ره) قد علم کنید، البته که هنوز قدی نکشیده اید. بدا به حال شما که دنیا و آخرتتان را بخاطر کسب پست و مقام دنیوی ازدست دادید هرچندکه هیچ وقت چیزی درچنته نداشته اید.

حال شرح ماجرا: در پی اعلام سرکشی دیرهنگام و البته بسیار بموقع (برای انتخابات اسفندماه) نماینده اصلاح طلب و رییس فراکسیون اقلیت مجلس شهرستان اردکان(که ولایتمداری مردمانش زبانزد خاص و عام است) از تعدادی از خوابگاه های دانشجویی این شهر، جمعی از دانشجویان روشن ضمیر و انقلابی که چرایی زمان سرکشی از دانشگاه برایشان دراین برهه زمانی، سوال برانگیز بود، بر اساس رسالت دانشجویی و روحیه مطالبه گری شان (که حتی این مطلب راآقای تابش در بیانیه روز دانشجوی امسال با این عنوان که دانشجو باید همیشه سوال صریح و شفاف بپرسد و مسئولین هم باید پاسخی صحیح به وی بدهند) با نزدیکی به ایام حماسه بزرگ 9 دیماه درصدد برگزاری نمایشگاهی به همین مناسبت بودند که مسئولین محافظه کار و کم بصیرت، مانع از برگزاری این برنامه شدند و در پی پافشاری و اصرار دانشجویان فقط به نصب تعدادی تراکت شعاری بر روی راه پله های خوابگاه ازجمله:

                                       (آمریکا،انگلیس،نفاق،فتنه88،رفیق بد، بی بصیرت،منافق،هوای نفس، دروغ)

که فیلم ومستندات آن موجودمی باشد، با این در خواست دانشجویان به ناچار موافقت کرده و حال آنکه کلاغها هم لحظه به لحظه اخبار را به مرادشان که درمجتمع آموزش عالی بود می فرستادند و چه زیرکانه آقای تابش در ناتوانی به پرسش های بیشمار دانشجویان درخصوص مواضع دوپهلو و متناقضش، برنامه سرکشی دانشکده را به بهانه نزدیک بودن ساعت پرواز به تهران لغو نمود؛ حال اینکه این برنامه را باعنوان خواسته های دانشجویان ازنماینده!!! ازمدتها قبل طرح ریزی کرده بود وآنچه ازسابقه ایشان برای همگان روشن است اینکه درکمترجمعی که حاضران آن، پرسشگررورعلی الخصوص دانشجو باشند شرکت کرده و به نوعی این برنامه ها رابه نفع خود مدیریت می کند.

مگربرای ازبین بردن این رذیله های اخلاقی که در زیر پاهای شما قراربود له شود، همین دانشجویان جانفشانی نکرده و بیش ازدویست هزار شهید والامقام تقدیم انقلاب و آرمانهای نظاممان نکرده ایم؟ اگر در جنگ نظامی با تیر دشمن به عرش می رسیدند، قرارنیست در جنگ نرم با تیر دشمنان به فرش بیافتیم. مگر فرمایشات امام و پیشوایمان حضرت امام خامنه ای(مدظله) در اینخصوص را از یاد برده ایم. حال چگونه، بر اساس کدامین جرم و با چه جراتی اجازه می دهید که توسط مریدانتان دریک اقدام نابخردانه تعدادی ازافسران جوان جنگ نرم  آن مرکز را به پای میزمحاکمه کشانده و پازل دشمن راکامل کنید.

سخن بسیار و سوالات بی شمار و بی پاسخ مانده ازسوی شما، دراین سه دوره نمایندگی تان، در ذهن دانشجویان نقش بسته است!! هرچند که درهیچ جمع پرسشگر و مطالبه گری شما را ندیده و نخواهیم دید! و این قصه سر دراز دارد...

جمعی ازدانشجویان دانشگاههاومراکزآموزش عالی شهرستان اردکان30/9/1390

 لینک ها و اخبار مرتبط:

بیانیه دانشجویان مراکز آموزش عالی اردکان
چند خبر کوتاه و خواندنی از نماینده که حاضر به حضور در جمع دانشجویی نشد 

یزد ما :چرا تابش حاضر نشد در خوابگاه دانشجویی آموزشکده فنی و در جمع دانشجویان حضور یابد؟؟؟؟؟

فعالین ارزشی فضای سایبری کلیک کنید
چند سئوال اساسیاز نماینده اردکان ...آیا واقعیت دارد؟
مبادا لحظه ای غفلت کنیم(فتنه و فتنه گران)
داستانکی شیرین متمایل به تلخ...
اگر واقعیت داشته باشد...!!!
سئوالات کنکور ، سری جدید(آشنایی با قانون شوراهای شهر)
اخبار و لینک ها ...
جهان نیوز: ستون گفت و شنود کیهان و تابش...

حلاج اردکانی : اصولگرایی با طعم اصلاحات در اردکان