مکه
 
 
 
نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : شنبه 92/2/21
نظر

اختصاصی اردکان نیوز /فوری :  اخیرا برخی سایتهای خبری و یک سایت خبری تازه تاسیس اردکانی (که بعدا تکذیبیه دفتر آقای وحید را نیز درج نمود ) در خبر اولیه در ادعایی عجیب نظر دو تن از مراجع عظام تقلید را در توصیه به ثبت نام فردی خاص در انتخابات درج کرده اند و حتی اعلام نموده اند که آیت الله سیستانی اعلام فرموده اند که آمدن آقای (...) واجب است !!!

دفتر آیت الله سیستانی با تاکید فراوان این خبر را تکذیب نمودند:

فوری: طی تماس تلفنی ( اردکان نیوز ) با دفتر آیت الله العظمی سیستانی مسئول دفتر ایشان با تاکید فراوان فرمودند " والله اینها دروغ است ، هر آنچه که کتبا و با مهر آیت الله سیستانی باشد مورد تایید است و مابقی تماما تکذیب می شود."

شماره دفتر در نجف اشرف : 009647801929099

شماره دفتر در قم  :9-02517741415

آیت‌الله وحید خراسانی تکذیب کرد:

فوری: طی تماس تلفنی ( اردکان نیوز ) با دفتر آیت الله العظمی وحید خراسانی ، مسئول دفتر ایشان اعلام فرمودند : " حاج آقا به هیچ وجه در مسائل اینچنین دخالتی ندارند و له یا علیه کسی حرفی و اظهار نظری نمی کنند و تمامی مطالبی که در سایتها در خصوص اعلام نظر ایشان در خصوص فردی آمده است کاملا تکذیب می شود."

شماره دفتر قم : 02517740611

شماره دفتر در تهران : 02133510150

در همین حال طبق اطلاعیه سایت جهان نیوز : دفتر آیت‌الله وحید خراسانی با صدور اطلاعیه‌ای، تماس آیت‌الله خراسانی را با برخی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری تکذیب کرد.
متن این اطلاعیه به شرح زیر است:
پیرو سؤالات مکرری که از دفتر معظم‌له در پی انتشار بعضی اخبار مبتنی بر تماس حضرت آیت‌الله‌العظمی وحیدخراسانی- مدظله‌العالی- با بعضی اشخاص جهت کاندیدا شدن گردیده است، به اطلاع می‌رساند: معظم‌له هیچ تماس تلفنی و غیره در این خصوص با کسی نداشته و از شخصی درخواستی نکرده‌اند و در این موضوع نظری نسبت به احدی ندارند.

به گزارش دانا، در حالی که برخی از سایت های خبری، بیانیه ای را منتسب به آیت الله سیستانی مبنی بر واجب بودن کاندیداتوری فرد خاص منتشر کرده اند، اما دفتر این مرجع تقلید در تهران، نسبت به این موضوع ابراز بی اطلاعی کرد.

دفتر این مرجع تقلید در تهران، با اعلام این که در جریان این خبر نیست، اعلام کرد که نمی توانند این خبر را تایید و تکذیب کنند.


نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : جمعه 92/2/13
نظر

«برخی گروه‌های مسلح عناصر وهابی گروهک تروریستی موسوم به "ارتش آزاد سوریه" در فاصله‌ای حدود چند صد متر با حرم حضرت زینب(ع) در شام فاصله دارند و در این زمینه حساسیت بسیار زیادی وجود دارد چون این گروه‌ها تهدید کرده‌اند در صورتی که بر این کشور سیطره یابند حرم حضرت زینب(ع) را نابود می‌کنند و شاهد آن هستیم که این افراد هنوز هم از این تصمیم عقب‌نشینی نکرده‌اند. این اقدام، عواقب خطرناکی به همراه دارد همان طور که تکفیری‌ها پس از آنکه اقدام به انفجار حرم امامان معصوم(ع) در سامراء عراق کردند عواقب و نتایج خطرناکی به وجود آمد.»

سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان در جدیدترین سخنرانی ضمن اعلام موارد فوق افزود: «کسانی که از این حرم دفاع می‌کنند و در دفاع از آن شهید می‌شوند کسانی هستند که مانع از ایجاد فتنه می‌شوند.»، تأکید کرد: «جلوگیری از تخریب حرم حضرت زینب(ع) و ایستادن در برابر تکفیری‌ها برای مقابله با تخریب این حرم واجب است.»
در همین راستا به گزارش رسانه لبنانی :عناصر وهابی گروهک تروریستی موسوم به "ارتش آزاد سوریه" در شنیع ترین اقدام هتاکانه خود از بدو آغاز فعالیت های فرقه ای در کشور سوریه که با هدف دامن زدن به آتش تفرقه بین مسلمانان انجام گرفته است، با حمله به مرقد مطهر "حُجر بن عدی" (رحمة الله علیه) و تخریب ضریح و نبش قبر آن صحابی جلیل القدر، پیکر تازه و آغشته به خون او را بیرون کشیده و با خود به سرقت بردند.
دوم محرم سال 61 هجری : در آن لحظه ای که کاروان حماسه ساز فرزند رسول الله می خواست رحل شهادت در سرزمین نینوا بیفکند ، فرزند دلاور علی ابن ابی طالب(ع) ، کوه شجاعت و ایثار ، مظهر وفا و احساس ، علمدار دشت کربلا و دیگر جوانان بنی هاشمی با احترام و شکوتی تمام یاری کردند و علیا مخدره ، عالمه غیر متعلمه ، دختر حیدر کرار ، زینب سلام الله علیهارا از مرکب پیاده کردن و زانوان قدرتمند ابوالفضل رکاب قدوم مبارک زینب شد...
عصر روز یازدهم محرم 61 هجری : بانویی با کرامت ، کوه صبری که تمام فضائل را یکجا دارد ،  مادر شهید ، دختر شهید ، خواهر شهید ، فرزند شهید ، عمه شهید  هم هست ، اسیر جنگ کربلاست ، برای سوار شدن بر مرکب در آن لحظه ، نگاهی به دشت پرخون کربلا می اندازد ، عباس علمدارش ، که مساعدش بود در چند روز پیش ، اکنون با دستان بریده و بدنی پاره پاره در کنار نهر علمقه افتاده و جوانان بنی هاشم بدنهای مطهرشان با خاک گرم کربلا هم آغوش است ... و تنها بر مرکب عریان سوار می شود...
و اکنون : در دوران غیبت خلیفه الله فی الارض ، باز هم دستان ناپاک یزیدیان زمان از آستین گروهک های تروریستی در سوریه و عراق و دیگر بلاد اسلامی بیرون آمده ...
نکند باز هم چون عصر روز یازدهم محرم الحرام سال 61 هجری زینب(س) بی کس و تنها بماند...
و اکنون نوبت ماست که فریاد برآوریم ، " کلنا عباسک یا زینب سلام الله علیک ..."
و پا در رکاب کنیم و از حریم اعتقادات و مقدساتمان دفاع کنیم ، ای کاش مسیری فراهم شود تا بتوانیم با اقتدا به جوانان بنی هاشمی از حریم زینب دختر علی(ع) دفاع کنیم...

نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : پنج شنبه 92/2/12
نظر

 هدف از نزول قرآن هدایت و رحمت است. راه و روشی که قرآن برای انسان ها ترسیم می کند براساس قوانین آفرینش و نظام احسن بنا شده است و مخاطب آن نیز تمامی انسان هایی هستند که به آن گرایش ، ایمان و یقین پیدا کرده اند.
از آنجا که تعلیم و تربیت امری ظریف و دشوار است ، لازم است معلم ، ماهیت و حقیقت انسان را به خوبی بشناسد و استعدادهای درونی انسان را بیابد و به هدف تربیتی انسانی واقف باشد.
در حقیقت معلمان زیربنای تکامل و تحول جامعه و افراد آن را پی ریزی می نمایند. بر همین اساس است که معلمی و هدایت انسان ها اصیل ترین و شریف ترین کارها لقب گرفته است ؛ چرا که هدف اساسی و اصلی تعلیم و تربیت « انسان سازی» است و معلم و مربی برای تعلیم و تربیت انسان ها آمده است

از آنجا که معلم سال های زیادی را همراه دانش آموز می باشد و در سنین حساس کودکی و نوجوانی که درخت وجودی دانش آموز شکل می گیرد با او همدم و همراه می باشد لذا قرآن کریم، این کتاب انسان ساز، صفاتی برای یک معلم خوب و نمونه ذکر کرده است که به اجمال به بیان آنها می پردازیم: ادامه مطلب...