مکه
 
 
 
نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : سه شنبه 88/11/27
نظر


 
نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : چهارشنبه 88/11/21
نظر

به دنبال بهره برداری های جنبش پلید سبز از عظمت حضور مردم ایران ... بابا یکی نیست بگه بدیهیات رو به اسم خودتون تموم می کنین بچه ها هم بهتون می خندند ... در روز 22 بهمن قراره همه مردم ایران اسلامی بیان و شعار بدن و شما سبزها  رو یکبار دیگه زیر قدمهای مبارکشون له کنن... بستون نیست اینهمه

به دنبال بهره برداری های جنبش پلید سبز از عظمت حضور مردم ایران ... البته با عرض معذرت مثالهایی می آورم که سبزها کمی خوشحال شوند ...( در شب 22 بهمن همه مردم ایران و حامیان جنبش سبز برای اعلام همراهی با این جنبش چراغهای خودرو خود را روشن می کنند و شب با پای بدون جوراب خواهند خوابید. در ضمن به نشانه اعلام همراهی و تایید جنبش سبز  تمامی گاوها در ایران فردا شیر سفید خواهند داد و تمامی مرغها تخمی با زرده زرد رنگ می کنند...)

شبکه جنبش راه سبز(جرس): فردا ایران یکپارچه سبز می شود و مردم در شهرهای مختلف با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن، بار دیگر شعار " استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی سر خواهند داد.

حامیان جنبش سبز در اصفهان با اعلام مسیرهایی برای راهپیمایی در روز 22 بهمن از حامیان این جنبش در شهر اصفهان دعوت کردند در این مسیر اقدام به راهپیمایی نمایند.


نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : سه شنبه 88/11/20
نظر
محمد حسین صفارهرندی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: خاتمی در سفری به ژنو که با علی احمدی همراه بود به او می‌گوید: احمدی نژاد در انتخابات سال 88 پیروز می شود و رای بالایی می آورد، حتی بیشتر از دوره قبل. چون او با سفرهای استانی توانسته در دل مردم نفوذ کند.

وی که در جلسه آسیب شناسی انقلاب اسلامی در دانشگاه فردوسی مشهد سخن می‌گفت در بیان تشابهات بنی صدر و سران اغتشاشات اخیر خاطرنشان کرد: اطرافیان منحرف بنی صدر با تسلط بر او باعث تزلزل دولت بنی صدر شدند. در دهه 80 هم امثال موسوی و کروبی شاید از ابتدا در چارچوب نظام بودند، اما مثل بنی صدر اطرافیان بدفکرشان آنها را از این دایره خارج کردند.

بیان تشابهات بنی صدر و سران فتنه اخیر موجب شد حامیان سران اصلاحات به صورت هماهنگ جلسه را ترک کنند.

گفتنی است پیش از این نیز زمانی که صفارهرندی در دانشگاه تهران به روشنگری پرداخته بود برخی با پرتاب لنگه کفش و توهین به صحبت های وی عکس العمل نشان دادند.