مکه
 
 
 
نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : دوشنبه 89/9/29
نظر

مطلب زیر  در قسمت نظرات ثبت شده  از سوی یکی از دوستان برای اردکان نیوز ارسال شده است که عینا جهت اطلاع خوانندگان  درج می شود:

همگامی مسئولین هیئت صدرآباد اردکان در محرم 89  با فتنه گران عاشورای 88

فراموش نکرده ایم که فتنه گران عاشواری 88 با حمله به هیئات مذهبی و عزاداران  اقدام به آتش زدن تصاویر مبارک امام ورهبری نمودند ، و اکنون در محرم امسال مسئولین هیئت عزاداری صدر آباد اردکان در اقدامی تامل برانگیز تصاویر مبارک امام و رهبری را از سر در هیئت پایین آورده و از نصب آن در طول دهه محرم امتناع ورزیدند.

این اقدام بیانگر مخالفت علنی دست اندرکاران این هیئت با امام و رهبری است .

قابل ذکر است مسئولین فعلی هیئت صدر آباد اردکان در انتخابات سال گذشته از طرفداران  کاندیدای شکست خورده و فتنه گران بوده اند که بارها در شهرستان اردکان به انتقادات علنی علیه نظام و رهبری و دولت خدمتگزار نیز مباردت ورزیده اند.

 

به نظر می رسد مسئولین فرهنگی شهرستان در خوابی عمیق به سر می برند.

از یک طرف در چند مورد از هیئت های عزاداری در ایام محرم تصاویر سران فتنه نصب می شود و از طرف دیگر در سالگرد فتنه عاشورای 88 طرفداران اصلاحات دورغین در اردکان از نصب تصاویر امام و رهبری در هیئت صدر آباد اردکان خودداری می کنند و در روزهای پایانی دهه محرم الحرام به صورت علنی تصاویر امام و رهبری را از سر در هیئت  پایین آورده و در مکانی بسیار ناشایست قرار می دهند که به گفته اهالی محل ، توهین علنی به تصاویر امام و رهبری تلقی می شود.

سئوال اصلی ما از سازمان تبلیغات اسلامی و دیگر ارگانهای دست اندکار است که بر چه اساسی مسئولین هیئت های مذهبی را گزینش می کنند .

در حالی که بر اساس آموزه های عاشورایی هیئت های مذهبی باید مبلغ ولایت و ولایت مداری باشند ، شاهد هستیم که دراردکان ما غالب هیئت های عزاداری مبلغ ضد ولایت فقیه هستند.


نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : یکشنبه 89/9/28
نظر

جریان وابسته به اصحاب فتنه  که از مدتها پیش روی طرح هدفمندی یارانه ها تمرکز نموده و به انحاء مختلف سعی در تخریب افکار واذهان عمومی داشته وبه شکست کشاندن طرح سرلوحه اقداماتشان بوده است ، در یک اقدام عجولانه که مبتنی بر پیش بینی ها وبرنامه ریزی های مقابله با طرح بوده است به محض پایان سخنان ریاست جمهوری در ارتباط با آغاز بخش دیگری از مراحل اجرایی طرح هدفمندی یارانه ها ، در بوق وکرنا نمود و دور جدید تبلیغات منفی علیه این طرح را کلید زدند. در یکی از این رسانه ای وابسته نوشته شد:
"  طرح هدفمند شدن یارانه‌ها در شرایطی کلید خورده که از همین شب آغازین، فضای پلیسی پایتخت نشان از فرداهای تلخ‌تر دارد؛ فرداهایی که لاجرم مواجهه‌ی اقشار ضعیف با واقعیت تکان‌دهنده‌ی هدفمندی نیز قرار است با مشت آهنین دولت پلیسی روبه‌رو شود. از سطح شهر تهران خبر می‌رسد صف‌های طولانی در برابر پمپ‌بنزین‌های پایتخت ایجاد شده و نیروهای پلیس نیز به صورت گسترده در سطح معابر و میادین شهر حضور یافته‌اند. بدین ترتیب در حالی که صبح هنوز فرا نرسیده و بانک‌ها، نانوایی‌ها، فروشگاهها و دیگر واحدهای اقتصادی آسیب‌پذیر از طرح هدفمندی، هنوز آغاز به کار نکرده‌اند، فعلا پمپ بنزین‌ها طلیعه‌ای پر ازدحام و تا حدی ناآرام را برای انقلاب اقتصادی مدنظر احمدی نژاد وعده می‌دهند"
در مطالب فوق مشخص است که این جریان وابسته دقیقا بدنبال چه چیزهایی هستند و ماه ها روی چه مواردی برنامه ریزی می کرده اند ، جریان مذکوربه دنبال هرج ومرج واغتشاش هستند و انتظار دارند شیاطینی که از قبل آموزش دیده اند ، از فرصت بدست آمده در جهت کلید زدن فاز جدیدی از اغتشاش گری استفاده نمایند .
به مطلب زیر که در سایت میرحسین درج شده توجه کنید :
"شب تاریک هدفمند شدن یارانه‌ها آغاز شده است. طرحی که دولت جدا از ملت، بدون تدبیر و دوراندیشی و بدون توجه به نظر عموم کارشناسان اقتصادی، به مرحله‌ی اجرا درآورده، از فردا سرنوشت آینده‌ی نزدیک مردم و شاید آینده‌ی کمی دورتر دولت مستقر را رقم خواهد زد"
برهمین مبنا از مدتها پیش به لیدرهای این جریان که پس ا زاغتشاشات سال گذشته پنهان شده اند و دائما نغمه های یاس در گوش مردم می خوانند گفته شده است که :
1- موج آغازین شروع هدفمندی یارانه ها باید شوک ناشی از آینده تاریک را بخوبی برای مردم روشن نماید
2- بی پرده از دسیسه دشمن برای نابودی اقتصاد با مردم سخن بگوئید .
3- مردم باید بدانند که سکوت امروز ، هجوم فردارا در ابعاد بیشتر و وسیعتری را بدنبال خواهد داشت
4- مردم حق دارند بدانند که این دولت جعلی و دشمن آنها است
5- به مردم بگوئید وآینده تاریک فرزندانشان وفقر وفلاکت را تبیین نمائید .
6- علما و مجتهدین و تمام دلسوزان وبزرگان با این طرح مخالف هستند .
7- چرا ایران ثروتمند را به ذلت فقر می کشانند ، چه کسی این حق را به آنها داده است .
8- مردم باید بدانند که زندانی کردن کارشناسان و خنثی کردن نخبگان و بستن دهان منتقدین برای این بوده است که این طرح استعماری معارضی نداشته باشد .
9- مردم باید به خیابانها بریزند و خشم خودرا در عمل نشان دهند .
همانگونه که پیش بینی می شد اصحاب فتنه حرکت نهایی خودرا آغاز نموده است و همگام با استکبار می کوشند تا این نظام را در موقعییت های مختلف تضعیف و آسیب پذیر نماید .


نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : سه شنبه 89/9/23
نظر

تحصیل و سکونت فرزندان برخی از عناصر اصلی جریان فتنه که تبدیل به یک رویه معمول گردیده است.

به گزارش کلمه نیوز فاطمه خاتمی دختر محمدرضا خاتمی و همسرش علیرضا خرازی فرزند صادق خرازی که مدتی پیش برای تحصیل در انگلستان اقامت داشتند. اخیراً برای ادامه تحصیل عازم اسپانیا شده و در این کشور اقامت گزیده‌اند.
   براساس همین گزارش فرزندان صادق خرازی مشاور بین‌الملل سید محمد خاتمی نیز در انگلستان اقامت دارند.
نرگس خاتمی یکی از دختران سید محمد خاتمی در انگلستان زندگی می‌کند، دختر دیگرش لیلا خانم نیز مقیم ایالات متحده هستند.
سید حسین خاتمی فرزند علی خاتمی نیز به همراه همسرش هم‌اکنون در انگلستان سکنی گزیده و به شدت مشغول تحصیل دانش هستند.
تحصیل و سکونت فرزندان برخی از عناصر اصلی جریان فتنه که تبدیل به یک رویه معمول گردیده است. محمل و پوشش مناسب برای تردد عناصر مذکور به این کشورها و برقراری تماس و ارتباط‌ با عناصر مسئله‌دار می‌باشد.
همچنین سکونت و تحصیل فرزندان این افراد در محیط‌های مذکور زمینه‌ساز تأثیرپذیری هر چه بیشتر آنان و خانواده‌هایشان از تبلیغات مسموم دشمنان جمهوری اسلامی می‌گردد.
 


نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : شنبه 89/9/20
نظر

سلب عضویت از اعضای شورای شهر اردکان... بله ؟ خیر ؟

1- آیا وقت آن نرسیده  که به قوانین جمهوری اسلامی  در خصوص شورای اسلامی شهر اردکان توجه بیشتری بشود ؟

2- آیا  شرایط برای سلب عضویت از برخی اعضای شورای اسلامی شهر اردکان میسر است؟

3- آیابرخی از اعضای شورای شهر اردکان شرایط لازم برای ادامه عضویت در شورا رادارند؟

بخشهایی از قانون شوراها را مطالعه و خود جواب سئوالات را پیدا فرمایید.

قانون شوراهای شهری و روستایی مشتمل بر نودوچهار ماده و پنجاه و یک تبصره در جلسه علنی روز سه‌شنبه مورخ اول خردادماه یکهزار و سیصد و هفتاد و پنج مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ 23/3/1375 به تأیید شورای نگهبان رسیده است.


بخشهایی از قانون شوراها به شرح زیر می باشد:

ماده 26ـ شرایط انتخاب شوندگان برای عضویت در شورای اسلامی شهر وروستا :

  • الف ـ تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران.
  • ب ـ حداقل سن 25 سال تمام.
  • ج ـ سکونت در حوزه انتخابیه.
  • د ـ اعتقاد و التزام عملی به اسلام و ولایت مطلقه فقیه.
  • هـ ـ ابراز وفاداری به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
  • و ـ دارا بودن سواد خواندن و نوشتن به اندازه کافی.
  • تبصره 1ـ اقلیتهای دینی شناخته شده در قانون اساسی به جای اسلام باید به اصول دین خود اعتقاد و التزام عملی داشته باشند.
  • تبصره 2ـ اعضای شوراها باید در محدوده حوزه انتخابیه خود سکونت اختیار نمایند. تغییر محل سکونت هر یک از اعضای شورا از محدوده حوزه انتخابیه به خارج از آن موجب سلب عضویت خواهد شد.

ماده 29ـ اشخاص زیر از عضویت در شوراها محرومند:

  • الف ـ کسانی که در جهت تحکیم مبانی رژیم سابق نقش مؤثر و فعال داشته‌اند به تشخیص مراجع ذیصلاح.
  • ب ـ کسانی که به جرم غصب اموال عمومی محکوم شده‌اند.
  • ج ـ وابستگان تشکیلاتی به احزاب، سازمانها و گروهکهایی که غیرقانونی بودن آنها از طرف مراجع صالحه اعلام شده باشد.
  • د ـ کسانی که به جرم اقدام بر ضد جمهوری اسلامی ایران محکوم شده‌اند.
  • هـ ـ محکومین به ارتداد به حکم محاکم صالح قضایی.
  • و ـ محکومین به حدود شرعی.
  • ز ـ محکومین به خیانت و کلاهبرداری و غصب اموال دیگران به حکم محاکم صالح قضایی.
  • ح ـ مشهوران به فساد و متجاهران به فسق.
  • ط ـ قاچاقچیان مواد مخدر و معتادان به این مواد.
  • ی ـ محجوران و کسانی که به حکم دادگاه مشمول اصل (49) قانون اساسی باشند.
  • ک ـ وابستگان به رژیم گذشته از قبیل (اعضای انجمنهای ده، شهر، شهرستان و استان و خانه‌های انصاف، رؤسای کانونهای حزب رستاخیز و حزب ایران نوین و نمایندگان مجلسهای سنا و شورای ملی سابق، کدخدایان و خوانین وابسته به رژیم گذشته).

ماده 82 ـ سلب عضویت در مورد اعضای شوراهای روستا و بخش و شهرک، با تصویب هیأت حل اختلاف استان و در مورد شورای شهرها با پیشنهاد هیأت حل اختلاف استان و تصویب هیأت حل اختلاف مرکزی خواهد بود.
فرد یا افرادی که سلب عضویت می‌گردند می‌توانند به دادگاه صالح شکایت نمایند. دادگاه مذکور خارج از نوبت به موضوع رسیدگی و رأی آن قطعی و لازم‌الاجرا خواهد بود.